O'zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta'limi vazirligi O'QUVCHILAR BILIMINI ICHKI MONITORING QILISHNI SAMARADOR TIZIMGA AYLANTIRISH 1.Muammoning dolzarbligi (Mavzuga oid bo'lgan me'yoriy-huquqiy hujjatlar,muammoning hal etish sabablari va muhimligi ) Davlat ta'lim standarti talablarini to'laqonli bajarilmasligi. Davlat ta'lim standarti talablarini maktabda har bir rahbar va pedagog xodimlarning bajarishi, ustuvor vazifasi va ikkinchi konstitutsiyasi bo'lishi zarur. 2 I. Muammoning dolzarbligi (mavzuga oid bo'lgan me'yoriy-huquqiy hujjatlar, muammoning hal etish sabablari va muhimligi); 1.O'zbekiston Respublikasining Ta'lim to'g'risidagi qonuni (ORQ-'637). 42-modda. 2. O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Qarori (VM-91). 3. O'zbekiston Respublikasi Xalq Ta'lim Vazirining Buyrug'i (313). Mavzuga oid me'yoriy-huquqiy hujjatlar 2. Mavzuga oid adabiyotlar tahlili (mavzuga oid adabiyotlarni tahlil etish-mahalliy va xorijiy adabiyotlar misolida); O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2024-yil 27-martdagi, davlat ta'lim standartlari va davlat ta'lim talablarini ishlab chiqish hamda joriy etish tartibini takomillashtirish chora-tadbirlari to'g'risida157-son qarori(7. Monitoring va baholash) O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Umumiy o'rta ta'lim muassasalarida ta'lim sifati monitoringi tizimini yanada takomillashtirish va tashkil etish to'g'risida 2022-yil 11-oktyabrdagi 313-sonli buyrug'I Z. Botirova, R.Djumaboyeva (2022). pedagogik monitoringni tashkil etish ta'lim sifatini boshqarish tizimi xalqaro (madaniyat jurnali va zamonaviylik) 183-188-betlar. Pedagogik manitoring ta'lim sifatini boshqarish vositasi sifatida. Bardovskiy G. A., Nesterov A. A . Ta'lim jarayoni sifatini boshqarish. Mirziyoyev Sh.M.Xalqimizning roziligi faoliyatimizga berilgan eng oliy qadriyatdir. 2-jild - Toshkent: O'zbekiston, 2018. - B.508. Yangi asr yangiliklari jurnali (scientific progres) 5 O'quvchilar bilimini monitoring qilishni samarador tizimga aylantirish, maktab jamoasi ta'lim sifatini yaxshilash ichki monitoring tizimini tushunish maktablarga o'qitish usullari, o'quv dasturlarini amalga oshirish, o'quvchilarning bilim olishi va maktabni umumiy boshqarish nuqtai nazaridan takomillashtirishga muhtoj bo'lgan fanlarni aniqlashga imkon beradi. Ichki monitoring usullarini o'rganib, maktablar ongli qarorlar qabul qilishlari va o'zlari taqdim etayotgan ta'lim sifatini oshirish uchun tegishli choralarni ko'rish. Bilim sifati bo'yicha maktab reytingini, tuman(shahar),hudud va Respublika miqyosida yuqori o'rinlarga ko'tarish, saqlab turish va oshirib borish. 3.Maqsad.(mavzuni o'rganishdan maqsad nimaligini yoritish 7 Samarali ishlaydigan o'qituvchilarni moddiy rag'batlantirish va ularning malakasini oshirish uchun asos bo'lishi Manitoring fan o'qituvchilarimizning o'zgarishlarni tezda aniqlashidir. Ta'lim muassasalarining reytingini aniqlash, o'qituvchilarning alohida e'tiboriga muhtoj yo'nalishlarni belgilash imkoniyati paydo bo'ldi. 8 4.Vazifa. (muammoga yechim topishda bajariladigan ishlar ketma-ketligi); 5. Muammo yuzasidan xorijiy tajribalarni o'rganilganligi; (muammoga oid masalaning xorijdagi holatini o'rganish); 9 6. Qiyosiy tahlil etilganligi; 11 7. Xulosa. (muammoga oid vazifalarning har birini alohida misollar bilan yoritib berish) (amaliy topshiriqlarni baholashning 6, 8-bandi asosida); Xulosa qilib aytadigan bo'lsak .Kichik muommolarni joyida hal etish orqali har tamonlama yutuk barkamol avlodini tarbiyalsh. Ichki monitoring usullarini o'rganib, maktablar ongli qarorlar qabul qilishlari va o'zlari taqdim etayotgan ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:35:17
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
2.69 MB
Ko'rishlar soni
44 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:35
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:35 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
2.69 MB
Ko'rishlar soni
44 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:35 ]
Arxiv ichida: pptx