ta'lim texnologiyasining bosqichlari Reja: ta'lim texnologiyasining bosqichlari. ta'lim texnologiyasining birinchi bosqichi-loyihalash. ta'lim texnologiyasining ikkinchi bosqichi-ta'lim loyihasini amalga oshirish. ta'lim texnologiyasining uchinchi bosqichi-nazorat, baholash. ta'lim texnologiyasi kuydagi uch bosqichdan iborat, kuplab operatsiyalarni kamrab oladi: loyxalashtirish, amalga oshirish, nazorat qilish va baholash. I.loyihaLASh - mo'ljallangan maqsad va uni amalga oshirish usuli va vositalari yig'indisini aniklashdan iborat. Bu blok doirasida kuydagi ketma-ketlikda operatsiyalar amalga oshiriladi: -ta'lim texnolgiyasini amalga oshirish vaqtini aniqlash; o'quv choragi, yarim yilligi, yillik va butun o'qitish davri uchun; - o'quv materiallarini tahlil etish; - maqsad va didaktik vazifalarni ajratib olish; - o'quv materiallarini malum tuzilmaga keltirish va vaqt buycha taksimlash; - bilim, ko'nikma va malakalarni uzlashtirish bosqichlari, shuningdek, shaxsning sifat va fazilat-larini rivojlantirishni aniklab olish; - o'quvchilarni kiziktirish usuli va vosita-larini aniqlash. o'quv materiallarini takrorlash, kirish, joriy ko'rsatmalar berish, o'quvchilar diqqat-etiborini o'quv materiallarining muhim tomon-lariga jalb etish maqsadida muommoli vaziyatlarni yuzaga keltirish, kizikarli bilish vazifalari va shu kabilarni oldindan belgilab olish. Ular oldindan belgilangan va maqsadga etaklovchi vosita sifatida karalmogi lozim. Bunday yondashuv taxsil oluvchiga o'z o'quv - bilish faoliyatining tuzilmasi va mazmunini tasavvur etirish imkonini beradi. Rejalashtirilgan natijalar haqida tasavvur tarkib toptirish kuydagi shakllarda rasmiylash-tiriladi: Bilim, ko'nikma ish - harakat usuli, muhim yunalganlik, ijtimoiy muhim shaxsiy sifat va fazilatlari va boshqa yoki kutilgan natijalari yozishmasi. oqilona o'qitish modeli tuziladi, ular didaktik vazifalarni amalga oshirishga imkon beradi va o'qitish metodlari, tashkil etish shakllari, vositalari, pedagogik usullar to'plamidan iborat. Kursatiladigan qurollar va pedagogik texnik o'quv materiallariga, o'quvchilarning shaxsiy qobiliyati va rivojlanganlik darajasiga uygun bo'lishi kerak. Shuningdek, ta'lim muassasasining modiy bazasi hisobga olinishi lozim. Darslarning tuzilmasi uylab kuriladi va kuydagicha amalga oshiriladi: - ta'lim - tarbiya ishining hozirgi holatini diagnostikalash; - nazorat kilinadigan muhim ko'rsatkichlarni ajratib olish; - pedagogik jarayon holatini joriy va yakuniy nazorat qilish; Tashxislash va nazorat qilish natijalariga asosan teskari aloqa bog'lash usullari va vositalarini aniqlash; ta'lim texnologiyasini amalga oshirish uchun ehtimoldan xoli bo'lmagan va unga xalakit beruvchi omillar tashqi muhit va ularni bartaraf etish yo'llari uylab kuriladi. II.TA'LIM loyihaSINI AMALGA OShIRIShDA kuydagi ishlarga alohida etibor karatiladi: -urganilayotgan mavzu bo'yicha maqsad, vazifalar bilan o'quvchilarni oldindan tanishtirish, muammo, topshiriqlarni, shuningdek, uy vazifalari, mustaqil ishlarni, ularni bajarish tartibi, paytini elon qilish, mavzuni tulik uzlashtirish buycha kursat-malar berish, etalon darajasida uzlashtirish me'yor-larini aytib berish; - o'quvchilarning faol, mustaqil faoliyatini ragbatlantirish, bolalar dikatini bo'lim yoki mavzu mazmuniga tortish, uni qanday o'rgatish zarurligini aytib, bilishga kizikish uygotish o'qish-o'rganishga havas, muammolarni bajarishga ehtiyoj uygotish. Emotsiyalar, tafakkur hodisalari bilimlarni o'quv holatlariga tadbiq etish yo'llari orqali mavzu ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:48:07
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
14.99 KB
Ko'rishlar soni
39 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 17:06
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:48 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
14.99 KB
Ko'rishlar soni
39 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 17:06 ]
Arxiv ichida: doc