Tarbiyaviy ishlarni tashkil etish metodikasi kursining predmeti maqsadi va vazifalari

Tarbiyaviy ishlarni tashkil etish metodikasi kursining predmeti maqsadi va vazifalari

O'quvchilarga / Pedagogika
Tarbiyaviy ishlarni tashkil etish metodikasi kursining predmeti maqsadi va vazifalari - rasmi

Material tavsifi

Tarbiyaviy ishlarni tashkil etish metodikasi kursining predmiti maqsadi va vazifalari Reja: 1. Tarbiyaviy ishlar metodikasi faniga kirish. 2. Fanning maqsad va vazifalari, asosiy tushuncha, tamoyillari. 3. Fanning jamiyatda tutgan o'rni ahamiyati. Tarbiyaviy ishlar uslubiyati faniga kirish Hozirgi kunda barkamol avlodni, o'z vatanining ilg'or kishisi sifatida tarbiyalash eng asosiy masalalaridan biri Prezdintimiz 199 yili 3-sentyabir Respublikamiz ma'naviyat va ma'rifat kengashini qo'llab quvvatlash to'g'risidagi Farmoni zaminida g'oyalar, ulardan kelib chiqadigan asosiy maqsadlar ma'naviyatning ustuvorligi yana bir karra tasdiqlaydi. Yurtboshimiz Yuksak ma'naviyat -yengilmas kuch nomli asarida Ma'naviyati yuksak shaxslargina yurtni tanitishga qodir. Shaxsni esa uning ma'naviy qiyofasi tanitadi. Ma'naviyat tarbiyadan boshlanadi. Ta'lim-tarbiyasiz ma'naviyatning bo'lmasligi barchaga ma'lum haqiqatdir deb ta'kidlaydilar. Milliy pedagogimiz asoschilaridan biri A. Avloniyning Tarbiya biz uchun yo hayot, yo mamot, yo najot, yo xayolokat, yo saodat, yo faloqat masalasidir degan fikirlari yuqoridagilarni yana bir bor tasdiqlaydi. Guruh rahbari: deganda o'quvchilarni bir xil saviyada, bir xil yoshda, bilimi jihatidan ham teng bo'lgan jamoani boshqarib turuvchi prdagog guruh rahbari deb ataladi. Guruh rahbarining asosiy maqsadi o'quvchilarini tug'ri tarbiyalash jarayonida o'quvchi va guruh rahbari bilan bir birini tushuna olishi va guruh rahbari tomonidan o'quvchilarga e'tiborliroq bo'lishi kerak. O'quv yurtida o'quvchilarga tarbiya guruh rahbaring ishlari orqali beriladi. Jumladan, tadbirlar, mushoiralar, har xil kechalar, uchrashuvlar, taanlovlar vaboshqa o'yinlar orqali o'quvchilarga ta'lim tarbiya beriladi. Shunga qarab o'quvchilarning fikirlash qobiliyti rivojlanib boradi. Guruh rahbari o'quv yurti ma'muriyti bilan birgalikda va mahalla jamoasi, ota onalari bilan hamkrlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi. O'quv yurti ma'muriyati guruh rahbari va uning olib borayotgan ishlarini doimo qo'llab-quvvtlashari lozim. Chunki guruh rahbari o'z o'quvchilarini yaxshi biladi va ularni tarbiyalash uchun nimalar kerakligini hisobga olib ish yuritadi. Guruh rahbari ishini ma'naviyat va ma'rifatishlari bo'yicha ya'ni tashkilotchi deriktor o'rinbosari boshqarib turadi. Guruh rahbarining ish rejasini o'quv yurti deriktori va deriktor o'rinbosari tuzadi va nazorat qilib boradi. O'quv yurti ta'limining daslabki bosqichi bolalar o'qituvchi rhbarligida ta'limda birinchi qadam qo'yadilar. O'quv faoliyatida bilim, ko'nikma va malakalarni egallaydilar. O'qituvchi guruh bilan ko'pincha yolgiz ishlaydi va tarbiychi sifatida ish yuritadi. O'qituvchilik bolalarga bolgan munosabatda katta mehribonligi bilan g'amxo'rligi xarakterlanadi. Bular esa ktta talabchanlik bilan olib boriladi. O'quvchilar bilan bo'ladigan o'zaro munosabatlarni to'gri yo'lga qo'yish hamda o'quvchilarning o'sishi va rivojlanishiga qarab ularni qayta qurish xususiyati ham guruh rahbari uchun muhim ahamiyatga ega. O'qituvchilar tomonidan o'quvchilarga qo'yildigan pedagogik talablar berishga erishadi, ota-onalar kuni uzaytirilgan gruppa tarbiyachilari jamoatchilik bilan doimo alaoqa boglab turadi. Zarur bo'lganda o'qishda o'quvchilarga yordam ko'rsatishni tashkil etadi. Guruh rahbari qiladigan ishlari hujjatlarini olib boradi va unga o'quv yurtida ma'muriyatga ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 547.65 KB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:15 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 547.65 KB
Ko'rishlar soni 34 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga