Pedagogika tarmoqlari, fanlari tizimi

Pedagogika tarmoqlari, fanlari tizimi

O'quvchilarga / Pedagogika
Pedagogika tarmoqlari, fanlari tizimi - rasmi

Material tavsifi

Pedagogika (tarmoqlari) fanlari tizimi O'zbekiston RespublikaSI OLIY VA O'RTA MAXSUS TA'LIM VAZIRLIGI PEDAGOGIKA QARSHI - 2008 Umumiy pedagogika Maktabgacha tarbiya pedagogikasi Madaniy-oqartuv pedagogikasi Hunar-texnika ta'limi pedagogikasi Harbiy pedagogika Pedagogika tarixi Xususiy metodika Oila pedagogikasi Maxsus pedagogika Ta'lim usullari va ularning tasnifi 1. Ta'limning og'zaki usullari. 2. Ta'limning ko'rgazmali usullari. 3. Ta'limning amaliy usullari. 4. Ta'limning muammoli-izlanish va reproduktiv usuli. 5. Ta'limning induktiv va deduktiv usuli. 6. Interaktiv (interfaol) usullar 7. O'quvchilarning o'quv faoliyatlarini rag'batlantirish va tanbeh berish usullari. 8. Ta'limda nazorat va o'z-o'zini nazorat qilish usuli. 9. Kitob bilan ishlash usuli. Dars va unga (qo'yilgan) bo'lgan talablar 1. Har bir dars ma'lum bir maqsadni amalga oshirishga qaratilgan va puxta rejalashtirilgan bo'lmog'i lozim. 2. Har bir dars mustahkam g'oyaviy-siyosiy yo'nalishga ega bo'lmog'i lozim. 3. Har bir dars turmush bilan, amaliyot bilan bog'langan bo'lmog'i, shuningdek xilma xil usul, uslub va vositalardan unumli foydalangan holda olib borilmog'i lozim. 4. Darsga ajratilgan har bir soat va daqiqalarni tejab, undan unumli foydalanmoq zarur. 5. Dars o'qituvchi va o'quvchilarning faolligi birligini ta'minlamog'i lozim. 6. Darsda o'quv materialining mazmuniga oid ko'rsatmali qurollar, texnik vositalar va kompyuterlardan foydalanish imkoniyatini yaratmoq lozim. 7. Darsda har bir o'quvchining individual xususiyatlarini ham hisobga olish maqsadga muvofiqdir Dars deb aniq maqsadga qaratilgan, bevosita o'qituvchining rahbarligida muayyan o'quvchilar guruhi bilan olib boriladigan ta'lim mashg'ulotiga aytiladi Dars va unga (qo'yilgan) bo'lgan talablar 1. Har bir dars ma'lum bir maqsadni amalga oshirishga qaratilgan va puxta rejalashtirilgan bo'lmog'i lozim. 2. Har bir dars mustahkam g'oyaviy-siyosiy yo'nalishga ega bo'lmog'i lozim. 3. Har bir dars turmush bilan, amaliyot bilan bog'langan bo'lmog'i, shuningdek xilma xil usul, uslub va vositalardan unumli foydalangan holda olib borilmog'i lozim. 4. Darsga ajratilgan har bir soat va daqiqalarni tejab, undan unumli foydalanmoq zarur. 5. Dars o'qituvchi va o'quvchilarning faolligi birligini ta'minlamog'i lozim. 6. Darsda o'quv materialining mazmuniga oid ko'rsatmali qurollar, texnik vositalar va kompyuterlardan foydalanish imkoniyatini yaratmoq lozim. 7. Darsda har bir o'quvchining individual xususiyatlarini ham hisobga olish maqsadga muvofiqdir Dars deb aniq maqsadga qaratilgan, bevosita o'qituvchining rahbarligida muayyan o'quvchilar guruhi bilan olib boriladigan ta'lim mashg'ulotiga aytiladi NAZARIY DARS TUSHUNCHASI Nazariy dars Nazariy dars - rejali tashkillashtirilgan, aniq maqsadga qaratilgan va o'qituvchi tomonidan boshqarib turiladigan ta'lim va tarbiya jarayonidir. Bu jarayonda ma'lum bir maxsus soha bo'yicha nazariy bilimlar tizimli ravishda o'quvchilarga yetkaziladi. AMALIY MASHG'ULOT TUSHUNCHASI Amaliy mashg'ulot Amaliy mashg'ulot - aniq maqsadga qaratilgan va ta'lim beruvchi tomonidan boshqarib turiladigan, aniq bir topshiriqni bajarish uchun kerakli nazariy darsda olingan maxsus bilimlar asosida malaka ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 1.36 MB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:51 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 1.36 MB
Ko'rishlar soni 86 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga