Test shakllari va ulardan foydalanish

Test shakllari va ulardan foydalanish

O'quvchilarga / Pedagogika
Test shakllari va ulardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

TYeST ShAKLLARI VA ULARDAN FOYDALANISh . R e j a: 1. Kadrlar tayyorlash Milliy dasturi va xorijiy tillar. 2. Zamonaviy dars nima? 3. Yangicha o'qitish metodlar Mustaqil O'zbekistonimizda turli sohalarda ulkan o'zgarishlar amalga oshmoqda. O'zbekistonda milliy mafkuraning yaratishda ta'lim va tarbiyaning o'chogi bo'lmish maktablar, litseylar va qollejlarning ahamiyati kattadir, Demokratik jamiyatda bolalar umuman xar bir inson erkin fikrlaydigan etib tarbiyalanadi. Qabul qilingan davlat qonunlari «ta'lim to'g'risida»gi va milliy dasturlarimizda xuddi ana shu masalaga katta etibor berildi. Xar bir fan uchun DTS yaratildi, ularda nutq o'stirish asosiy o'rinni tutadi, DTS lariga muvofiq avvalambor xorijiy tillarning xaftalik o'qitilishi soatlari xar bir sinfda 3soatdan deb belgilandi, xar bir sinf uchun zarur bo'lgan leksik, grammatik birliklar belgilandi. DTS asosida 5-6 sinflar uchun darsliklar o'qituvchi qo'llanmalari yaratdi. Yangi pedagogik texnologiya va axborot texnologiyalarni yaratish va undan foydalanish - umumiy o'rta ta'lim davlat standarti ta'limining optimal tashkil etishini ta'minlaydi va mazmunini belgilaydi. Milliy dasturda boshqa fanlar qatori xorijiy tillarga xam katta etibor berildi. Xorijiy tillar o'qitishning maqsad va vazifasi ko'rsatib o'tildi. Xorijiy tillarni o'quvchilar maktablarda amaliy ta'limiy tarbiyaviy va rivojlantiruvchi maqsadda o'rganadilar. Amaliy maqsad o'zgalarning xorijiy tildagi og'zaki va yozma nutqlarini tushunish va o'z fikrini bayon etishdan iborat. Biz o'quvchiga bilim berar ekanmiz, biz uni tarbiyalab xam beramiz. Biz darslarimizda ta'lim va tarbiyaning mushtarakligiga erishmas ekanmiz kutgan natijamiz chiqmaydi. Tarbiyaviy maqsad - o'quvchilarni vatanparvarlik va axloqiy ruxda tarbiyalash xar tomonlama rivojlangan, yuksak ma'naviyatli, mustaqil fikrlovchi shaxsni shakllantirish rostgo'ylik imon, e'tiqodli xalqining milliy qadriyatlariga xurmat bilan qarovchi irodali sifatlarni o'z ichiga oladi. ta'limiy maqsad: -bu xorijiy tilni o'rgatish jarayonida o'quvchilar tafakkurini o'stirish va shu tilni o'zlashtirish orqali ona tilidan egallangan bilimlarini rivojlantirish tushuniladi. Bu maqsadni amalga oshirish predmetlar aro bog'lanish muhim o'rin tutadi. Xorijiy til ingliz, nemis, ispan, frantso'zmi - u ona tili, adabiyot, tarix, geografiya o'zaro bog'liqligi birinchidan ular xorijiy tillarni o'rganishda qo'shimcha material bo'lsa ikkinchidan o'quvchilarning shu tillarni o'rganishda bilimlarni kengaytiradi. Rivojlantiruvchi maqsad o'quvchini xar tomonlama yetuk shaxs bo'lib etishishini nazarda tutadi. Biz aytib o'tgan maqsadlarni amalga oshirish uchun quyidagi 3ta vazifani belgilab olishimiz muhim. 1til o'qitish bilan bog'liq 2ta til o'rganish bilan bog'liq 3-o'quvchilar egallagan malaka va ko'nikmalarni nazorat qilish bilan bog'liq. Bu maqsad va vazifalarni amalga oshirish yo'lida ko'p ishlar qilinmoqda. Yangi darsliklar, yangi metodik qo'llanmalar ishlab chiqilmoqda. Dars berishning eski usullaridan voz kechishimiz ilg'or pedogogik axborot texnologiyalari hayotimizga kirib kelmoqda. O'quvchilarimiz xorijda bilim olmoqdalar. Mukammal dastur asosida yaratilgan takomillashgan darslik samarador usullar bilan o'quvchilar ongiga singdirilgandagina kuzatilgan natija berish mumkin. Bilimi va ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 14.31 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:17 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 14.31 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 0 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga