Pedagog jamoa faoliyatining pedagogik asoslari

Pedagog jamoa faoliyatining pedagogik asoslari

O'quvchilarga / Pedagogika
Pedagog jamoa faoliyatining pedagogik asoslari - rasmi

Material tavsifi

Pedagog jamoa faoliyatining pedagogik asoslari R e j a: 1. Maktab direktori va Pedagogika jamoasi. 2. Direktor va urinbosalarining vazifalari 3.Maktab kengashi ta'lim va tarbiya ishlariga rahbarlikning yuqori organi 4. Maktab direktorining hamkorlikdagi ishlari 1. Maktab direktori va Pedagoglar jamoasi Maktab direktori maktabning asosiy rahbari va pedagoglar jamoasining yetakchisi hisoblanadi. Maktab direktori maktabda bulayotgan xamma ishlardan xabardor bo'lib turadi. Shuningdek, bu ishlarni tahlil qilish va natijasi haqida fikr yuritadi. Pedagoglar jamoasini yetakchisi hisoblangan maktab direktori jamoada o'rtaga qo'yilgan xar qanday muamoni xal qilish yo'llarini axtaradi. Maktabga rahbarlik qilishning eng muhim tomoni o'quv-tarbiya ishlarini nazorat qilishdir. Direktor va urinbosarlarining o'quvchining ishini sistemali nazorat qilish, uning mas'uliyatini oshiradi, ishdagi afzalliklarni yanada rivojlantirishga kumaklashda, ilg'or tajriba to'plashga yordam beradi. Direktor va urinbosarlari bolalar bilan olib boriladigan o'quv va sinfdan tashqari ishlarning barcha formalariga rahbarlik kiladilar va tekshirib turadilar. Direktorning tashkilotchilik ishidagi yetakchilik roli barcha pedagoglarni o'quvchilar va ota-onalar jamoalarini boshqarish ishigajalb qilish, ularning kuch gayratini jamoa fikirlari va ishga muvofiklashtirish, ularni ijodiy faoliyat jarayoniga tortish, alohida buginlar o'rtasida aloqaning ta'sirchan sistemasini yaratish xar qanday jamoada xam mavjud bo'lgan barcha rezervlarni harakatga keltirish, tashabbusni butun choralar bilan ragbatlantirish haqiqiy mehnat musobaqasi ruhini kullab quvvatlash, ma'naviy kadir yatlarni jamlash, sistemaning ahvolini mumkin qadar oldinlan kura bilish va uning modelini yaratish, faoliyat natijalarini oldindan aytib berish va pedagogik faoliyatning keng muhim masalalari yuzasidan umum maktab jamoasi a'zolariga yul-yuriklar berishdan iborat. Bularning barchasi rahbarning chuqur nazariy bilim, tashkilotchilik qobiliyatini, keng kulamda fikirlay olish, jamoada muayan psixologik kayfiyat kulay axloqiy psixologik muhit yaratishni talab qiladi. Pedagoglar jamoasining jamoat tashkilotlari va boshqaruvning kollegiya organlari tarkibiga pedagoglar kengashi, o'qituvchilar va sinf rahbarlari metod birlashmalari, ota-onalar komiteti kiradi. 2. Direktor va uning urinbosarlarining vazifalari Direktor maktabga bevosita rahbarlik qiladi. Uning faoliyati maktab ustaviy bilan belgilanadi, maktab direktori mannaviy eto'g'ligi, yuqori pedagogik madaniyati va odobi bilan ajralib turishi lozim. U maktab ishlarini tashkil etishning nazariyasi va praktikasini juda yaxshi bilishi o'quvchilarga nisbatan nazokatli vatalabchang bo'lishi jiddiy, ijodiy tajribasini kura biladigan, kamchiliklarini moxirlik bilan oldini oladigan yosh o'qituvchilardan o'z yordamini ayamaydigan pedagogik bo'lishi lozim. Maktab direktori kadirlarini to'g'ri tanlab va joyga kuyishni ta'minlaydi, xodimlarni ma'naviy darajasi va malakasini oshirish uchun zarur sharoitlarni yaratadi, o'quvchilar bilimining sifati, ularning yo'nalishi, sinfning va maktabdan tashqari ishlarning mazmuni va tashkil etilishi ustidan rahbarlik qiladi. o'quvchilarning mehnat tarbiyasi va ularni kasibga yo'llash ishlarini tashkil etadi, maktab xodimlari orasida vazifalarni taksimlaydi. Ularni bajarilishini kuzatadi, maktab ishi haqida hisobot beradi. Direktorning o'quv tarbiya ishlari bo'yicha urinbosari, o'quv tarbiya jarayonini to'g'ri ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 13.67 KB
Ko'rishlar soni 36 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:43 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 13.67 KB
Ko'rishlar soni 36 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga