Pedagogik texnika va uni egallash yo'llari

Pedagogik texnika va uni egallash yo'llari

O'quvchilarga / Pedagogika
Pedagogik texnika va uni egallash yo'llari - rasmi

Material tavsifi

Pedagogik texnika va uni egallash yo'llari Mashg'ulot rejasi: Pedagogik texnika haqida tushuncha. Pedagogik maqsadga muvofiqlik va o'qituvchi tashqi qiyofasi. Nutq texnikasi. Tayanch tushunchalar: o'z xulq-atvorini boshqarish: mimika, pantomimika, diqqat, kuzatuvchanlik, tasavvur; nutq texnikasi: nutq nafasi, ovozni sozlash va boshqarish; diksiya (talaffuz), nutq surati; pedagogik texnikaning noverbal vositalari: ekspressiv ifodalangan xatti-harakatlar, proSodiqa va ekstralingvistika, takesika, proksemika. Pedagogik texnika - bu o'qituvchining o'z-o'zini va o'quvchilar faoliyatini tashkil etish, boshqarish va nazorat etishga oid usullar va maxsus ko'nikmalari majmuidir Pedagogik texnika ko'nikmalari 1. O'qituvchi xulq-atvorini boshqarishga oid ko'nikmalar: o'z tanasini boshqarish (mimika, pantomimika); hissiyotlari va kayfiyatini boshqarish; ijtimoiy-pertseptiv ko'nikmalar (diqqat, kuzatuvchanlik, tasavvur) nutq texnikasi (nafas, ovozni boshqarish, talaffuz, nutq surati). 2. Jamoaga va shaxsga ta'sir ko'rsata olish ko'nikmalari: didaktik, tashkilotchilik, konstruktiv, kommunikativ ko'nikmalar; talab qo'yish, pedagogik muloqotni boshqarish ko'nikmalari; jamoa ijodiy ishlarini tashkil etishning texnologik usullari. O'z-o'zini boshqarishning muhim yo'nalishlari: O'zida samimiylik va optimizmni tarbiyalash. O'z xulq-atvorini nazorat qilib borish (mushaklar siqilishi, xatti-harakatlar, nafas va nutq suratini boshqarish). Faoliyat turlarini almashtirib turish (mehnat, musiqa tanglash, mutolaa, yumor, imitatsion o'yinlar). O'z-o'zini ishontirish. Pantomimika - bu qo'l, oyoq, bosh - butun tana harakati bo'lib, asosiy fikrni ajratib ko'rsatadi va obrazlarni chizadi. Mimika - bu o'z fikri, hissiyotlari, kayfiyati, holatini yuz muskullari orqali ifodalashdir. Tashqi qiyofani izohlang Tashqi qiyofani izohlang Tashqi qiyofani izohlang Tashqi qiyofani izohlang Tashqi qiyofani izohlang Pedagogik texnikaning noverbal vositalari - gavda holati - intonatsiya - qo'l siqish - yo'nalish olish - qo'l harakati - ovoz balandligi - qarsak chalish - masofa saqlash - mimika - tembr - silash - yurish - nafas - vizual aloqa - tabassum - yo'talib qo'yish Pedagogik yo'nalish va masofa me'yorlari O'qituvchi va o'quvchining yakkama-yakka muloqotida - 45 sm.dan 120 sm.gacha. Sinfdagi rasmiy muloqot paytida - 120-140 sm. Katta auditoriya oldidagi muloqot jarayonida - 400-750 sm. Mustahkamlash uchun savol Badjahllik - bu pedagogik kasbning zangi. Agar shu zang paydo bo'lib, pedagog shaxsining bir bo'lagiga aylangan bo'lsa: Tezgina kasbni o'zgartirish kerak. Muammoni hal qilishga urinish kerak. O'z-o'zini tarbiyalash bilan mashg'ul bo'lish kerak. Hech narsa qilish kerak emas. Mustahkamlash uchun savol Pedagogning tashqi ko'rinishi qanday bo'lishi kerak? Zamonaviy, yoshlarga mos. Kiyim va tashqi qiyofa ahamiyatga ega emas. Ingliz jentelmeniga o'xshab: u ketgandan keyin yaxshi taassurot qoldiradi, ammo qanday qiyinganligini eslash qiyin. Oxirgi modadan bir-ikki qadam orqaroqda bo'lishi kerak. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 307.43 KB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:47 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 307.43 KB
Ko'rishlar soni 41 marta
Ko'chirishlar soni 2 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga