INNOVATSION TA'LIM TEXNOLOGIYALARI fanidan Qanday metodi mavzusida tayyorlagan T A Q D I M O T I 30.03.25 «Qanday?» ierarxik diagrammasi 30.03.25 «Qanday?» diagrammasini qurish qoidalari 30.03.25 Ketma-ket ravishda «Qanday?» savolini qo'yish orqali siz faqat muammoni hal etishning barcha imkoniyatlarini tadqiq etibgina qolmay, balki ularni amalga oshirish usullarini ham o'rganasiz. Diagramma strategik darajadagi savol bilan ish boshlaydi. Muammoni hal etishning pastki (quyi) darajasi birinchi navbatdagi harakatlar ro'yxatiga mos keladi. 2. O'ylamay, baholamay va ularni o'zaro solishtirmay tezlikda barcha g'oyalarni yozish lozim bo'ladi. 30.03.25 3. Diagramma hech qachon tugallanmaydi: unga yangi g'oyalarni kiritish mumkin bo'ladi. 4. Agarda savol sxemada bir qancha «shoxlar»da qaytarilsa, demak u nisbatan muhimdir. U muammoni hal etishning muhim qadami bo'lishi mumkin. 5. Yangi g'oyalarni grafik ko'rinishda qayd etishni o'zingiz hal eting: daraxt yoki kAsqad ko'rinishida, yuqoridan pastga yoki chapdan o'ngga. Eng muhimi esda tuting: nisbatan ko'p miqdordagi foydali g'oyalar va muammo yechimlarini topishga imkon beradigan usul eng maqbul usul hisoblanadi. 6. Agarda siz to'g'ri savol bersangiz va optimistik bo'lsangiz, u holda diagramma (texnika) har qanday muammo yechimini topib berishni kafolatlaydi. Bosim Fitogen Zoogen Mikogen Mikrobiogen qo'riqxonalar muhofaza kilinadigan hududlar Buyurtmaxonalar Tabiiy yodgorliklar Sanoat va transportni kupayishi Biosferada madaniylashgan hududlarni kengayib borishi tuproq resurslarini eroziyaga uchrashi 30.03.25 O'qituvchi faoliyati 1. Talabalarga guruhlarga bo'linadilar va savol beriladi 2. Talabalar guruhi jaboblarini solishtiriradilar natijalarni taqdim etadilar 3. O'qituvchi guruhlar yig'gan ma'lumotlarni organadi, to'ldiradi va baholaydi «Kichik guruhlarda ishlash» metodining afzalligi: O'qitish mazmunini yaxshi o'zlashtirishga olib keladi; muloqotga kirishish ko'nikmasining takomillashishiga olib keladi; vaqtni tejash imkoniyati mavjud; barcha o'quvchilar jalb etiladi; O'z-o'zini va guruhlararo baholash imkoniyati mavjud bo'ladi. «Kichik guruhlarda ishlash» metodining kamchiliklari: kuchsiz o'quvchilar bo'lganligi sababli kuchli O'quvchilarning ham past baho olish ehtimoli bor; barcha o'quvchilarni nazorat qilish imkoniyati past bO'ladi; guruhlararo o'zaro salbiy raqobatlar paydo bo'lib qolishi mumkin. Guruh ichida o'zaro nizo paydo bO'lishi mumkin. KIChIK GURUHLARDA IShLASh 30.03.25 E'tiboringiz uchun raxmat! ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:41:45
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
511.61 KB
Ko'rishlar soni
59 marta
Ko'chirishlar soni
10 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:54
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:41 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
511.61 KB
Ko'rishlar soni
59 marta
Ko'chirishlar soni
10 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:54 ]
Arxiv ichida: ppt