O'quvchilar bilim sifatini oshirish va guruhda intizomni mustahkamlash

O'quvchilar bilim sifatini oshirish va guruhda intizomni mustahkamlash

O'quvchilarga / Pedagogika
O'quvchilar bilim sifatini oshirish va guruhda intizomni mustahkamlash - rasmi

Material tavsifi

O'quvchilar bilim sifatini oshirish va guruhda intizomni mustahkamlash Reja: Guruh rahbarining o'quvchilar bilimini nazorat qilish faoliyati. Guruhda intizomni mustahkamlash. 3. Gunih ishini faollashtirisli yo'llari. O'quvchilarning bilish faolligini taraqqiy ettirishda guruh rahbarining vazifasi quyidagilardan iborat: Bilimga qiziqish va muhabbat uyg'otish. Bola bilimga qiziqmasdan turib, o'qishga intilmaydi, muvaffaqiyatli o'qiy olmaydi. Bolada o'z kuchiga va qobiliyatiga ishoncli hosil etish, o'qishga jalb etish, ilk yutuqlari uchun rag'batlantirish ayniqsa ahamiyatlidir. Boladagi o'qishga qiziquvchanlik qiyinchiliklami yengishga, faolligini oshirishga, ishoncli uyg'otishga va mustaqilligi kamol topishiga olib keladi. O'quv mchnatiga ongli munosabatda bo'lish va unga mas'uliyat bilan yondashish. O'quv mchnatiga ongli munosabatda bo'lishlik ta'limning ijtimoiy, o'qishning shaxsiy ahamiyatii lushunish demakdir. Guruh rahbarlari o'quvchilarga ularning bosh vazifasi - o'qish ekanligini tushuiitirishi kerak. O'qishga mas'uliyat hissi, faqat Vatan oldidagi burchgagina emas, keng ijtimoiy qamrovli - jamoa, o'qituvchilar, ota-onalar va o'z oldidagi mas'uliyat, ularning fikrlari, rna'qullashlarini eshitishga intilish, guruh, o'quv jamoasida munosib o'rinni egallashga ham tegishlidir. O'quv madaniyatini oshirish. O'zlashtirishning past bo'lishi aksariyat hollarda, o'quvni tizimli va rejali olib borish iqtidori va ko'nikmasining bolalarda shakllanmaganligidan kelib chiqadi. Guruh rahbarining va fan o'qituvchilarining asosiy vazifasi har bir o'quvchining faoliyatini quyidagi shartlar asosiga qurish bilan bog'liq: Faoliyatni reja asosiga qurish. Qunt bilan ishlash. Pala-partishlikka yo'l qo'ymaslik, saranjomlikka o'rganish. Bilim sifatini oshirish. Qiyinchiliklami yengish. O'quv mehnatida muayyan rejimga itoat etish. Bu degani o'quv mehnatini o'quvchining dam olishi bilan to'g'ri almashtirib borilishidir. O'qishda o'rtoqlarcha o'zaro yordam uyushtirish. O'rtoqlarcha o'zaro yordam guruhda ulgurmovchilikning oldini oladi, guruh jipsligini oshiradi, jamoatchilik ruhining shakllanishiga olib keladi. Guruh o'qituvchilari bilan hamkorlik. Guruh rahbari la'lim-tarbiyaviy ishlarni yakka o'zi emas, balki shu guruhda dars beruvchi boshqa o'qituvchilar bilan hamkorlikda olib boradi. lindi bevosita ana shu ishlar mazmuni bilan tanyshib chiqamiz. Guruh rahbari tarbiyaviy ishlarni amalga oshirish jarayonida o'qish nafaqat har kimning shaxsiy ishi, balki ijtimoiy ahamiyatga ega bo'lgan ish ekanligini o'quvchilarga tushuntirib boradi. Mustaqil davlatimiz, butun halqimiz. o'quv yurti dargohidan chuqur bilimli, hayotga har tomonlama tayyorlangan kishilarning yet ish ib chiqishini kutmoqda. Bular haqida guruh majlislarida, har bir o'quvchi bilan alohida yoki bir guruh o'quvchilar bilan o'tkaziladigan suhbatlarda, turli tarbiyaviy tadbirlarda guruh rahbari batafsil gapirib beradi. O'qish bu jiddiv mehnat ekanligini va bunga astoydil yondashish, katta mas'uliyat bilan qarash kerakligi bolalarga tushuntirib boriladi. «Bilim - takrorlash mevasidir», - degan edi Abu Rayhon Beruniy. Guruhda va uyda ko'p va jiddiv ishlaydigan bolalar. odatda o'qishda va mehnatda katta muvaffaqiyatlarga erishadilar. Har qanday muvalTaqiyalning zamirida tinimsiz mehnat yotadi. Bolalami o'qishga mas'uliyat bilan qarash ruhicla. ko'chirib olishga qarshi nafrat ruhida tarbiyalash kerak. Guruh majlislarida vaqti-vaqti bilan ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 16.68 KB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:35 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 16.68 KB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 6 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga