Pedagogik texnologiyalarda kasbiy ta'lim - tarbiya metodlari PYeDAGOGIK TYeXNOLOGIYaLARDA KASBIY TA'LIM - TARBIYa MYeTODLARI TALABLARNI BAJARIShGA MAShQ QILDIRISh BURCh VA JAVOBGARLIKKA RAG'BATLANTIRISh MYeTODLARI O'QIB - O'RGANIShNING MUHIMLIGIGA IShONTIRISh TALABLAR QO'YISh RAG'BARLANTIRISh VA JAZOLASh KASBIY TA'LIM - TARBIYa MYeTODLARI Yozma nazorat va o'z - o'zini nazorat qilish metodlari Yozma nazorat ishlari Yozma sinov ishlari yozma dasturlash- tirilgan ishlar Yozma imtihon ishlari KASBIY TA'LIM - TARBIYa MYeTODLARI yozma o'z-o'zini nazorat qilish ishlari LABORATORIYa - AMALIY NAZORAT VA O'Z - O'ZINI NAZORAT QILISh KASBIY TA'LIM - TARBIYa MYeTODLARI Laboratoriya nazorat ishlari Mashinali nazorat, mashinasiz nazorat O'zini - o'zi nazorat qilish Pedagogik qonuniyatlar Yosh avlod tomonidan kishilik jamiyati to'plangan ijtimoiy tajribani o'zlashtirilishining zarurligi; - ta'lim - tarbiya jarayonida pedagog va tahsil oluvchilarning o'zaro ta'siri va hamkorligi; - ta'lim-tarbiya jarayonining mazmuniy va protsessual tomonlarining birligi; - ta'lim-tarbiya jarayoni samaradorligining tahsil oluvchilarni ongliligi, moddiy-texnik va ilmiy-uslubiy ta'minlanganlik, gigenik va ma'naviy-psixologik shart-sharoit kabilarga bog'liqligi; -pedagogik faoliyat vositalarining aniq vaziyat, vazifalar va mazmunga bog'liqligi; - o'quv materialining puxta o'zlashtirilishining o'rganilayotgan mazmunni muntazam takrorlanishi, ilgari o'zlashtirilgan bilimlarga tayanishi va kelgusida o'zlashtiriladiganlar uchun asos bo'lishi; - o'zlashtirish darajasi va sifatining tahsil oluvchilar faolligi, xotirasining kuchi, qobiliyatlari, tajribasi kabilarga bog'liqligi Pedagogika fanining tarmoqlari Pedagogika fani - yaxlit o'zaro aloqador elementlar tizimidir. Ular vazifasiga ko'ra bu fanning alohida sohasi yoki nisbatan mustaqil ilmiy o'quv predmet sifatida quyidagicha etirof etiladi: Pedagogika metodologiyasi - Pedagogikaning mohiyati, mazmuni, uning maqomi, rivojlanishi, tushunchaviy tarkibi va eng avvalo ishonchli ilmiy bilimlarni olish usullarini o'rganadi. Pedagogika tarixi - ta'lim -tarbiya va shaxsni rivojlanish qonuniyatlarini o'rganuvchi fanning paydo bo'lishi va rivojlanish tarixini o'rganadi. U falsafa, tarix, etnografiya, etnologiya, arxealogiya kabilar bilan bog'liq. Olimlar tamonidan pedagogikaning quyidagi tarmoqlari etirof etilgan: Maktabgacha ta'lim pedagogikasi. Umumiy o'rta ta'lim pedagogikasi. Kasb-hunar ta'limi pedagogikasi. Oliy ta'lim pedagogikasi. Ishlab chiqarish ta'limi pedagogikasi. Ijtimoiy pedagogika. Tuzatish-mehnat pedagogikasi. Maxsus pedagogika: surdopedagogika; tiflo- pedagogika; aligofrenopedagogika va shu kabilar. PYeDAGOGIKA -TA'LIM TARBIYa VA ShAXNI RIVOJLANTIRISh HAQIDAGI FAN MAQSADI -barkamol avlodni tarbiyalash. VAZIFALARI: O'quvchilarda bilim, ko'nikma va malakalar, shaxsiy fazilatlar, o'qib o'rganish hamda mehnat qilishga ehtiyoj va intilishlarni shakllantirishdan iborat. ta'lim texnologiyalarini o'quv jarayoniga joriy etishning dolzarbligi: Mustaqil Respublikamiz va bozor iqtisodiyatiga kirib boriyotgan jamiyatning barkamol avlodni tarbiyalash talabi ularga ilmiy bilim berish usuli hisoblangan obyektiv borliqqa tizimli yondashish. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi va ta'lim tuhrisidagi qonunlar maqsadi va vazifalarini ro'yobga chiqarish uchun ta'limni jadallashtirish zarurligi; ta'lim-tarbiya jarayonida o'quvchilarning faol o'quv bilish faoliyatini zarurligi; fan-texnika taraqqiyoti, ilg'or ishlab chiqarish texnologiyalari bevosita bog'liq holda axborotlarning keskin ortib borayotganligi va ularni yoshlar ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:41:45
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
956.1 KB
Ko'rishlar soni
51 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:48
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:41 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
956.1 KB
Ko'rishlar soni
51 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:48 ]
Arxiv ichida: ppt