Ruchka stol o'rtasida metodi

Ruchka stol o'rtasida metodi

O'quvchilarga / Pedagogika
Ruchka stol o'rtasida metodi - rasmi

Material tavsifi

Ruchka stol o'rtasida metodini qo'llash bo'yicha tayyorlagan taqdimoti RUChKA STOL O'RTASIDA metodi O'qituvchi tomonidan qo'yilgan muammo yoki savollarga guruhdagi har bir o'quvchilar tomonidan o'z fikr-mulohazalarini bildirishga asoslangan metoddir. Ruchka stol o'rtasida metodini bajarish tartibi Butun guruhga topshiriq beriladi Bir varaq qog'ozga yozilgan topshiriq bir talabadan ikkinchisiga uzatiladi Talaba javobni yozib, qog'ozni keyingi talabaga uzatadi, ruchkasini esa o'ziga ro'baro' qilib, stolga qo'yib qo'yadi. Javobni bilmaydigan talaba qog'ozni keyingi talabaga uzatadi-yu, lekin ruchkasini qo'lida olib qo'yadi. Ajratilgan 10-15 daqiqa vaqt ichida guruh mumkin qadar ko'proq sonda javob variantlari berishi kerak Bir variant 2 marta berilishi mumkin emas Atmosferaning ifloslanish muammolari 1- o'quvchi Vulqonlar otilishi 2-o'quvchi O'rmonlar yonishi 3-o'quvchi Chang to'zonlar 10-o'quvchi Kimyoviy 9-o'quvchi 5-o'quvchi Transport chiqindilari 6-o'quvchi Sanoat korxonalari 4-o'quvchi Maishiy chiqindilar 8-o'quvchi Smoglar 7-o'quvchi Kislotali yomg'irlar 11-o'quvchi fizik Misol: Topshiriq bajarildi. Javob variantlari yozilgan qog'oz o'qituvchida. U o'sha variantlarni sanab o'tadi. Variantlar sanab o'tilarkan, ularning har biri bir yo'la muhokama qilib boriladi: Vulqonlar otilishi qanday ifloslanish turiga mansub? O'rmonlar yonishi qanday kelib chiqadi? Chang-to'zonlar deganda nimani tushunasiz? Maishiy chiqindilar nima? Sanoat korxonalari chiqindilari nima? Transport chiqindilari nima? Kislotali yomg'irlar deganda nimani tushunasiz? Kimyoviy ifloslanishga nimalar kiradi? Smog nima? Fizik ifloslanish mazmuni yoritiladi metodning afzalliklari: O'qituvchi mashg'ulotga kim tayyor, kim tayyor emasligini ko'rib turadi; Mashg'ulotga tayyorlanmagan o'quvchi, og'zaki muhokama paytida ko'rib chiqilayotgan mavzu yuzasidan kerakli bilimlar olishi mumkin; Jamoani jipslashtiradi, intizomni mustahkamlaydi chunki o'z varianti ustida uzoq o'ylab o'tirgan o'quvchi butun guruhga ajratilgan vaqtni sarflaydi; O'quvchilarning mustaqilligi, ishchanligi, uyushqoqligi kabi ijodiy fazilatlarini kamol topishiga ko'maklashadi. metodning kamchiliklari: O'qituvchidan boshqarish mahoratini talab etadi; O'quvchilarning bilim darajasiga mos va qiziqarli bo'lgan mavzu yoki muammo tanlash talab etiladi. Ruchka stol o'rtasida metodi ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 151.32 KB
Ko'rishlar soni 48 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 16:56 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 151.32 KB
Ko'rishlar soni 48 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga