Ta'lim mazmuni va o'rta maxsus, kasb - hunar ta'limi

Ta'lim mazmuni va o'rta maxsus, kasb - hunar ta'limi

O'quvchilarga / Pedagogika
Ta'lim mazmuni va o'rta maxsus, kasb - hunar ta'limi - rasmi

Material tavsifi

ta'lim mazmuni va o'rta maxsus, kasb - hunar ta'limi RYeJA: 1. Zamonaviy fan - texnika taraqqiyoti va uning mazmun - mohiyati. 2. ta'lim mazmunida Fanta'limamaliyot integratsiyasining zarurligi. 3. Zamonaviy ta'lim mazmunini belgilashga asos bo'ladigan me'yoriy va qonuniy asoslar. 4. DTSning tasnifi va uni shakllantirishga qo'yilgan asosiy talablar. 5. ta'lim mazmuni shakllantirish tamoyillari. 6.ta'limni demokratlashtirish va insonparvarlashtirishning mazmun - mohiyati. 7. ta'lim mazmunini tabaqalashtirish. ta'lim mazmunida milliy jahon tajribalarini muvofiqlashtirish. 8. Ijtimoiy - gumanitor, tabiy - matematik va va maxsus fanlarning o'rta maxsus, kasb - hunar ta'limi o'quv rejalarida bir - biriga bog'liqligini samaradorligiga erishish. Majburiy va ixtiyoriy o'quv fanlari 9. Kasb - hunar kollejlari va akademik litseylar o'quv rejalari. O'quv dasturlari, darslik va o'quv qo'llanmalar tavsiflari va ularni yaratishga yangicha yondashuv 10. Elektron o'quv adabiyotlari va ularni ishlab chiqishga qo'yilgan talablar. 11. O'qituvchilarni o'quv dasturlari va darsliklardan ijodiy foydalanishga yo'llash 12. O'zbekiston Respublikasining ta'lim to'g'risidagi Qonuni asosida akademik litsey va kasb - hunar kollejlarining o'quv fanlari bo'yicha Davlat ta'lim standartlarini ishlab chiqish va hayotga tadbiq etish KIRISh Insonni har tomonlama barkamol qilib tarbiyalash xalqimizning azaliy orzusi bo'lib, ajdodlarimiz ma'rifat, ma'naviyat va madaniyatni qanday qilib yosh avalodga o'rgatish - ularni komillikka etaklash yo'llari, qonun - qoidalarini mutassil izlaganlar. Bu esa pedagogika fanining maydonga kelishiga sabab bo'lgan. Chunki, insonning ma'rifatli va ma'naviy komillikka erishishi pedgogika fanining yetakchiligida amalga oshiriladi. Malumki, mamlakatimiz taraqqiyoti va kelajagi ta'lim - tarbiya sohasidagi yuqori samaradorlikka erishishga, ularning jahon ta'limi talablari bilan mosligi va amaliy hayotdagi o'rnini qay darajada topayotganligiga bog'liq. Shu manoda ta'lim-tarbiya berish bo'lajak mutaxassislarni yangicha sharoitlarda ishlashga tayyorlovchi innovatsion jarayon bo'lib, oldingi egallagan bilimlar asosida ijobiy pedagogik samaralarni beruvchi yangicha yondashuv texnologiyalarini yaratish va joriy etishdan iboratdir. Bu talablarni bajarish ta'lim - tarbiya jarayonini ilm - fan va texnika - texnologiyalarning eng so'ngi yutuqlari asosida, zamon talablarini hisobga olgan holda tashkil etish muammosi mavjudligini takidlaydi. ta'lim-tarbiya sohasida Respublikamizda qator tadbirlar amalga oshirilmoqda. Jumladan, «ta'lim to'g'risida» gi qonun, «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi» va jahon ta'limi andozlari talablarlariga mos keluvchi «Davlat ta'lim standartlari» da davr bilan hamnafas, yani «Intellektual asr»ning faol ishtirokchilarini tayyorlash ko'zda tutilgan. XXI asrning faol ishtirokchisi esa keng manoda ta'lim - tarbiya va ularning rivojlanishi haqidagi ma'lumotlar bilan bog'langan holda barkamol shaxsni voyaga etkazishdek innovatsion jarayoni o'zida mujassamlashtiradi. 1. Zamonaviy fan - texnika taraqqiyoti va uning mazmun - mohiyati. Malumki, har qanday olatda ham ilmiy - texnika taraqqiyotining bosib o'tgan tarixiy asoslari bor. Bunga yaqin kelajakka bir nazar solaylik. XX asrning o'rtalariga kelib fanning ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 59.2 KB
Ko'rishlar soni 31 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:03 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 59.2 KB
Ko'rishlar soni 31 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga