Tasviriy faoliyatga o'rgatishning maqsadi va dastur tamoyillari

Tasviriy faoliyatga o'rgatishning maqsadi va dastur tamoyillari

O'quvchilarga / Pedagogika
Tasviriy faoliyatga o'rgatishning maqsadi va dastur tamoyillari - rasmi

Material tavsifi

Tasviriy faoliyatga o'rgatishning maqsadi va dastur tamoyillari REJA: 1. Maktabgacha yoshdagi bolalarni tasviriy faoliyatga o'rgatish fanining maqsadi, vazifalari, predmeti 2. Maktabgacha yoshdagi bolalarni tasviriy faoliyatga o'rgatish fanining asosiy tushunchalari Fanning maqsadi: Bakalavrlarni maktabgacha yoshdagi bolalarni tasviriy faoliyatga o'rgatish metodikasi, tasviriy faoliyati turlari, tasviriy faoliyat mashg'ulotlarini tashkil etish va o'tkazish metodikasi bilan tanishtirish. Fanning vazifalari - talabalarga maktabgacha yoshdagi bolalar tasviriy faoliyatining turlari, tasviriy faoliyatga o'rgatish metod va usullari, tasviriy faoliyat mashg'ulotlarini tashkil qilish va o'tkazish, rejalashtirish hamda hisobga olishni o'rgatishdan iborat. Fanning vazifalari: -maktabgacha ta'limda tasviriy faoliyatga o'rgatish metodikasi fanining ilmiy-pedagogik asoslarini bilishi. maktabgacha yoshdagi bolalarning tasviriy faoliyati turlari va o'ziga xosligini o'rganish; - rasm, loy, applikatsiya, qurish-yasash orqali maktabgacha yoshdagi bolalarni tasviriy ijodkorligini rivojlantirishni; - maktabgacha ta'lim tashkilotlarida tasviriy faoliyat mashg'ulotlarini rejalashtirish va tashkil qilishni metodikasini. Mashg'ulotdan tashqari vaqtlarda tasviriy faoliyatni tashkil qilishni; -maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy qobiliyatni rivojlanganlikni aniqlashni. Bolalar tasviriy faoliyatiga rahbarlik qilish metodikasi o'quv fanini o'zlashtirish jarayonida amalga oshiriladigan masalalar doirasida bakalavr: - maktabgacha yoshdagi bolalar tasviriy faoliyatining turlari, tasviriy faoliyatga o'rgatish metod va usullarini; tasviriy faoliyat mashg'ulotlarini tashkil qilishni va o'tkazishni; rejalashtirish hamda hisobga olishni bilishi kerak; - talaba maktabgacha yoshdagi bolalar bilan tasviriy faoliyat mashg'ulotlarida ta'lim-tarbiyaviy ishlarni tashkil qilishni; mashg'ulotlarni bolaning kundalik rejimida tutgan o'rni; mashg'ulotdan tashqari vaqtlarda tasviriy faoliyatni tashkil qilish; maktabgacha yoshdagi bolalarda tasviriy qobiliyatni shakllanganlikni aniqlash ko'nikmalariga ega bo'lishi kerak. - talaba maktabgacha ta'lim tashkilotlarida tasviriy faoliyat mashg'ulotlarini o'tkazish va tahlil qilish; tasviriy faoliyat mashg'ulotlarida bolalarni maktabga tayyorlash; pedagogik kollejda tasviriy faoliyatga o'rgatish metodikasi fanidan dars berish va darsni tahlil qilish malakalariga ega bo'lishi kerak. Fanning ta'limdagi o'rni Bolalarni tasviriy faoliyatga o'rgatish metodikasi fanida maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalarning estetik tarbiyasi badiiy mehnat malakalarini, estetik tasavvurlarining shakllanishini va bolalar badiiy ijodkorligining rivojlanishini ko'zda tutiladi. Bolalar tasviriy faoliyatiga rahbarlik qilish metodikasi bo'lajak tarbiyachilarni amaliy faoliyatga tayyorlash bilan birga ularda yuksak kasbiy faoliyat malakalarini shakllantirishga xizmat qiladi. Ushbu fan asosiy umumkasbiy fan bo'lganligi sababli Respublikadamiz Maktabgacha ta'lim tashkilotlariga yuksak salohiyatga ega bo'lgan mutaxassislarni yetkazib beradi. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 6.53 MB
Ko'rishlar soni 76 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:16 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 6.53 MB
Ko'rishlar soni 76 marta
Ko'chirishlar soni 9 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga