O'zbekiston Respublikasi oliy ta'lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi

O'zbekiston Respublikasi oliy ta'lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi

O'quvchilarga / Pedagogika
O'zbekiston Respublikasi oliy ta'lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligi O'zbekiston RespublikaSI OLIY TA'LIM TIZIMINI 2030 YILGAChA RIVOJLANTIRISh KONTsYePTSIYASI O'zbekiston Respublikasi oliy ta'lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi So'nggi 3 yilda tashkil etilgan oliy ta'lim muassasalar soni Oliy ta'lim tizimining joriy holati 6 ta oliy ta'lim muassasasi 14 ta xorijiy oliy ta'lim muassasalari 17 ta oliy ta'lim muassasalarining filiallari Respublika oliy ta'lim muassasalarida tahsil olayotgan talabalar soni so'nggi 3 yilda talabalar soni 1,7 baravarga oshdi 20192020 o'quv yilida 59 ta sirtqi ta'lim shakli 10 ta kechki ta'lim shakli 329 ta ta'lim yo'nalishi 582 ta magistratura mutaxassisligi Oliy ta'lim yo'nalishlari va mutaxassisliklari klassifikatoriga kiritilgan ta'lim yo'nalishlari va magistratura mutaxassisliklari Oliy ta'lim tizimining joriy holati 54,8 % gumanitar va pedagogik 5,2 % ijtimoiy soha, iqtisod va huquq 25,2 % ishlab chiqarish-texnik Bakalavriat talabalarining bilim sohalari bo'yicha taqsimoti (foizda) 5,9 % qishloq va suv xo'jaligi 4,4 % sog'liqni saqlash va ijtimoiy ta'minot 4,5 % xizmat ko'rsatish Magistratura talabalarining bilim sohalari bo'yicha taqsimoti (foizda) 40,8 % gumanitar va pedagogik 13,3 % ijtimoiy soha, iqtisod va huquq 23,3 % ishlab chiqarish-texnik 5,9 % qishloq va suv xo'jaligi 13,5 % sog'liqni saqlash va ijtimoiy ta'minot 3,2 % xizmat ko'rsatish Oliy ta'lim tizimining joriy holati O'zbekiston Milliy universiteti huzurida tashkil etilgan ilmiy-tadqiqot institutlari va markazlar Oliy ta'lim tizimining joriy holati So'nggi 3 yilda 1693 ta ilmiy ish himoya qilindi Ilmiy darajalilar soni jami 9636 nafar Birinchidan, ilmiy ishini himoya qilgan izlanuvchilarni moddiy rag'batlantirish mexanizmlari joriy etildi. Ikkinchidan, Himoya kengashlari soni 84 taga etkazildi. Ilmiy-kengashlar soni Oliy ta'lim muassasalarida fan doktori ilmiy darajasiga ega professorlarning bazaviy lavozim maoshlari 2016 yilga nisbatan 3,2 baravarga oshirildi. Oliy ta'lim tizimining joriy holati 2017-2019 yillarda ta'lim jarayoniga 1154 nafar xorijlik yuqori malakali pedagog xodim va olim jalb etildi So'nggi 3 yilda oliy ta'lim muassasalarining 1611 nafar professor-o'qituvchisi xorijiy oliy ta'lim muassasalarida stajirovka o'tashi va malaka oshirishi ta'minlandi. xalqaro hamkorlik doirasida xorijiy oliy ta'lim va ilmiy muassasalar magistratura mutaxassisligiga 112 nafar, doktoranturasiga 51 nafar yoshlar ta'lim olishga qabul qilindi. El-yurt umidi jamg'armasi orqali 46 nafar professor-o'qituvchining Kanada, Buyuk Britaniya va Italiya davlatlarida stajirovka o'tashi ta'minlandi. Oliy ta'lim tizimining joriy holati Oliy ta'lim tizimiDA mavjud muammolar oliy ta'lim bilan qamrov va ta'lim sifatini ta'minlash sohasida oliy ta'lim bilan qamrov va ta'lim sifatini ta'minlash sohasida Oliy ta'lim tizimiDA mavjud muammolar ilmiy-tadqiqot va innovatsion faoliyat sohasida Oliy ta'lim tizimiDA mavjud muammolar Nufuzli xalqaro ilmiy jurnallarda chop etilgan maqolalarga iqtiboslar soni Ilmiy darajaga ega xodimlarning o'rtacha yoshi (foizda) Ilmiy ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.64 MB
Ko'rishlar soni 50 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:38 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 1.64 MB
Ko'rishlar soni 50 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga