Ota-onalarni maktab hayotiga jalb qilish va ular bilan samarali hamkorlikni yo'lga qo'yish Agar biz ta'limni o'zgartirsak, inson o'zgaradi. Insonni o'zgartirsak, butun jamiyat o'zgaradi. Shavkat Mirziyoyev Oila, mahalla, ta'lim muassasi Konsepsiyasining hayotga to'liq tatbiq etilmaganligi Muammoning dolzarbligi Oila va maktabda tarbiyaning bir mezon asosida olib borilmasligi Ota-onalarga Ta'lim to'g'risidagi qonun hamda odob- axloq qoidalari mazmunining to'liq etkazilmaganligi Foydalanilgan adabiyotlar tahlili Z.K.Ismailova «Pedagogika» Toshkent 1996 yil. https:staff.tiiame.uzstorageusers171booksPkjsbOpsnnb5RES26YzCfE8vVwchspDeupjP4QPX.pdf Babanskiy Y. K. «Pedagogika» M. 1988 yil. https:zenodo.orgrecords10650256 Nishonov U., Tursunov I. «Pedagogika kursi» Toshkent 1997 yil https:zenodo.orgrecords10650256 Как проводят родительские собрания в Европе https:24tv.uaeducationruprovodjat-roditelskie-sobranija-evrope-interesnyj-opytn1848297 Ta'lim to'g'risidagi O'zbekiston Respublikasi Qonuni. -T.: O'zbekiston, 2020. https:lex.uzdocs-5013007 MAQSAD : -Yagona pedagogik pozitsiya asosida farzandni tarbiyalash hamda shakllantirishda maktab va ota - onalar o'rtasidagi hamkorlikni yanada rivojlantirish; - ota-onalarning farzandining ta'lim va tarbiyasida faol ishtirokini ta'minlash; -farzandlarni intelektual qobiliyatlarini aniqlash hamda aniq maqsad sari yo'naltirish ; - farzand tarbiyasida ota - onalarning moddiyatni eng asosiy omil degan xato qarashlaridan voz kechtirish. Ota - onalarning psixologik va pedagogik bilimlarini oshirish Hech kimga sir emaski, maktab faoliyati oila faoliyatining qizg'inligidan bir necha barobar ko'pdir - O'qituvchilar ta'lim sohasidagi mutaxassislardir , shuning uchun biz ota-onalar bilan o'zaro hamkorlikni boshlashimiz va maktab hayotiga ota - onalarni jalb qilishimiz kerak; - oilada ota-onalarning farzandlarining barchasiga bir xil munosabatni shakllantirish, bolani kamsitmaslik yoki uni haddan ziyod erkalamaslik, oilada kun tartibini to'g'ri yo'lga qo'yishni ota-onalarga tushuntirish; - bolani yolg'izlatib qo'ymaslik, undagi har bir o'zgarishni kattalar ilg'ashi va oldini olish chorasini topishga, do'st tanlashiga ko'maklashishda ota-onalarning eng asosiy yordamchi ekanliklarini uqtirib borish; -farzandlari bilan dildan suhbatlashish, uning qalbiga yo'l topish, har qanday muammolarini hal etishda amaliy ko'makdosh ekanliklarini tushuntirish. Ota -onalar bilan ishlash usullari va shakllari -oilaga tashrif; -maktabga taklif etish; -psixologik- pedagogik konsultatsiyalar; -ota-onalar bilan yozishmalar; -telefondagi muloqotlar -ota-onalar qo'mitasining yig'ilishlari; -guruh suhbatlari; -guruhlarning ijodiy suhbatlari Ma'ruza va suhbatlar konferensiyalar, ota-onalar umumiy yig'ilishlari Ochiq eshiklar kuni, psixologik treninglar oilaviy musobaqalar, ekskursiyalar, ochiq darslar birgalikdagi ijodiy faoliyatlar. Xorijiy tajribalar o'rganilganligi Kanada Finlandiya Fransiya Qiyosiy tahlil Chora tadbirlar rejasi Xulosa Tarbiyasiz bola tug'ilmaydi, bola tarbiyasi shakllanadi. Tarbiya biz uchun yo hayot - yo mamot, yo najot - yo halokat, yo saodat - yo falokat masalasidir. A.Avloniy E'tiboringiz uchun rahmat! ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:38:28
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
1.84 MB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:43
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:38 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
1.84 MB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:43 ]
Arxiv ichida: pptx