TARBIYA JARAYONI VA USULLARI O'zbekiston RespublikaSI ADLIYA VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT YURIDIK INSTITUTI O'zbekiston RespublikaSI ADLIYA VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT YURIDIK INSTITUTI O'zbekiston RespublikaSI ADLIYA VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT YURIDIK INSTITUTI TARBIYA JARAYONI VA USULLARI O'zbekiston RespublikaSI ADLIYA VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT YURIDIK INSTITUTI TARBIYA JARAYONI VA USULLARI O'zbekiston RespublikaSI ADLIYA VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT YURIDIK INSTITUTI Tarbiya jarayoni va usullari O'zbekiston RespublikaSI ADLIYA VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT YURIDIK INSTITUTI R E J A: 1. MILLIY TARBIYA VA UNI O'ZIGA XOS XUSUSIYATLARI 2. TARBIYA USULLARI VA VOSITALARI 3. TARBIYANING TURLARI Foydalanilgan adabiyotlar ro'yxati Karimov I.A. Vatan sajdagoh kabi muqaddasdir. T.3.- T.:O'zbekiston, 1996.- 366 b. R. Mavlonova, O. to'rayeva Pedagogika - T. o'qituvchi, 2001. N.Gaybullayev, Pedagogika ma'ruzalar matni - t. 200. A.Zunnunov, Pedagogika tarixi - t sharq 200. 3. Abu Rayxon Beruniy ruhiyat va ta'lim tarbiya O'zbekiston 1992 TA'LIMNI TARBIYADAN, TARBIYANI ESA ta'limDAN AJRATIB BO'LMAYDI, BU SHARQONA QARASH, SHARQONA HAYOT FALSAFASIDIR. SHUNI UNUTMASLIK KERAKKI, KELAJAGIMIZ POYDEVORI BILIM DARGOXLARIDA YARATILADI, BOSHQACHA AYTGANDA XALQIMIZNING ERTANGI KUNI QANDAY TA'LIM VA TARBIYAGA BOG'LIQDIR. Islom Karimov Ta'lim va tarbiya sohasining bosh maqsadi mustaqil va keng fikrlash qobiliyatiga ega, ma'naviy meros qadriyatlarimizga sodiq, yurtning porloq kelajagi va millat ravnaqi uchun jon kuydiradigan komil insonni voyaga yetkazishdir. Islom Karimov Tarbiya biz uchun yo Hayot, yo mamot, yo najot, yo Haloqat, yo saodat, yo faloqat masalasidir. A. Avloniy MILLIY TARBIYA VA UNING O'ZIGA XOS XUSUSIYATLARI TARBIYA BU HAR BIR INSONNING hayotDA ORTTIRILGAN SABOQLARI VA INTELLEKTUAL SALOHIYATLARINING IJOBIY KO'NIKMALARINI O'ZGALARGA BERISH JARAYONI. Tarbiya jarayonida mikro-muhitning ijobiy ta'siridan to'la foydalaniladi va salbiy ta'sirini zaiflashtirishga harakat qilinadi. Tarbiya bir joyda tarbiyalanuvchilarga ta'sir ko'rsatadigan barcha bo'g'inlar birlashib, ahillik bilan ishlashga erishiladi va har bir shaxs o'z-o'zini tarbiyalash qobiliyatiga ertaroq ega bo'ladi. Tarbiya aksariyat holatlarda keng ma'noda ishlatilib ta'lim, ma'lumot rivojlanish jarayonlariga kiradigan ishlarning mazmunini ham anglatadi.Ularning natijalarini o'zida aks ettiradi. Ta'lim-tarbiya jarayonining mazmuni, shakl va usullari bu sohada erishilgan ilg'or tajribalar asosida ipshab chiqiladi. Bunda ta'lim jahon standarti darajasida bo'lishi nazarda tutiladi. Biror bir maqsadga qaratilgan tarbiya jarayonining mohiyati va vazifalari tarbiyachi tomonidan rejalashtiriladi va tartibga solinadi: A) Talabaning qaysi xislatini shakllantirish yoki yo'qotish. B) Shu xislatlarni tarbiyalash yoki yo'qotish uchun xizmat qiluvchi manbalarni izlab topishadi. V) Belgilangan maqsad uchun xizmat qiladigan nazariy va amaliy manbalarni qaysisini va qaerda ishlashni rejalashtirishadi. Tarbiyachining rag'batlantirish usuli; Siz buyurgan ishga burch va mas'uliyat bilan yondashganligini rag'batlantirish. Siz buyurgan ishga qiziqishini va uni uddalay olganligini rag'batlantirish. Tarbiyalanganlik milliy urf-odatimiz mezoniga kirmagan, o'zgalarning nafratini qo'zg'atadigan xatti-harakatlardan o'zini tiya bilish. Bolaning xarakterini, oiladagi tarbiyasini, uning ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:48:07
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
2.9 MB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 17:12
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:48 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
2.9 MB
Ko'rishlar soni
41 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 17:12 ]
Arxiv ichida: ppt