Pedagogik mahorat fani bo'yicha ta'lim texnologiyalarini loyihalashtirish, rejalashtirish va amalga oshirish O'qituvchi ta'lim jarayoni menejeriga aylanadi Quyidagilarni bilish zarur ta'lim natijasini rejalashtirish - maqsad qo'ya olish O'quv faoliyati natijalarini kompleks baholash ta'lim jarayonini loyihalashtirish (ta'limning optimal modelini tanlash) ta'limning interaktiv metod va usullarini qo'llash TYeXNOLOGIYaLAShTIRISh O'QITUVChI OLDIGA QANDAY TALABLAR QO'YaDI? ta'lim texnologiyasi ta'lim modeli Mashg'ulot mavzusi Mashg'ulot rejasi Mashg'ulot maqsadi O'qituvchining vazifalari o'quvchi faoliyati natijalari ta'lim metodlari va texnikasi ta'lim vositalari ta'lim sharoiti Monitoring va baholash Darsning texnologik xaritasi Ishning bosqichlari va mazmuni O'qituvchi faoliyati O'quvchi faoliyati Ilovalar Ko'rgazma materiallar Nazorat savollari va topshiriqlari Muammoli svol va topshiriqlar Ishni tashkil etishga oid metodik tavsiyalar Guruhlarda ishlash qoidalari va h.k. ta'lim texnologiyasi m o d e l i 1-MAVZU: Pedagogik mahorat va uning ta'lim-tarbiyadagi o'rni t e x n o l o g i k x a r i t a 1-ilova. Muammoli vaziyat: Doskada bir so'z yashiringan. Men hozir sizga doskada yashiringan so'zga xos bo'lgan belgi va xususiyatlarni sanab o'taman. Siz esa bu qanday so'z ekanligini topasiz. 2-ilova. Yashiringan so'zga xos belgilar: - usiz jamiyatning taraqqiyotini tasavvur qilib bo'lmaydi; - har bir inson taqdiri ko'p jihatdan unga bog'liq; - hayotida hech bo'lmaganda bir marta bo'lsa ham u bilan uchrashmagan, uning qo'liga tushmagan kishi yo'q; - U tom manoda insonlarning o'zligini anglashi, qalb va ma'naviy ko'zlarining ochilishi uchun xizmat qiladi; - Biz uni ulug' inson deb ataymiz; - U haqida juda ko'p ta'rifu tavsiflar, sher va qasidalar bitilgan; - Unga hurmat va ehtirom bilan qaraladi; - Bizning yurtimizda unga hurmat va ehtirom ramzi sifatida alohida bir kun belgilangan; - U jamiyatda o'ta murakkab va mas'uliyatli vazifani bajaradi; - Uning faoliyati insonning kelajagi bilan bog'liq. Yashiringan so'z: O' Q I T U V Ch I 3-ilova. PINBORD TYeXNIKASI Pinbord - (inglizchadan: pin- mahkamlash, board - yozuv taxtasi) munozara usullari yoki o'quv suhbatini amaliy usul bilan muvofiqlashtirishdan iborat. ta'lim beruvchi: taklif etilgan muammoni yechish uchun o'z nuqtai nazarini bayon qiladi. Ommaviy ravishda to'g'ri aqliy hujumni tashkillashtiradi. ta'lim oluvchilar: taklif etadilar, muhokama qiladilar, baholaydilar, eng maqbul g'oyalarni tanlaydilar va ularni qag'ozga asosiy so'zlar ko'rinishida (2 so'zdan ko'p bo'lmagan) yozuv taxtasiga yopishtiradilar. Guruh a'zolari (o'qituvchi tomonidan belgilangan 2-3 talaba) yozuv taxtasiga chiqadilar va boshqalar bilan maslahatlashib: aniq, xato, yoki qaytariluvchi g'oyalarni sanaydilar. tortishuvli, mavhum so'zlarni aniqlaydilar. g'oyalarni tizimlashtirish mumkin bo'lgan belgilar bo'yicha aniqlaydilar. shu belgilar bo'yicha hamma g'oyalarni yozuv taxtasida guruhlaydilar. ta'lim beruvchi: umumlashtiradi va ish natijalarini baholaydi. Mazkur ma'ruza mashg'ulotida Pinbord usulidan o'tilgan mavzuni ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:38:28
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
246.39 KB
Ko'rishlar soni
42 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:45
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:38 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
246.39 KB
Ko'rishlar soni
42 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:45 ]
Arxiv ichida: ppt