Tarbiyaviy ishlar jarayonini tashkil etishga texnologik yondashuv

Tarbiyaviy ishlar jarayonini tashkil etishga texnologik yondashuv

O'quvchilarga / Pedagogika
Tarbiyaviy ishlar jarayonini tashkil etishga texnologik yondashuv - rasmi

Material tavsifi

Tarbiyaviy ishlar jarayonini tashkil etishga texnologik yondashuv Reja: 1 Jamoa ijodiy faoliyatini rivojlantirishda pedagogik texnologiyalarning o'rni 2.Tarbiyaviy ishlarni rejalashtirishningasosiy omillari: 3.Tarbiyaviy ishlarda pedagogik texnologiyaning umumiy belgilari Darsdan tashqari faoliyatni zamonaviy tashkil etish ijodiy jarayon bo'lib, o'qituvchidan chuqur bilim, malaka va xohish talab qilgani kabi o'quvchilardan ham ularning intilishlari va ehtiyojlarini talab etadi. O'quvchilarning qiziqishlarini rivojlantirish tarbiyaning mualliflik ttzimini shakllantirishning yagona yo'lidir. Bu holda tarbiya shaxs kamolotini boshqarish jarayoni, uning ijtimoiylashuvi va rivoji uchun sharoit va imkoniyatlar yaratish mezoni sifatida qaraladi. Darsdan tashqari faoliyat (dam olishni tashkil etish) esa shaxsning ijodiy imkoniyatlarini yuqoriga ko'tarish (birinchi navbatda, o'qituvchining), uning ijtimoiy faolligini amalga oshirish maydoni sifatida tasavvuretilishi mumkin. Hordiq kishilarning yangilanish, tiklanish, uning jismoniy va ma'naviy kuchini ko'paytirish, shaxsini boyitish, ijodiy faolligini chuqurlashtirish va amalga oshirish uchun ular tomonidan rejalashtirilgan va mo'ljallangan shaxsiy vaqtining bir qismidir. Shaxs o'z faoliyati asosida shakllanib boradi. Jamiyatda yashash, boshqa kishilar bilan hamkorlik qilish, o'zaro faoliyat yuritish kishining faqat jamoa ishlaridagi ishtiroki orqali shakllantiriladi. Jamoaviy ijodiy faoliyat metodikasi nihoyatda samarali metodika sifatida tarbiyani individuallashlirish tamoyillarini, ishningjamoaviy shakllarida ham tashkil etish imkoniyatini beradi. Jamoaviy ijodiy faoliyat o'quvchilarni ijodga yo'naltiradi, harakat qilishning zarur shakllari va mctodlarini topish vazifalarini belgilaydi, maqsadni aniqlashga o'rgatadi, ishni tashkil etishga yordam beradi, jamoa va alohida o'quvchilarning tashabbusini qo'llab-quvvatlaydi va kuchaytiradi, o'z qobiliyatidan yanada yaxshiroq foydalanish imkoniyatlari haqida maslahat beradi, o'quvchilar va jamoaning axloqiy jihatdan rivojlanishini kuzatadi, tartibga soladi. Uning vazifasi: hamkorlik sharoitini vujudga keltirish, do'stona o'zaro yordam, ma'naviy-ruhiy sharoitni yuzaga kcltirishdan iborat. Biz jamoaviy ijodiy faoliyatni ham metodika, ham ishtirokchilarining o'zaro faoliyati loyihalashtiriladigan, pedagogik jarayonni tashkil etuvchi texnologiya sifatida qaraymiz. Jamoaviy ijodiy faoliyat metodikasini amalga oshirish quyidagi bosqichlar bilan uzviy bog'langan: Pedagogik maqsad: o'qrtuvchi o'quvchilar guruhining ishi bilan bog'liq maqsad va vazifalarda o'z mavqeyini belgilab oladi: ulami amalga oshirish mumkin bo'lgan yo'llar, shakllar va metodlami belgilaydi; dastlabki suhbatni (guruh yig'ilishi, umumiy yig'ilish) o'tkazish rejasi va metodikasini ishlab chiqadi. suhbatyo'nalishini belgilaydi; u yoki bu ish haqida ko'zlangan maqsad (uning o'tkazilishi umumiy fikrga ko'ra ko'zlangan maqsadni amalga oshirishga yordam beradi). Jamoaviy ijodiy faoliyat boyicha aniq ishni tanlashda maktabda an'anaga aylangan shakllarni ham hisobga olish mumkin. Hamorlikda loyihalash. MuvalTaqiyat tashabbus (ijodiy) guruhini tashkil etish. Bunda izchillik va rivojlantirishni ta'minlash lozim: Jamoaviy ijodiy faoliyat loyihasini tayyorlash quyidagilardan iborat: ishning mazmuni; tayyorlashning turli bosqichlarida hal etilishi lozim bo'lgan vazifalar; d) ishni tayyorlash va o'tkazish dasturi. Dasturda jamoaviy ijodiy faoliyatga tayyorgarlik ko'rish chog'ida bajarilishi zarur bo'lgan bir qator ishlar borki, shular asosida ijodiy guruhlar uchun vazifalar shakllantiriladi. Ishni tayyorlash. Pedagogik jarayondagi ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 20.07 KB
Ko'rishlar soni 48 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:14 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 20.07 KB
Ko'rishlar soni 48 marta
Ko'chirishlar soni 7 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga