O'rta maxsus kasb hunar ta'limi standartlari ta'lim va o'qitish mazmuniga qo'yiladigan talablar

O'rta maxsus kasb hunar ta'limi standartlari ta'lim va o'qitish mazmuniga qo'yiladigan talablar

O'quvchilarga / Pedagogika
O'rta maxsus kasb hunar ta'limi standartlari ta'lim va o'qitish mazmuniga qo'yiladigan talablar - rasmi

Material tavsifi

O'rta maxsus kasb hunar ta'limi standartlari ta'lim va o'qitish mazmuniga qo'yiladigan talablar Reja: Kasb hunar kollejlari, ularda ta'lim shakli hamda o'qitish uslublari. Informatika fanini o'qitish mezonlari, DTS dagi namunalari hamda uni ta'lim jarayoniga tadbiqi. Informatika fanini o'qitish mezonlari, DTs dagi namunalari hamda uni ta'lim jarayoniga tadbiqi. Kasb hunar kollejlari, ularda ta'lim shakli hamda o'qitish uslublari. Hozirgi zamonda biror - bir sohada ishni boshlash va uni boshqarishni kompyutersiz tasavvur qilish qiyin. XX agr savodxon kishisi bo'lish uchun avvalo kompyuter savodxon bo'lish, axborot texnologiyalarini puxga egallamoq lozim. Har bir mutaxassis, u qaysi sohada ishlashidan qatiy nazar. o'z vazifasini zamon talabi darajasida bajarishi uchun axborotga ishlov beruvchi vositalarni, ularni ishlatish uslubiyotini bilishi va ularda ishlash ko'nikmasiga ega bo'lishi zarur. Shu sababli bugungi kunda mustaqil Respublikamizda ta'lim eohasida amalga oshirilayotgan tub islohatlarning mazmun - mohiyati, maqsadi va vaznfalari aniq belgilab olingan. Jumladai, «Kadrlar tayyorlash milliy dasturida Kadrlar tayyorlash tizimi va mazmunini mamlakatning ijtimoiy va iqtisodiy taraqqiyoti istiqbollaridan, jamiyat ehtiyojlaridan, fan, madaniyat, texnika va texnologiyalarining zamonaviy yutuq - laridan kelib chiqqan holda qayta qurish nazarda tutiladi» deb belgilab qo'yilgan. ta'lim tizimi butunlay yani mazmun kasb etayotgan hozirgi davrda har bir fanning mazmunini qayta tahlildan o'tkazish, ta'lim bosqichlari bo'ycha uning uzviyligi va uzluksizligini taxminlash asosida tubdan isloh qilish va hayot bilai bog'lash nuqtai nazaridan yondashuv zarur bo'ladi. Akademik litsey va kasb - hunar kollejlari o'quv rejasida umumta'lim predmeti sifatida kiritilgan «Informatika» predmeti ham bundan mustasno emas. «Informatika» fanining asosiy maqsadi o'rta maxsus, kasb - hunar ta'limi muassasalarida tahsil olayotgan o'quvchilarga informatikaning amaliy jihatlari Haqida bilim berish, zamonaviy kompyuterlarning dasturiy ta'minoti, shu jumladan, amaliy va xizmat ko'rsatuvchi dasturlar bilan ishlash malakasini hosil qilish, zamonaviy axborot texnologiyalari haqida umumiy ma'lumot berishdan iborat. Mazkur fanning vazifasi amaliy informatikani foydalanuvchi darajasida o'rgatishdan iborat bo'lib, unda dastur o'rta umumta'lim maktablaridagi Informatika va hisoblash texnikasi asoslari» va oliy ta'limdagi «Informatika, axborot texnologiyalari» fanlari bilan uzviy bog'liq ravishda tuzib chiqilganligi bilan bir qatorda o'rta maxsus ma'lumotli mutaxassislarga shu sohada mukammal to'liq bilim berishini ta'minlaydi. Dasturni tuzishda mavzularniga uzviy ketma - xetligi va ta'limiing ushbu bosqichida «Axborot texnologiyalari» kursining o'qitilishi ham extiyorga olingan. Shuning uchun dasturda axborot texnologiyalari haqida asosiy tugagunchalargina berilib. uning texnik vositalari bplan to'liq tanigatirish va ularda ipiash ko'nikmalarshsh shakllaitirish ko'zda tutilmagan. Dasturning o'ziga xos xususiyati shundaki, u o'quvchilarning yosh va fiziologik ruhiy xususiyatlarini, ularning tayyorgarlmk darajasini hisobga olgan holda informatika fanining asoslarini amaliyotga tadbiq etish nuqtay nazaridan o'rganishni ta'minlaydi. Unda ayrim mavzular umumiy o'rta ta'limdagi «Informatika va hisoblash texnikasi asoslari» ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 16.6 KB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:37 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 16.6 KB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga