Ta'lim va tarbiya jarayonida yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanishning shakl va uslublari

Ta'lim va tarbiya jarayonida yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanishning shakl va uslublari

O'quvchilarga / Pedagogika
Ta'lim va tarbiya jarayonida yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanishning shakl va uslublari - rasmi

Material tavsifi

ta'lim va tarbiya jarayonida yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanishning shakl va uslublari Reja: 1. Milliy taxlim-tarbiya ravnakini amalga oshirish. 2. Bolalar uchun rivojlantiruvchi muhit nima va uning ahamiyati. 3. Bolalarni xar turli narsalar bilan uynab o'rgatish. 1-guruh Zamonaviy tarbiyachi sifatlari, vazifalari 2- guruh bog'chada marketing sistemasini tashkil qilish uchun tavsiyalar. 3- guruh bog'chada jismoniy tarbya mashg'ulotlari uchun shart sharoytlar yaratish. 4-guruh bog'chaga kamralmagan bolalar bilan ish olib borishdagi tavsiyalar. Bolalar bog'chasida yangi pedagogik texnologiyadan foydalanish. Milliy taxlim ravnakini taxlim tarbiya amaliyotiga samarali va tejamli yangi shakl vositalarini qo'llash, izlanish orqali yuqori natijalariga erishishni kuzlovchi pedagogik texnologiyalar taxminlaydi. Maktabgacha tarbiya yangi pedagogik texnologiyadan oqilona foydalanish tarbiyani taxlimga bog'lashga,xar ikkisini tuzilishi va mazmun jihatidan yaxlitlashtirishga, tarbiyalanuvchi faoliyatini uyushtirishga, mustaqil fiklashga yo'llash uchun kulay sharoit yaratadi. Demak, pedagogik texnologiya taxlim tarbiya jarayonini ilg'or vositalar, metodlar, texnik vositalar, usullarga tayanib takomillashtirish tizimi hisoblanadi. Bu tizim ukutuvchi yo tarbiyachi tamonidan yaratiladi, taxlim tarbiya bosqichlarini o'z-ora boglouga xizmat qiladi. Uning maqsadi va vaxzifalarini , maqsadini oldindan belgilash taxlim tarbiyaning shakllari va vositalarini tayyorlash tarbiyalanuvchida shakllantirishni kuzda tutiladi. Pedagogik texnologiya taxlimga tizimli yondashuv asosida yaratiladi. Ushbu tizimni 1) bola ruyxati, dunyo qarashi, bilimi, faollik darajasi va boshqalar ixtiborga olinadi. 2) Taxlim va tarbiyaning maqsadi, yo'nalishi, mazmuni, shakllari, usullari. 3) o'quv jarayoni. r) Tarbiyachining bu jarayon tashkilotchisi, rahbari, ijodkari sifatidagi faoliyati, bilim va mahorati, texnik vositalardan foydalanib, bolaning kizikish va intiluvchanligiga taxsir ko'rsatish bolaning eng ko'p darajada faollashtirishga xizmat qiluvchi usullarni kullab, kafolatlangan samaralarga erishishini tashkil etadi. *ar qanday taxlim maxlum kasb egasi yoki mutaxassisni shakllantirishni kuzda tutadi. Bu mutaxassisning yuksak maxnaviy sifatlarni egallagan yaratuvchi, fidoiy shaxs sifatida voyaga etishi uchun sharoit yaratish samarali metod va usullardan foydalanib, pedagogik jarayonni zamonaviylashtirish, taxlim-tarbiya samaradorligini oshiruvchi didaktik materiallarini ishlab chiqish va amalga qo'llash biz taxkidlangan tizimning asosiy buginlari hisoblanadi. Pedagogik texnologiyalarini tashkil etuvchi barcha kisimlarining uzvilikdagi faoliyati asosida taxlim jarayoni loyxasini yaratish imkoni yuzaga keladi. Pedagogik maqsad aniq belgilanib, unga erishish yo'llari oldindan diagnostik tarzda ifodalanadi, taxlim-tarbiya jarayonning shakllari va mazmuni undan kuzlangan natija, bilim sifatini hamda taxlim-tarbiya samarasini obxektiv baholash usullari xam oldindan belgilanada. Maktabgacha taxlim va tarbiya jarayonida xam ana shunday pedagogik texnologiyalardan umumiy foydalanish mumkin. Yangi pedagogik texnologiyada rivojlantiruvchi muhit tarkibiy kisimliri katoriga kuyidagilarini kiritish mumkin. jismoniy sog'lomlashtiruvchi majmua~ dizayn-studiya, tasviriy studiya, kul mehnati maydonchasi, ekologik majmua~ bolalar bog'chasi maydonchasi (bog xovli). bolalar kutibxonasi~ taxlim berish maydoni~ tajribalar va tadqiqot ishlarini olib borish uchun laboratoriya~ amaliy sanxat muzeyi~ tariy muzeyi~ rasmlar galereyasi yoki vernisaj~ bolalar (t-yoshli) uchun umumiy ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 19.7 KB
Ko'rishlar soni 37 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:07 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 19.7 KB
Ko'rishlar soni 37 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga