Seminarda ta'lim texnologiyalarini loyihalashtirish va rejalashtirish qoidalari Toshkent DAVLAT IQTISODIYoT UNIVYeRSITYeTI Innovatsion ta'lim texnologiyalari markazi Seminarda ta'lim texnologiyalarini loyihalashtirish va rejalashtirish qoidalari 1. Seminar - OO'Yuda ta'limni tashkil etish shakli. 2. Seminar mashg'ulotlarining o'ziga xos xususiyatlari. 3. Seminar mashg'ulotlarida ta'lim berish texnologiyasini loyihalash va rejalashtirish. 1. Seminar deganda nimani tushunasiz? 2. Seminar mashg'ulotlarining asosiy vazifasi nima? Seminar - ta'lim beruvchini ta'lim oluvchilar bilan faol suhbatga kirishishiga yo'naltirilgan, nazariy bilimlarni amaliy faoliyatda amalga oshrish uchun sharoitni taminlovchi, mashg'ulotni o'qitish shakli. 1. Seminar - OO'Yuda ta'limni tashkil etish shakli Seminar mashg'uloti-ning asosiy maqsadi Nazariy materialni (bilimlarini) tartibga solish Amaliy malaka va ko'nikmalarini hosil qilish Bilimlarini nazorat qilish Seminarning samaradorligiga ta'sir etuvchi omillar ta'lim beruvchining tayyorgarligi, bunda savol-javob texnikasiga ega bo'lishi ta'lim oluvchilar guruhining holati, uning motivatsiyasi, faoliyatni tashkil etish xususiyatlari O'quv jarayonining texnik jihozlanganligi Seminar turlari ta'limiy Rivojlantiruvchi Nazariy bilimlarni tartibga solish , faollashtirish, yoki ularni mustaqil rivojlantirish O'zlashtirilgan bilimlarni amaliy qo'llash ko'nikmalarini shakllantirish ta'lim oluvchilarda muammoli qurish, tahliliy qobiliyatlar hamda bashorat qila olish ko'nikmalarini shakllantirish 2. Seminar mashg'ulotining o'ziga xos xususiyatlari Seminar mashg'ulotlari qanday xususiyatlarga ega? Maqsadli sohalar Natijalar Faoliyat mazmuni Talabalarning nazariy bilimlarini tizim- lashtirish va tarkib- lashtirish, mustahkam-lash hamda kengaytirish. Avval o'zlashtirilgan bilimlarni mustahkamlash, kengaytirish va tarkiblashtirish, mavzuning nazariy tushunchalarini ichki o'zaro bog'liqligini va mavzuni kursning boshqa mavzulari yoki boshqa fanlar bilan bog'liqligini aniqlash Amaliy vaziyatlarda harakat izchilligini aniqlash imkoni bilan o'zlashtirgan nazariy bilimlarni amaliy qo'llash bilan bog'liq bo'lgan o'ziga xos ko'nikmalarni yaxshi o'rganish Maxsus (kasbiy) va umum o'quv ko'nikmalarni yaxshi o'rganish hamda amaliy ko'nikmalarni shakllantirish Talabalar bilim va ko'nikmalarini nazorat qilish Talabalarning nazariy va amaliy tayyorgarlik darajasini baholash 3. Seminar mashg'ulotlarida ta'lim berish texnologiyasini loyihalash va rejalashtirish O'quv topshiriq 4-ta kichik guruhlarga bo'lining. Amaliyotdagi faningiz bo'yicha quyidagi seminarlarga ta'lim texnologiyasini ishlab chiqing: 1-guruh - bilimlarni mustahkamlash va kengaytirish bo'yicha seminarga 2-guruh - muammoli-seminarga 3-guruh - bahs-munozara seminarga 4-guruh - suhbat -seminarga ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:45:00
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
92.43 KB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 16:57
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:45 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
92.43 KB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 16:57 ]
Arxiv ichida: pptx