Talabalarda muomalaning kommunikativ jabhasini shakllantirishni psixologik xususiyatlari

Talabalarda muomalaning kommunikativ jabhasini shakllantirishni psixologik xususiyatlari

O'quvchilarga / Pedagogika
Talabalarda muomalaning kommunikativ jabhasini shakllantirishni psixologik xususiyatlari - rasmi

Material tavsifi

MAVZU: Talabalarda muomalaning kommunikativ jabhasini shakllantirishni psixologik xususiyatlari. RYeJA: KIRISh Muomalaning tarkibiy qismlari va asosiy fuksiyalari. Talabalarda muomalaning kommunikativ jabhasini nomoyon bo'lish xususiyatlari. Talabalarda muomalaning kommunikativ funksiyasining nomoyon bo'lish xususiyatlarini interpretattsiyalash . XULOSA Mavzuning dolzarbligi 1. Uzluksiz ta'lim tizimini takomillashtirish, yangi sifat darajasiga o'sib o'tish masalasining yechimi ko'p jihatdan o'qish subyektlarining nutqiga, muomalasiga bog'liq bo'lib, talaba bilan o'qituvchining kommunikativ, interfaol va pertseptiv munosabatlarining majmuasi tariqasida gavdalanish mavzuni dolzarbligini anglatadi. Jamiyatdagi shaxslararo munosabatlarda uning o'rni, ahamiyati masalasiga shuningdek, o'zgalarga ijtimoiy ta'sir o'tkazuvchi muallim bo'lganliklari sababli «ustoz-shogird», «o'qituvchi- o'quvchi» munosabatlari, ma'naviyati, yuksak his-tuyg'ularining ifodalanishida ularning muomalasi muammolariga alohida etibor qaratganliklari ahamiyatga molik. Sharq allomalarini ta'limotida muomala masalasi Mamlakatimiz psixologlarini muomala muommosini talqini: M.G.Davletshin, E.G'oziev, V.M.Karimovalar talabalar va o'quvchilarni o'quv faoliyatida muomalani shakllanish jarayonini o'rganishgan. Foreign psychologists' interpretation of communication: Verderber K., Adler R.B., Andrew E. gave wide information about a guide to assertive and social skills in their confidense in communication, Psychology of Language and Communication , Psychology communicate ect. O'zbek mumtoz adabiyotida go'zal, ibratli, madaniyatli xulq-atvorni o'zida mujassamlashtirgan badiiy asar qahramonlari va ularning o'zaro munosabatlarini XXI asr nuqtai nazaridan xolis baho berish vazifasi berildi. Talabalarda muomalani shakllantirishdagi badiiy obrazlar haqida bahs-munozara Mazkur kurs subyektlari muayyan darajada badiiy asar obrazlarini psixologik baholash to'g'risida malum ko'nikmalarga egadirlar. Shuning bilan birga ularning o'ttiz besh (35) foizida muomalaga kirishish imkoni mavjud ekanligini ma'lumotlar tasdiqlab turibdi. Shuningdek, qolgan birinchi kurs talabalarida esa (15 foiz) bu muammo yuzasidan tasavvur shakllanganligi bilan farqlanishi namoyon bo'ldi. Kommukatsiyaning aksiomalari 1-3 kurs talabalarida muloqotmandlikni shakllanganligi natijalari 1-xushmuomalalik 2-suhbatdoshga hurmat ko'rsatish 3-o'zini tuta bilish, 4-kechirimlilik 5- muloyimlik, 6-ehtiyotkorlik, 7-etiborlilik, 8-so'zlarni qo'llay olishi, 9-fikrni aniq va tushunarli bayon etish, 10-tinglovchanlik 1-xushmuomalalik 2-suhbatdoshga hurmat ko'rsatish 3-o'zini tuta bilish, 4-kechirimlilik 5- muloyimlik, 6-ehtiyotkorlik, 7-etiborlilik, 8-so'zlarni qo'llay olishi, 9-fikrni aniq va tushunarli bayon etish, 10-tinglovchanlik Talabalarida muloqotmandlik testi natijalari Mashg'ulotlardan oldin Mashg'ulotlardan keyin Shaxs xususiyatlarini aniqlash 3-kurs talabalari 3-kurs talabalari Muloqotning diadik modeli Talabalarda muomala komunikativ funksiyasining namoyon bo'lish xususiyatlarini eksperimental o'rganish natijasida muomalanining kommunikativ jarayonni 5 ta bosqichga bo'lish mumkin: 1-kurs talabalarining muloqotmandligi tahlili: 1-3 kurs talabalarida muomala va muloqotmandlik shakllanishining bosqichlari quyidagilar Etiboringiz uchun raxmat! ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 6.68 MB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:11 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 6.68 MB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga