O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI OLIY VA О'RTA MAXSUS TA'LIM VAZIRLIGI QARSHI DAVLAT UNIVERSITETI KASBIY TA'LIM FAKULTETI MEHNAT TA'LIMI VA CHIZMACHILIK KAFEDRASI Himoyaga tavsiya etilsin Himoyaga ruxsat etildi Kasbiy ta'lim fakulteti dekani Mehnat ta'limi va chizmachilik dots. Y. T. Bobojonov kafedrasi mudiri, dotsent S.Yakubov 2013y. 2013 y. Kasbiy ta'lim fakulteti kunduzgi bo'limi 514200-Mehnat ta'limi yo'nalishi bitiruvchisi Ikromova Yodgoraning bakalavir darajasini olishi uchun O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi MAVZUSINI O'QITISH TEXNOLOGIYASI (8-sinf misolida) mavzusida yozilgan BITIRUV MALAKAVIY ISHI Rahbar: dots. A. Oshilov Qarshi - 2013 y. Mundarija: Kirish……'5 I-Bob. O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi 1.1.Yoshlarni kasbga yo'naltirishning nazariy shart-sharoitlari. 1.2.Kasbga yo'naltirish ishining pedagogik asoslari. 1.3.Kasbga yo'naltirish ishining maktab tizimi. 1.4O'quvchilarni kasb tanlashga yo'llashda maktab ma'muriyatining o'rni 1.4.Kasbga yo'naltirishning tarbiyaviy yo'nalishlari. 1.5.O'quv muassasasidan tashqari tashkilotlarga sayohatlarni tashkil qilish. 1.6. Kasbga yo'naltirishning ijtimoiy va psihofiziologik asoslari II- bob. II. bob O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitishda «B-B-B » mеtodini qo'llash 2.1.Talabalarni kasb tanlashga yo'llash ishiga tayyorlashning mazmuni. 2.2. Bo'lajak o'qituvchilarni kasb tanlashga yo'llash ishiga tayyorlash tizimi. 2.3. «Bilaman .Bilishni xohlayman.Bilib oldim» metodi. 2.4.O'quvchi yoshlarni kasb-hunarga yo'naltirish tizimi mavzusini o'qitishda «B-B-B» mеtodini qo'llash IV-Bob. Hayotiy faoliyat xavfsizligi 3.1. Mehnat muhofazasini tashkil qilish tamoillari Xulosa Adabiyotlar KIRISH Mamalakatimizda kadrlar tayyorlash milliy dasturining ishlab chiqilishi va uning amalga oshirilishi ta'lim-tarbiya jarayonida muhim ahamiyat kasb etadi. Chuniki, milliy kadrlar tayyorlash va ularnini har tomonlama rivojlantirish yuqori malakali o'qituvchi -pedagoglarni tayyorlash bilan birga, yosh avlodga ta'lim-tarbiya berish ham yuqori saviyada olib borish uchun asosiy omil bo'lib xizmat qiladi. Ma'lumki, ta'lim-tarbiyada boshlang'ich sinflar ta'limi alohida bosqich bo'lib, bu davr bola shaxsini eng jadal rivojlanish davri hisoblanadi. Chunki 5-6 yoshdagi 10-11 yoshgacha bo'lgan davrda bola shaxsi yetuklik va o'smirlik davriga zamin yaratadi. Ayni shu davr bola shaxsining ko'rish, kuzatish, idrok etish, tassavur va tafakkur qilishga o'rganish jarayonidagi eng shiddatli bosqich bo'ladi. Shu boisdan ham boshlang'ich sinq o'qituvchilari tayyorlaydigan pedagogika o'quv yurtlari o'quv rejalari va dasturlarining bugungi kun talabi darajasida bo'lishiga e'tibor qaratish lozim. Bugungi kunda kasb-hunar kollejlari o'quvchilariga o'z ihtisosliklari bo'yicha, chuqur bilim berish, pedagogik kadrlarning bilim va malakasiga bog'liq. Kasb-hunar kollejlarida ta'lim berish davr talabidan kelib chiqib, pedagog kadrlardan, ta'lim jarayonida yangi pedagogik texnologiyalarini qo'llash zamonaviy bilim va ko'nikmalarini o'quvchilar ongida shakllantirish , o'z kasbiga fidoyi bo'lish va malakasini uzluksiz ravishda oshirib borish talab etiladi. Maktab ta'limini rivojlantirish Davlat umummilliy dasturining asosiy tamoyillari va maqsadli vazifalari sifatida maktab ta'lim tizimini tubdan yangilash; eng yuqori zamonaviy talablarga mos keladigan o'quv-moddiy bazasi va ta'lim standartlarini shakllantirish; Yashash joyidan qat'iy nazar, ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:35:17
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
103.7 KB
Ko'rishlar soni
45 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:35
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:35 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
103.7 KB
Ko'rishlar soni
45 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:35 ]
Arxiv ichida: doc