Tarbiya usullari va prinsiplari. O'z-o'zini tarbiyalash va qayta tarbiyalash Tarbiya texnologiyasini amalga oshirish xususiyatlari ta'limning shaxsga yo'naltirilgan texnologiyalari Reja: 1. Tarbiya jarayonining mohiyati - ma'naviy manbalar va hozirgi zamon talablari va ehtiyojlarini nazarda tutgan holda, o'quvchining o'quvchi bilan aniq bir maqsadga qaratilgan o'zaro amaliy va nazariy muloqotdir. TARBIYa Biror bir maqsadga qaratilgan tarbiya jarayonining mohiyati va vazifalari tarbiyachi tomonidan rejalashtiriladi va tartibga solinadi: Tarbiya shaxsni ijtimoiylashtirish uning aniq hayotiy mavqeini shakllantirish jarayonidir. Tarbiya jarayonini mashhur pedagog lar: 2. Tarbiya usullari va prinsiplari Yuqoridagi metodlar (usullar) o'z navbatida quyidagi guruhchalarga bo'linadi: - bu bolaning noto'g'ri qilgan ishiga o'zini iqror qildirish.Agar bola siz ogohlantirmasingizdan yoki tushuntirmasingizdan oldin o'z xatosini tushungan bo'lsa-yu, sizga qilgan xatosini aytolmay izza chekib turgan bo'lsa, uni jazolashga zarurat yo'q. Jazo Ammo keyingi gal ham xato qilsa va uni tan olmasa, unday hollarda quyidagi jazo turlari qo'llaniladi. 3. O'z-o'zini tarbiyalash va qayta tarbiyalash Tarbiya jarayoni odatda qayta tarbiyalash, bolaning atrof-muhitdagi u yoki bu hodisalar bilan salbiy aloqasi natijasida vujudga keladigan munosabatlar va o'z xususiyatlarini bartaraf etish bilan qo'shib olib boriladi. ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:48:07
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
306.62 KB
Ko'rishlar soni
57 marta
Ko'chirishlar soni
8 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 17:09
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:48 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
306.62 KB
Ko'rishlar soni
57 marta
Ko'chirishlar soni
8 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 17:09 ]
Arxiv ichida: pptx