Umumiy o'rta ta'limda STEAM yondashuvi va uning ahamiyati

Umumiy o'rta ta'limda STEAM yondashuvi va uning ahamiyati

O'quvchilarga / Pedagogika
Umumiy o'rta ta'limda STEAM yondashuvi va uning ahamiyati - rasmi

Material tavsifi

Umumiy o'rta ta'limda STEAM yondashuvi va uning ahamiyati STEM Science, Technology, Engineering, Mathematics Fan, Texnologiya, Muhandislik, Matematika STEAM Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics Fan, Texnologiya, Muhandislik, San'at, Matematika STREAM Science, Technology, Reading + Writing Engineering, Arts, Mathematics Fan, Texnologiya, O'qish+yozish, Muhandislik, San'at, Matematika STEAM-zamon talablari asosida xalqaro miqyosda o'quvchilarga ta'lim-tarbiya berishda umumta'lim fanlari bo'yicha fanlararo bog'lanish va amaliy yondashuvni kuchaytirishga qaratilgan umumiy reja. STEAM-o'ziga tabiiy fanlar, texnologiya, injenerlik san'ati, ijodkorlik, matematika fanlarining amaliy jihatlarini umumlashtirib integrasiyalashni nazarda tutadi. STEAM FAN TEXNIKA MUHANDISLIK MATEMATIKA ТЕХНИКА МУҲАНДИСЛИК ESTREAM STEAM STEM SAN'AT Ilk bor bu iborani Amerikalik bakterolog Rita Kolvell 1990-yilda fanga kiritishni taklif qilgan. Biroq 200-yildan boshlab faol ishlatila boshlangan. Sinfdagi o'quvchilarni 5 ta o'quvchidan iborat guruhlarga bo'lib olamiz: Fizik Matematik Arxitektor Informatik Dizayner Guruhlarda ishlash. Har bir o'quvchi loyiha ishiga o'a hissasini qo'shadi. 1. Vazifalar yechimini qidiradi; 2. Xom ashyoni hisoblaydi; 3. Model yaratadi; 4. Bajariladigan ishlarning algoritmini tuzadi va taqdimot qiladi; 5. Chiroyliligiga va reklamabopligiga e'tibor beradi Loyiha ishlari uchun Loyiha boshlanish sanasi: Loyiha mavzusi: Guruh nomi: Qadimda og'ir yuklarni qanday ko'tarishgan, nimalarga e'tibor berishgan? Pnevmatik va gidravlik mashinalarning qanday turlarini yasash mumkin? Pnevmatik va gidravlik mashinalarni yasashning turli ko'rinishi va usullari 1-qadam 1. 9 ta muzqaymoq cho'pi (ingichka) 2. 5 ta muzqaymoq cho'pi (qalin) 3. qalin naychalar 4. Ingichka naycha 5. Osma ukol nayi (ishlatilmagan) 6. Plastik shpiritslar(ishlatilmagan) Kerakli mahsulotlar 2- qadam 1. Qalin naychalar 6 ta bo'lakka bo'linadi. 2. Ingichka naycha kichkina 2 bo'lakka bo'linadi. 3. Shpirits va osma ukol nayi yordamida pnevmatik yoki gidravlik tizim uchun kerakli qismlar tayyorlanadi. Ushbu loyiha issiq yelim ishlatmasdan bajariladi. Faqat skotch ishlatish mumkin. Pnevmatik mashina siqilgan havo yordamida ishlatiladi. Gidravlik mashinada havo o'rniga suv solib ishlatiladi. 3- qadam Qalin muzqaymoq cho'pi quyidagi holda o'rnatiladi. Ingichka naycha bo'lagi joylashtirilishiga e'tibor bering. Ushbu naychalar bir-biri bilan bog'lanadi 4- qadam Bitta shpritsni havo bilan to'ldiring, so'ng uni boshqa bo'sh shpritsga osma ukol nayi bilan ulang. Naycha uchini ko'rsatilgan shpritsga mahkam o'rang, so'ngra dastgoh qo'liga bog'lab mahkamlang. 5- qadam Pnevmatik mashina tayyor va albatta uni tekshirib ko'ring. Qo'shimcha boshqa ajabtovur narsalarni ham qo'shib bezatishingiz mumkin. Pnevmatik yoki gidravlik mashinaning yasash jarayoni ketma-ketligi: Pnevmatik yoki gidravlik mashinaning yasash jarayoni ketma-ketligi: Eng sodda oddiy mexanizmimiz tayyor Pnevmatik mashina yoki robot qo'l deb ataladi. Pnevmatik va gidravlik mashinalarni yasash bo'yicha namunalar: Savollar: Robot qo'l nima uchun kerak va u yordamida qanday ishlarni bajarish mumkin deb o'ylaysiz? Kundalik hayotda ushbu robotlarni qayerlarda uchratish mumkin? Massasi og'ir bo'lgan yuklarni ko'tarishi ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 5.44 MB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 17:20 Arxiv ichida: pptx
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → pptx
Fayl hajmi 5.44 MB
Ko'rishlar soni 43 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: pptx
Tepaga