ta'lim jarayonida o'quvchilarning shaxsi REJA 1. O'quvchining shaxsi ta'lim jarayonida obyekt va subyekt sifatida. Shaxs sifatlari tuzilishining turtta darajasi; temperament, psixik jarayonlari xususiyatlari, tajribi va shaxsning yunalganligi. 2. Bilish, mah'orat va kuunikmalari (BMK). Aq'liy h'arakat usullari (AXU). Pedagogika fani ta'lim jarayoning ikki tomonlama xususiyatiga ega ekanligi o'quvchi tomonidan bajariladigan o'quv faoliyati va o'qituvchining o'rgatuvchanlik faoliyati yig'indisi didaktik jarayoni ekanligiga asoslanib berilgan. Prezident Islom Karimov Ta'lim O'zbekiston xalq ma'naviyatiga yaratuvchilik faoliyatini bahsh etadi. O'sib kelayotgan avlodning barcha eng yaxshi imkoniyatlari unda namoyon bo'ladi, kasb - kori, mahorati uzliksiz takomillashadi, katta avlodning dono tajribasini anglab olinadi va yosh avlodga o'tadi Yurtboshimiz tomonidan ta'limning yangi modeliga asos solindi va uning kelajak istiqbollari ilmiy asoslab berildi. Ta'limning yangi modelini amaliyotga tadbiq etish o'quv jarayonini texnogiya bilan bog'liqdir. Jumladan, hozirgi kunda barcha sohalarda yangi texnologiyalarni joriy etilishini hayotning o'zi, ilmiy-texnikaviy taraqqiyot talab etmokda. Shuning uchun, Kadirlar tayyorlash Milliy dasturida o'quv - tarbiyaviy jarayonini ilg'or pedagogik texnologiyalar bilan ta'minlash uning ikkinchi va uchinchi bosqichlarida bajariladigan jiddiy vazifalardan biri sifatida belgilangan. Tabiiy savol tug'iladi: Nima uchun bugungi kunda pedagogik texnologiyaning nazariy asosini yaratish va amaliyotga tadbiq etish zarurati tug'ildi? Bu omil mamlakatimizning ijtimoiy siyosatini belilab berganligi tufayli ta'limning yangi modeli yaratildi. Prezidentimiz Islom Karimov tomonidan modelning amalga oshirish bilan jamiyatimizning hayotida ruy berish kutilayotgan Portlash effekti ijobiy natijalar ruyrost ko'rsatib berildi: - ijtimoiy - siyosiy iqlimga ijobiy ta'sir qiladi va natijada mamlakatimizdagi mavjud muhit butunlay uzgaradi: - insonning hayotidan o'z o'rnini topish jarayoni tezlashadi: - jamiyatda mustaqil fikrlovchi erkin shaxsning shakllanishiga olib keladi: - jamiyatimizning potentsial kuchlarini ruyobga chiqarishda juda katta ahamiyat kasb etadi: -fuqarolik jamiyatini ko'rishni ta'minlaydi, model vositasida dunyoda munosib urin olishga, o'zbek nomini yanada yoyib tarannum etishga erishiladi. So'ngi payitlarda pedagogik olimlar, amaliyotchilar ilmiy asoslangan ta'lim texnologiyalarini o'z faoliyatlarida keng ko'llashga intilmokdalar. Ta'lim texnologiyalarini ishlab chiqish va amalga oshirish ilmiy muammo sifatida maxsus tadqiq etishni kuzda tutadi, bunda eng avvalo kuydagilarni aniqlash lozim: - ta'lim texnolgiyasi sifatida nimani anglatishi va uning tuzilmasi qanday tarkibiy kismlardan tashkil topgan; -jarayon sifatida ta'lim texnologiyasining funktsional tuzimasi nimalardan iborat; -ta'lim texnologiyalari Kadrlar tayyorlash milliy dasturi maqsadlariga qanday darajada to'g'ri kelishi va uni qanday baholash mumkinligi. 14-10 MOOT guruh To'lisov Oybek E'tiboringiz uchun rahmat! ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:45:00
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
997.35 KB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 17:02
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:45 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
997.35 KB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 17:02 ]
Arxiv ichida: pptx