Pedagogik kompetentlik, kreativlik o'qituvchi faoliyatining asosi sifatida Reja: Pedagogning psixologik, metodik, informatsion, kreativ, innovatsion kompetentligi. Pedagogning innovatsion faoliyati. Mashg'ulot maqsadi Pedagogik kompetentlik, kreativlikni pedagog mahoratini oshirishdagi ahamiyati haqidagi nazariy bilimlarni rivojlantirish, pedagogning innovatsion faoliyati, uning turlari va unga qo'yiladigan talablar bilan chuqurroq tanishish, takomillashtirish yo'llari haqida fikr almashish. O'qituvchining innovatsion faoliyatida uning kasbiy va malakaviy salohiyatini takomillashtirishda pedagogik kompetentlik, kreativlikning o'rni va rolini aniqlashga yo'naltirilgan usullarni mashq qilish. O'quv mashg'ulotida qo'llaniladigan usullar: Kichik guruhlarda ishlash , FSMU metodi. O'quv mashg'ulotining shakli: guruhli, juftlikda ishlash. Mashg'ulotning didaktik ta'minoti: - jihozlar va uskunalar: sinf taxtasi, magnitlar, tarqatma materiallar, marker va flomasterlar, o'quv qo'llanmalari va sh. k. - video-audio uskunalar: proyektor, tasviriy slaydlar va sh.k. - kompyuter va multimediali vositalar. Kichik guruhlarda ishlash qoidalari Sherigingizni diqqat bilan tinglang. Guruh ishlarida o'zaro faol ishtirok eting, berilgan topshiriqlarga javobgarlik bilan yondashing. Agar yordam kerak bo'lsa, albatta murojaat qiling. Agar sizdan yordam so'rashsa, albatta yordam bering. Guruhlar faoliyatining natijalarini baholashda hamma ishtirok etishi shart. Aniq tushunmog'imiz lozim: Boshqalarga o'rgatish orqali o'zimiz o'rganamiz! Biz bitta kemadamiz: yoki birgalikda so'zib chiqamiz, yoki birgalikda cho'kib ketamiz. Amaliy topshiriqlar Pedagogik kompetentlik va uning mazmun mohiyatini ochib bering. Pedagogik kompetentlikning o'qituvchi pedagogik mahoratidagi o'rnini asoslang. Kreativlik nima? Pedagogning kreativligi uning qaysi faoliyatlari orqali nomoyon bo'ladi? Pedagogik kreativlikning o'qituvchi pedagogik mahoratidagi o'rnini asoslang. Pedagogning innovatsion kompetentligini tahlil qiling. O'qituvchining innovatsion salohiyati va uni takomillashtirish yo'llarini asoslang. Hozirgi zamon pedagogiga qanday talablar qo'yilmoqda? Pedagogning shaxsiy metodik va informatsion kompetentlik xususiyatlarini yoriting. Guruh uchun eslatma Topshiriqni bajarishga ijodkorona yondashing. Savollarga tasviriy ifodalash orqali javob bering. Topshiriqlarni bajarishda guruh a'zolarining barchasi uchun vazifalarni teng va imkoniyatiga qarab taqsimlanishiga etibor qarating. FSMU metodi Mazkur metod ishtirokchilardagi umumiy fikrlardan xususiy xulosalar chiqarish, taqqoslash, qiyoslash orqali axborotni o'zlashtirish, xulosalash, shuningdek, mustaqil ijodiy fikrlash ko'nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi. Qatnashuvchilarga mavzuga oid bo'lgan yakuniy xulosa yoki g'oya taklif etiladi. Guruhlarga FSMU metodining bosqichlari yozilgan qog'ozlar tarqatiladi. Guruhlar taqdimoti amalga oshiriladi. FSMU metodi ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:38:28
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
141.16 KB
Ko'rishlar soni
35 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:45
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:38 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
141.16 KB
Ko'rishlar soni
35 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:45 ]
Arxiv ichida: pptx