Pedagogik mahorat tizim sifatida. Stanislavskiy tizimi

Pedagogik mahorat tizim sifatida. Stanislavskiy tizimi

O'quvchilarga / Pedagogika
Pedagogik mahorat tizim sifatida. Stanislavskiy tizimi - rasmi

Material tavsifi

Pedagogik mahorat tizim sifatida. Stanislavskiy tizimi. O'QITUVCHI-KELAJAK POYDEVORI O'zini kamol toptira olmagan inson, o'zgalar kamolotini ta'minlay olmaydi. Konfutsiy Hamisha yaragil xalq xizmatiga, bezak bo'l olamu, odam zotiga. Nizomiy Ganjaviy TA'LIM INNOVATSIYASI Kadrlar tayorlash milliy dasturi Ta'lim to'g'risidagi qonun'' Maqsad: Milliy modelni shakllantirish Maqsad:O'zbekiston Respublikasi ta'lim tizimini tubdan isloh qilish Ta'lim tizimi: Pedagogik tizim O'quv muassasalari Boshqaruv organlari Yordamchi tashkilotlar O'qituvchi, tarbiyachi: Trener, fasilitator, moderator, ensiklapidist, menejment Milliy modelning Ta'lim mazmuni: tarkibiy qismlari: Egallanadigan bilim, ko'nikma va shaxs malakalar: DTS,o'quv reja, Davlat va jamiyat darslik va uslubiy Uzluksiz ta'lim qo'llanmalarda aks etadi Fan Ishlab chiqarish O'QUV JARAYONINING MAZMUNIY QISMI QUYIDAGICHA AMALGA OSHIRILADI: O'QUV JARAYONINING SAMARASI VA NATIJASI: O'QUV FAOLIYATI PEDAGOGIK FAOLIYAT TAQDIMOT TAQDIMOT- Axborot, nazariya yoki tamoyillarni talabalarga yetkazish maqsadida ekspert tomonidan o'tkaziladigan tadbir. U turli (ma'ruza,savol berish, munozara yuritish) shakllarda o'tkazilishi mumkin. Taqdimotning mazmuni uslub sifatida o'qituvchiga ko'proq bog'liq bo'ladi. Uni o'tkazish tartibi: Talabalarni mavzu bilan tanishtirish-so'zlab bermoqchi bo'layotgan narsalar to'g'risida bayon etish. Auditoriyadagi bor imkoniyatdan foydalanib, mavzu bilan tanishtirish (ko'rgazmali). Bajarilgan ishga yakun yasash Talaba(o'quvchi) larning savollariga javob berish. GURUHLARNI tashkil ETISH USULLARI GURUH BO'LIB ISHLASH MODULI Pedagogik mahorat Pedagogik mahorat - shaxsning kompleks xususiyati bo'lib, u kasbiy pedagogik faoliyatni o'zini tashkil qilishni ta'minlaydi. Pedagogik mahorat tarkibiy tuzilma sifatida quyidagi elementlardan tashkil topgan Ta'lim jarayonida o'qituvchi hukmron, «mening aytganim-aytgan, deganim-degan» prinsipida ishlaydi. O'qituvchi-o'quvchi o'rtasidagi majburiy ijodkorlik o'rnini ongli intizom olishi kerak. o'qituvchining bosh vazifasi o'quvchilarda mustaqil fikr yuritish ko'nikmalarini hosil qilishdan iboratligini yaxshi to'shinishimiz va unga amal qilishimiz kerak. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 99.21 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:45 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 99.21 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga