O'quv mashg'ulotlarini pedagogik texnologiyalar asosida tashkil etish amaliyoti O'quv savollari: Tushunchalar tahlili. Pedagogik texnologiya mohiyati. O'quv jarayonida pedagogik texnologiyalardan foydalanish yo'llari. O'qituvchining innovatsion kompetentligi. Tushunchalar tahlili Tushunchalar tahlili Pedagogik texnologiya bu Pedagogik texnologiya: O'quv jarayonini tashkil etishning samarali shakllari: muammoli ma'ruza; binar ma'ruza; vebinar; intensiv-interaktiv seminarlar; trening, videotrening; on-line ma'ruza va boshq. Innovatsion o'qitish metodlari va texnologiyalari Idrok xaritasi metodi - mavzu yoki o'quv materialini grafikli bayon etish usuli bo'lib, axborotlarni tizimli, tartibli va vizual o'zlashtirish imkonini beradi. Qo'llanilish maqsadi va shakli: ma'ruza mashg'ulotlarida - yangi bilimlarni bayon qilish, jamoaviy; seminar mashg'ulotlarida bilimlarni tekshirish, mustahkamlash, kichik guruhlarda; mustaqil ta'limda - ijodiy ishlash, mantiqiy fikrlash malakalarini rivojlantirish, individual; 11 Pedagogik mahorat Kasbiy bilimlar metodologik nazariy metodik texnologik prognostik amaliy Pedagogik qobiliyat muloqotchanlik refleksiv tashkilotchilik pertseptiv konstruktiv kreativ Noverbal Pedagogik texnika Verbal Mimika jestukulyatsiya Hissiy holat Nutqiy texnika Grammatika So'z boyligi Nutq toni tezligi Emotsionalligi Insonparvarlik Kasbiga qadriyatli yondashuv Shaxsni qadrlash ma'ruza mashg'ulotlarida auditoriya ko'rinishi Auditoriya ko'rinishi Assesment (baholash) metodi- mustahkamlash, baholash, o'zlashtirish ko'rsatkichi va amaliy ko'nikmalarini tekshirishga, o'z-o'zini baholashga yo'naltirilgan. Assesment (baholash) metodidan: ma'ruza mashg'ulotlarida talabalarning mavzu yuzasidan dastlabki bilim darajasini tashxis qilish; seminar va amaliy mashg'ulotlarda - bilimlarni mustahkamlash, baholash maqsadida foydalanish tavsiya etiladi. Baholash: har bir katakdagi to'g'ri javob 5 ball yoki 1-5 ball Baholash: har bir katakdagi to'g'ri javob 5 ball yoki 1-5 ball Natijalar: 11-14 ball-qoniqarli; 15-17 ball- yaxshi; 18-20 ball -alo. Auditoriya ko'rinishi SWOT - tahlil metodi g'oya, jarayon, tajriba hamda ish natijalarini tahlil qilish, taqqoslash orqali muammoni hal etish yo'llarini topishga, bilimlarni mustahkamlash, takrorlash, baholashga, analitik tafakkurni rivojlantirishga xizmat qiladi. SWOT - tahlil to'rt yo'nalishda olib boriladi: S - (strength) - kuchli tomonlari W - (weakness) - zaif, kuchsiz tomonlari O - (opportunitu) - imkoniyatlari T - (tnreat) - to'siqlar Talabalar bilimini nazorat qilishda og'zaki so'rovdan foydalanish Auditoriya ko'rinishi Slayd-taqdimot - bu o'quv materialini ko'rgazmali tarzda uzatish hamda talabalar tomonidan oson va qulay o'zlashtirish imkonini beruvchi vositadir. Slayd-taqdimotini yaratishda: kim uchun, nima maqsadda va qanday mazmundagi axborotni etkazishga hamda qancha vaqtga mo'ljallanganligi; slayd-taqdimoti o'qituvchining nutqini takrorlamasligi; slayddagi matn auditoriya uchun ko'rinarli, tushunarli, imlo va grammatik xatolarsiz bo'lishi; fon sifatida ko'proq oq va yashil ranglardan foydalanish maqsadga muvofiq. Slayd-taqdimoti: Diqqatni jalb etuvchanligi; Tizimlilik; Mazmundorlik; Ko'rgazmalilik; Interfaollik; Natijaviylik; Oliy maktabda innovatsion faoliyat subyekti bu Innovatsion faoliyat subyektining tayyorgarlik darajasi Faoliyatga akmeologik yondashuv (akme - gullagan davr, oliy nuqta); Kreativ yondashuv (kreativlik shaxsning ijodkorlik, tadqiqotchilik va nostandart tafakkur ko'nikmalari); Refleksiv yondashuv. Etiboringiz uchun rahmat! ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:35:17
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
867.24 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:34
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:35 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
867.24 KB
Ko'rishlar soni
37 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:34 ]
Arxiv ichida: pptx