Tarix darslarida yangi pedagogik texnologiyalardan foydalanish REJA: 1. O'zbekistonda ta'limni isloh qilish omillari. 2. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi va yangi ta'lim modeli. 3. «Pedagogik texnologiya» tushunchasi. 4. Pedagogik texnologiya va o'qitish texnologiyasi: o'zaro bog'liqligi va farqi. O'zbekistonda ta'limni isloh qilish omillari 29 avgust 1997 yil O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining IX sessiyasida kabul qilingan kadrlar tayyorlashning milliy dasturida o'z ifodasini topgan. Bu omillarning eng muhimlari kuyidagilardan iborat. 1. Republikaning demokratik huquqiy davlat va adolatli fuqarolik jamiyati ko'rish yo'lidan izchil ilganilab borayotganligi. 2. Mamlakat iqtisodiyotida tub o'zgarishlarning amalga oshirilishi, xom ashyodan tayyor mahsulot ishlab chiqarishga utish va eksport salohiyati kengayishi. 3. Milliy uzlikni anglashning usib borishi, vatanparvarlik va o'z vatani uchuniftixor tuyg'usining shakllaiganligi, boy milliy madaniyattarixiy an'analarga va xalqimizning intellektual merosiga xurmat. 4. Davlat ijtimoiy siyosatida shaxe manfaati va ta'lim ustivorligi karor topganligi. 5. O'zbekistonning jahon integrasiyasiga, Respublikaning jahondagi mavkei va obru - e'tiborining mustahkamlanib borayotganligi. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi o'z oldiga quyidagi maqsad va vazifalarni kuygan. Mazkur dasturning maqsadi: 1. Ta'lim sohasini tubdan isloh qilish. 2. Uni o'tmishdan kolgan mafkuraviy qarashlar va sarkitlardan Tula xalos etish. 3. Rivojlangan demokratik davlatlar darajasida yuksak ma'naviy va axloqiy talablarga javob beruvchi yuqori malakali kadrlar tayyorlash milliy tizimini yaratish. Ushbu maqsadni ruyobga chiqarish quyidagi vazifalarni xal etishni nazarda tutadi. Ta'lim to'g'risidagi O'zbekiston Respublikasi qonuniga muvofik ta'lnm tizimini isloh qilish davlat va nodavlat ta'lim muassasalari hamda ta'lim hamda kadrlar tayyorlash sohasida rakobat muhitini shakllantirish negizida ta'lim tizimini yagona o'quv ishlab chiqarish majmui sifatida izchil rivojlantirishni ta'minlash. 2. Ta'lim va kadrlar tayyorlash tizimini jamiyatida amalga oshirayotgan yangilanish, rivojlangan demokratik huquqiy davlat qurilishi jarayonlariga moslash. 3. Kadrlar tayyorlash tizimi muassasalariniyuqori malakali mutaxassislar bilan ta'minlash, pedagogik faoliyatning ijtimoiy maqomini ko'tarish. 4. Kadrlar tayyorlash tiziminihozirgi talablar doirasida qayta ko'rish. 5. Ta'lim oluvchilarni ma'naviy - axloqiy tarbiyalashning samarali usullarini ishlab chiqish va joriy etish. 6. Ta'lim tizimini attestasiya va akkreditasiya qilishning xolis tizimini joriy qilish. 7. Moddiy - texnika bazasini yaratish. 8. Ta'lim, fan va ishlab chiqarishning integrasiyasini ta'minlash. 9. Tizimga byudjetdan tashqari investisiyalarni jalb qilish. 10. Kadrlar tayyorlash sohasini o'zaro manfaatli xalqaro hamkorligini rivojlantirish. yuqoridagi maqsad va vazifalardankelib chikib Yangi ta'lim modelining tarkibiy qismlari kuyidagilardan ibora. 1. Shaxe - kadrlar tayyorlash tizimining bosh subyekt iva obyekti, ta'lim sohasidagi xizmatlarning iste'molchisi va ularni amalga ADABIYOTLAR. I.A.Karimov. Buyuk kelajak sari. T. «O'zbekiston». 1998 i. I.A.Karimov. Ma'naviy yuksalish sari. T. «O'zbekiston». 1998 I. I.A.Karimov. O'zbekistonning o'z istiqlol va taraqqiyot yo'li. T. «O'zbekiston». 1992 i. Barkamol avlod O'zbekiston taraqqiyotining poydevori. T. 1997 i. N.S.Saydaxmedov. ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:48:07
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
9.7 KB
Ko'rishlar soni
40 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 17:15
Arxiv ichida: doc
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:48 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
9.7 KB
Ko'rishlar soni
40 marta
Ko'chirishlar soni
1 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 17:15 ]
Arxiv ichida: doc