Trigonometriya bo'limini o'qitishda o'quvchilar bilish faoliyatini faollashtirish metodikasi

Trigonometriya bo'limini o'qitishda o'quvchilar bilish faoliyatini faollashtirish metodikasi

O'quvchilarga / Pedagogika
Trigonometriya bo'limini o'qitishda o'quvchilar bilish faoliyatini faollashtirish metodikasi - rasmi

Material tavsifi

O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI OLIY TA'LIM, FAN VA INNOVATSIYALAR VAZIRLIGI TOSHKENT DAVLAT PEDAGOGIKA UNIVERSITETI HUZURIDAGI PEDAGOG KADRLARNI QAYTA TAYYORLASH VA ULARNING MALAKASINI OSHIRISH TARMOQ MARKAZI Tinglovchi: Trigonometriya bo'limini o'qitishda o'quvchilar bilish faoliyatini faollashtirish metodikasi mavzusidagi ELEKTRON BITIRUV MALAKA ISHI Toshkent - 2023 yil MUNDARIJA 1-slayd. Titul 2-slayd. Mundarija 3-slayd. Kirish 4-slayd. EMBIning maqsadi, obyekti, predmeti 5-slayd. Ishning amaliy ahamiyati 6-slayd. Professional maktabda trigonometriya bo'limini o'qitishdagi muammolar 7-slayd. Мuammolar yechimiga qaratilgan takliflar 8-11-slaydlar. Trigonometrik funksiyalar mavzusi boýicha dars ishlanmasi 12-14-slaydlar. Didaktik materiallar 15-slayd. Xulosa 16-slayd. Foydalanilgan аdabiyotlar ro'yxati KIRISH EBMI mavzusining dolzarbligi. Matematika fani tabiat va jamiyatda kechayotgan jarayonlarni o'rganish hamda tahlil qilishda asosiy vositalardan biri hisoblanadi. Bu vositalarning imkoniyatlaridan samarali foydalanishni kompyuter va boshqa axborot texnologiyalari yordamisiz tasavvur etib bo'lmaydi. Masalan, ko'p hollarda vujudga kelgan matematik muammoni tez va berilgan aniqlikda hal etish uchun ma'lum bir algoritmik tilni bilish talab qilinadi. Jumladan, trigonometrik funksiyalar va ularning xossalarini o'rganishda o'quvchilardan algoritmik ko'nikmalar, nazariy ma'lumotlarga tayangan holda misollar yechish ko'nikmalari talab etiladi. O'quvchilarning egallagan nazariy va amaliy bilimlari darajasi ularning darslardagi va darsdan tashqari o'quv bilish faoliyati faolligiga bevosita bog'liq bo'ladi. EBMIning amaliy ahamiyati EBMI mavzusiga oid aniqlashtirilgan, tartiblangan,tizimlashtirilgan nazariy, amaliy ma'lumotlar, ishlab chiqilgan metodik tavsiyalar professional maktab matematika fani boshqa mavzularini o'qitish jarayoni samaradorligini orttirish hamda o'quvchilarning matematik bilim, ko'nikma va malakalarini rivojlantirishga, o'qituvchining predmet va metodik tayyorgarligini takomillashtirishga xizmat qiladi. Professional maktabda matematikaning trigonometriya bo'limini o'qitishdagi muammolar Professional maktabda matematikaning trigonometriya bo'limini o'qitishdagi muammolarni yechimiga qaratilgan takliflar Trigonometrik funksiyalar mavzusi boýicha dars Ishlanmasi Tashkiliy qism: Blits - so'rov savollari Burchak tushuchasining ta'rifini ayting. Burchakning gradus va radian o'lchovlarini tavsiflang. a burchak sinusini ta'riflang. a burchak kosinusini ta'riflang. a burchak tangenisi va katangesini ta'riflang. Asosiy trigonometrik ayniyatlarni ayting. Trigonometrik funksiyalarning asosiy xossalarini sanang. Teskari trigonometrik funksiyalarni ta'rifang. Keltirish formulalarini aytib bering. Trigonometriya bo'limini o'qitishning dolzarbligi Arxitekturada trigonometriyani qo'llash hech qachon kam bo'lmasligi kerak bo'lgan narsadir. Rejalarni yaratish va ularni keyinchalik bajarish uning ishlatilishiga bog'liq. Uy yoki qurilishni yaratish ma'lum parametrlarga muvofiq bo'lishi kerak. Masalan, vaqt o'tishi bilan binoning qulashiga olib keladigan har qanday deformatsiyaning oldini olish uchun barcha devor va ustunlarning har bir burchagi o'lchanishi kerak. Me'morchilikda trigonometriyadan foydalanishning aniq namunasini Misr piramidalarida va Ispanlar kelguniga qadar Amerika qit'asida yashagan tsivilizatsiyalar tomonidan qilingan qurilishlarda ko'rish mumkin. Trigonometriya qo'llanilishi tufayli bu inshootlar vaqt o'tishi bilan deyarli butunligicha qolmoqda. Geografiyada trigonometriya xaritada masofalarni hisoblashda ishlatiladi; ya'ni uzunlikni hisoblash uchun parallellik va meridianlardan foydalaniladi. Trigonometriya video o'yinlarni dasturlash uchun ishlatiladi. Shuning uchun ekranda namoyish e Trigonometriyadan ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 210.57 KB
Ko'rishlar soni 35 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:18 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 210.57 KB
Ko'rishlar soni 35 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga