Ulug' istagim, shundaydir xolos. Har bir o'quvchim, bo'lolsa ustoz. Dars ishlanma

Ulug' istagim, shundaydir xolos. Har bir o'quvchim, bo'lolsa ustoz. Dars ishlanma

O'quvchilarga / Pedagogika
Ulug' istagim, shundaydir xolos. Har bir o'quvchim, bo'lolsa ustoz. Dars ishlanma - rasmi

Material tavsifi

ULUG' ISTAGIM , SHUNDAYDIR XOLOS. HAR BIR O'QUVCHIM, BO'LOLSA USTOZ! DARS SHIORI: Matematika fanlar ichra shoh, Uning sirlaridan bo'lamiz ogoh. Ta'limiy: a) o'tilgan mavzu yuzasidan egallagan bilimlarini qiziqarli top-shiriqlar yordamida boyitib borish; b) 42-15 ko'rinishidagi misollarni yechish usuli haqida bilim berish. Tarbiyaviy: a) har bir matematik muammolarni xushmuomalalik, do'stona, hozirjavoblik bilan bajarish fazilatlarini tarbiyalash; b) o'quvchilarning diqqatini, tafakkurini, topqirlik, har bir narsani qadrlash xususiyatlarini tarbiyalash. Rivojlantiruvchi: Matematik topshiriqlarni bajarish orqali o'quvchilarning mustaqil va mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish Islom Abdug'aniyevich Karimov Bu yorug' olamda har bir odam o'zining mehribon ota-onasiga, ustoz va muallimlarga nisbatan hamisha minnatdorlik tuyg'usi bilan yashaydi. Inson o'z umri davomida qanday yutuq va natijalarga erishmasin, qayerda, qanday lavozimda ishlamasin, maktab dargohida olgan ta'lim-tarbiyasi uning yetuk shaxs va malakali mutaxassis bo'lib shakllanishida ulkan ahamiyatga ega ekani shubhasiz. DARS SHIORI Darsimiz riyoziyot , Hisob kitob qilamiz. Raqamlarni sirlarini Puxta bilib olamiz. Bayroq, konstitutsiya va madhiya kunlarini eslatib o'tish O'zbekiston Davlat Madhiyasi 1992 yil 10- dekabr da qabul qilingan Madhiya lotincha Gimnn so'zidan kelib chiqib ,tantana, ashullasi ma'nosini bildiradi. Respuplikamiz madhiyasining so'zlarini O'zbekiston xalq shoiri Abdulla Oripov yozgan , musiqasini O'zbekiston xalq artisti Mutal Burxonov bastalagan Darsimiz mavzusi: 42-15 ko'rinishidagi misollarni yechish. Rasm asosida masala tuzib, uni yechish. 1-guruh Birliklar 1,2,3,4,5,6,7,8,9 2-guruh O'nliklar 10,20,30,40,50,60,70,80,90 3-guruh Toq sonlar 1,3,5,7,9,11,13,15,19,23,27 … 4-guruh Juft sonlar 2,4,6,8,12,16,18,28… 67+13 87 26+14 37 37+63 99 47+28 90 17+43 60 83+17 100 O'tilgan mavzu: 87+13 ko'rinishidagi misollarni qo'shish.Misol va masalalar yechish. O'zingni halol baholado' 8-masala Ustaxona uchun 24 ta randa , 26 ta qo'l arra sotib olindi. Ustaxona uchun hammasi bo'lib nechta ish asboblari sotib olindi? Randa-24 ta Qo'l arra -26 ta Jami ? ta ish asbobi yechish: 24+26= 50 Javob: Hammasi bo'lib 50 ta qo'l aaboblari sotib olingan. Qulay usulda bajaring. 2-misol 52-14 32-17 10 4 10 7 63-26 20 6 1-savatda 17 kg olma 2-savatda ?,11 kg kam Ikkala savatda? kg olma yechish: 17-11=6 17+(17-11)= 17+6= 23 Javob: 2 -savatda 6 kg olma bor. Ikkala savatda 23 kg olma bor. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 7.29 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:19 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 7.29 MB
Ko'rishlar soni 39 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga