29.03.2023 KURS ISHI 1 Tarbiyaviy ishlar jarayonida Mirzo Ulug'bek ma'naviy merosining tutgan o'rni 2 Kirish I-bob. Mirzo Ulug'bek Muhammad ibn Shohrux ibn Temur Ulug'bek Ko'ragon- Temuriylar davlatining hukmdori, buyuk o'zbek munajjimi va matematigi. 1.1. Mirzo Ulug'bekning hokimiyatga kelishi va boshqaruv usuli 1.2. Mirzo Ulug'bekning pedagogik g'oyalari va ma'rifatparvarlik xizmatlari II-bob. Mirzo Ulug'bekning ilmiy maktabi. 2.1. Ulug'bek davrida maktab islohoti. 2.2. Mirzo Ulug'bekning qomusiy olim sifatida ilm-fan rivojiga qo'shgan bebaho hissasi. Xulosa Foydalanilgan adabiyotlar ro'yxati 3 Mavzuning dolzarbligi: Ma'lumki, odamzodga ato etilgan eng oliy ne'mat hisoblangan farzan bu millat boyligi. Chaqaloqning tashrifi ila xonadonimizga nur, oilamizga baxt, kelajagimizga umid va ishonch kirib keladi. Darhaqiqat, farzand ila olam munavvar. Zero, u naslimiz davomchisidir. Ko'zimizning oqu qarosi bo'lgan dilbandlarimiz har doim ardog'imizda ekan, biz olamga ular nigohi bilan qarashga intilamiz. Har bir harakati va imo-ishoralari orqali ularni anglashga urinamiz va albatta, buning uddasidan chiqamiz. Lekin bolalik dunyosidan uzoqlashgan kattalarning bu olamga qayta kirib kelishlari qiyin kechadi. Bolalar bilan muloqot paytidagina bu olam mo'jizalaridan bahramand bo'lish mumkin. Lekin biz kattalar o'zimiz bilmagan holda bu mo'jizalarni ko'rish va ulardan bahramand bo'lishdek baxtdan qochamiz va bu ishni begonalarga topshiramiz. Shunday daryolar borki, ularni tezoqar va o'zgaruvchan deya ta'riflashadi. Bu qiyos farzand tarbiyasi borasida ham ifodalanishi mumkin. O'g'il-qizlarning rivojlanish davri xuddi tezoqar va o'zgaruvchan daryolarga o'xshatiladi. Gohida ular oldinga intilib o'zanlaridan chiqib ketguday bo'lsalar, gohida tinch va osudalik kasb etadilar. Kurs ishining obyekti: Boshlang'ich sinf o'quvchilarining ta'lim-tarbiya jarayonida milliy xulq-atvor tushunchalarini shakllantirish jarayoni. Kurs ishining prеdmеti Boshlang'ich sinf o'quvchilari bilan olib boriladigan ma'naviy-tarbiyaviy tadbirlar va dars jarayonida milliy xulq-atvor tushunchalarni shakllantirish mazmuni. 4 Kurs ishining maqsadi. Boshlang'ich sinf o'quvchilarining yosh xususiyatlarini inobatga olgan holda, milliy xulq-atvor tushunchalarini shakllantirishning nazariy, ilmiy va pedagogik asoslarini tahlil qilish, o'rganish. 5 Kurs ishining vazifasi: Kurs ishining vazifalari: Yuqorida qayd etilgan maqsadlarimizdan kelib chiqib: Kurs ishi uchun tanlangan mavzu bo'yicha pedagogik - psixologik, ilmiy va o'quv adabiyot materiallarni o'rganib chiqish va umumlashtirish. Boshlang'ich sinf o'quvchilarida milliy xulq-atvor tushunchalarini shakllantirish bo'yicha hozirgi zamon pedagogika va yosh psixologiyasiga oid adabiyotlardagi materiallarni o'rganish, ilmiy-amaliy jihatdan tahlil qilish. Boshlang'ich sinf o'quvchilari ruhiy taraqqiyoti va jismoniy rivojlanish qonuniyatlarini ilmiy ravishda ochib berish. Boshlang'ich sinf o'quvchilarning ongi va xarakteriga xos bo'lgan xususiyatlarni pedagogik nuqtai nazardan ilmiy asosda tushuntirib berish. Boshlang'ich sinf o'quvchilarining o'ziga xos xususiyatlarini inobatga olib tarbiyalashning amaliy ahamiyatini o'rganish. Sanab o'tilgan vazifalarni amalga oshirish uchun pedagogika va yosh psixologiyasi fani sohasida qo'llanib kelinayotgan bir qator metodlardan foydalandik. 6 I-bob. Mirzo Ulug'bek Muhammad ibn Shohrux ibn Temur ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:48:07
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
553.54 KB
Ko'rishlar soni
39 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 17:14
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:48 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
553.54 KB
Ko'rishlar soni
39 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 17:14 ]
Arxiv ichida: pptx