O'quvchilarni tarbiyalashda oila. Mahalla

O'quvchilarni tarbiyalashda oila. Mahalla

O'quvchilarga / Pedagogika
O'quvchilarni tarbiyalashda oila. Mahalla - rasmi

Material tavsifi

o'quvchilarni tarbiyalashda oila. mahalla va maktab hamkorligi Reja: 1. «o'quvchilarni tarbiyalashda oila mahalla va maktab hamkorligi» bo'yicha qo'yilgan talablar. 2. Oila-jamiyatning asosiy buginidir», «o'quvchilarni tarbiyalashda oila, mahalla, maktab hamkorligi» konsepsiyasini amalga oshirishda oilaning vazifalari. 3. mahallaning oldiga qo'yilgan vazifalar. 4. »Ukuchilarni tarbiyalashda oila, mahalla, maktab hamkorligi» jaroyonida maktabning vazifalari. 5. Xulosa. 6. Foydalanilgan adabiyotlar. O'zbekiston mustaqillikka erishgandan keyin utgan vaqt ichida Vatan ravnaki yo'lida buyuk ishlar kilindi va kilinmokda. lekin oldinda xali ulkan vazifalar turibdi mustaqillikning kadriga etish, uni avaylab-asrash, mustaqillik sharofati bilan vujudga kelgan huquqiy demokratik davlat tizimini rivojlantirish, mustahkamlash va takomillashtirish xar bir inson oldida turgan muhim burch va vazifadir. O'zbekiston Respublikasi Prezidenti I.A.Karimov va hukumatimiz fukaralarini xuddi shu masalalarni tulakonli xal etishga safarbar etmokda. Bugun qilayotgan yaxshi ishlarimiz kelgusi avlod barkamolligi uchun xizmat qilinishi shubxasiz. Bugun qanday kuchat eksak, ertaga shunday meva olamiz. Yosh avlodni el-yurtga, Vatanga sadokatli, iymon-e'tiqodli, mard va jasur, yuqori malakali, ma'naviyati yuksak insonlar qilib tarbiyalashda ta'lim uchoklarining alohida o'rni bor deb bejiz aytmaydi Prezidentimiz Islom Karimov. ta'lim tarbiya masalasi murakkab, keng kulamli masalalardir. Bunday urkan, mas'uliyatli, sharafli ishni oila, mahalla, maktab keng jamoatchilik bilan hamkorlikda olib borish muhim urin egallaydi. ayniqsa oila bilan mahalla axlining hamkorligini yaxshi yulga kuyish o'smirlar orasida tartibbuzorlik, ugirlik, tang jarohat yetkazish, nomusga tajovuz qilish, giyohvandlik va shunga o'xshash maishiy buzukliklar bilan shugullanishning oldini olishda muhim tarbiya vositasidir. mahallanang ustunligi shundaki bu yerda ko'p yillar davomida birga yashagan, bir-birini bilgan, sinagan, tanigan kishilar istikomat kiladilar. Ular xar bir oiladagi muhitni va xar bir bola tarbiyasini, ota-onasini mahallada tutgan o'rni va obru etiborini xar bir oilaning mavke-imkoniyatlarini yaxshi biladilar. Bolanang qanday inson bo'lib etishuvi ota-ona tarbiyasi va atrof-muhit ta'siriga bog'liq. Bola yoshlikdan ota-onasi, urtoklari, atrofidagi kishilardan ma'naviy ozik oladi, ularga taklid qiladi, kupgina urf-odatlarni, xulk-odobni uzlashtiradi. Bola tarbiyasida ularning yosh jihatiga, ruhiyat va tushunchasiga, fel atvoriga alohida ahamiyat berish zarur deb hisoblaymiz. Xullos tarbiya ishlarini hamkorlikda olb borish davomi ijobiy natija bergan. Tarbiyaning o'z vaqtida, etarli darajada berilishi oilaning tinchligi, xotirjamligidir. Xar bir oila baxtli bulsa, jamiyat gullab-yashnaydi. Rivojlanadi, dunyoga taniladi. O'zbekiston Respublikasi xalq ta'limi vazirligi 26.02.04 yil 26-sonli Xayat majlisining karori bilan tasdiklangan, XK. Yuldoshev «Barkamol avlodni tarbiyalashda oila, mahalla, maktab hamkorligi kotseptsiyasi» da , hamkorlik konsepsiyasining eng asosiy maqsadi, xar bir bola hayotda o'z o'rnini to'g'ri topib, o'z baxtiga va xurmat-etiborga sazovvor bo'lishiga, el oldida o'z mas'uliyatini seza oladigan, insonparvar inson bo'lishiga qaratilgan. konsepsiyada taraqqiyotimizning ma'naviy-axloqiy negizi milliy va umuminsoniy qadriyatlar uygunligi etirof etiladi Milliy tarbiya yo'nalishi orqali ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 24.61 KB
Ko'rishlar soni 48 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:36 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 24.61 KB
Ko'rishlar soni 48 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga