Yangi pedagogik texnologiyalarni amaliyotda qo'llash

Yangi pedagogik texnologiyalarni amaliyotda qo'llash

O'quvchilarga / Pedagogika
Yangi pedagogik texnologiyalarni amaliyotda qo'llash - rasmi

Material tavsifi

Yangi pedagogik texnologiyalarni amaliyotda qo'llash Reja: 1. o'quv jarayonida yangi pedagogik texnologiyani joriy etishning zarurligi. 2. Yangi pedagogik texnologiyani tatbik etishning usullari. 3. Yangi pedagogik texnologiyani amaliyotga joriy etish prinsiplari (tamoyillari). 4. hozirgi zamon darslari va ularga qo'yilgan talablar. 5. Darsning noan'anaviy shakllari. 6. Tarix darslarida o'qitishning noan'anaviy usullari. 7. Pedagogik texnologiyani joriy etishda monitoring xonalarining o'rni. 8. Yangi pedagogik texnologiyani qo'llashda diagnostik maqsadning kuyilishi. XX asr nixoyasiga etib XXI asr boshlandi. o'tmish tariximiz solnomasida koldirilgan buyuk nemat - dunyo xaritasida «O'zbekiston Respublikasi davlati»ning paydo bo'lishi va xalqimizning mustaqil diyorda tinch, erkin, osuda yashash, ijodiy mehnat bilan bandligidir. Yangi asr hayotimizning barcha jabhalarida ijobiy o'zgarishlar davrini boshlab bermokda: siyosiy va iqtisodiy barqarorlik vujudga kelmokda, millatlararo totuvlik, insonlar o'rtasidagi munosabatlar yanada uygunlashmokda. Milliy dasturning bosh g'oyasi - mustaqil fikrlovchi erkin shaxsning shakllanishi karor topmokda. Tabiiyki, bu jarayonlar bir tekisda kechish uchun fuqarolarimiz o'zi ish o'rinlarida maxsuldor (samarali) mehnat qilishlari, ijodkorlik va xamjihatlik namunalarini namoyon etishlari kerak. ta'lim va tarbiya tizimining muvaffakiyati esa yangi pedagogik va axborot texnologiyalar bilan ulchanishi mukarardir. o'quv jarayonini pedagogik texnologiya asoida tashkil etish zarurligini kadrlar tayyorlash milliy dasturida ko'p marotaba ilg'or pedagogik texnologiyalarni urganib, ularni o'quv muassasalariga olib kirish zarurligi uktirilgan. Respublikamizning pedagog olim va amaliyotchilari ilmiy asoslangan holda O'zbekistonning ijtimoiy-pedagogik sharoitiga moslashgan ta'lim texnologiyalarni yaratish va ularni ta'lim-tarbiya amaliyotida qo'llashga intilmokdalar. Bu yerda, nima uchun bugungi kunda pedagogik texnologiyalarning milliy nazariya asosini yaratish amaliyotga tatbik etish zarurati tugildi degan savol paydo bo'lishi mumkin. Jamiyatimizga kanchadan kancha bilimli kadrlar va yuqori malakali olimlarni etishtirib kelgan pedagogik uslublari mavjudku, ularning eskirib talabga javob bermay kolgan va mafkuralashtirilgan joylarini uzgartirib, milliy tus berib, foydalanaversa bulmaydimi? - degan mulohazalar xam yuk emas. O'zbekistonning shu kundagi pedagogik jamoatchiligini aksariyati aynan mana shu yuldan bormokda. Bu yul ilojsizlikdan izlab topilgan bo'lib, qisqa muddat xizmat qilishi mumkin. mustaqillikni kulga kiritgan va buyuk kelajak sari intilayotgan jamiyatga bu yul uzoq xizmat kilolmaydi, chunki birinchidan, malum sabablarga ko'ra jahon hamjamiyati taraqqiyotidan ortda kolib ketgan jamiyatimiz, taraqqiy etgan mamlakatlar katorida urin olish uchun, aholi ta'minlashni jadallashtirish va samaradorligini oshirish maqsadida eng ilg'or pedagogik tadbirlardan foydalanish zarurligi. Ikkinchidan, an'anaviy o'qitish tizimi yozma va og'zaki so'zlarga tayanib, ish ko'rishi tufayli «axborotli o'qitish» sifatida emas, balki nufuzli bilimlar manbaiga aylanib kolganligi; Uchinchidan, fan-texnika taraqqiyotining o'ta rivojlanganligi natijasida axborotlarning keskin kupayib borayotganligi va ularni yoshlarga bildirish uchun vaqtning chegaralanganligi; Turtinchidan, kishilik jamiyati o'z taraqqiyotining shu kundagi bosqichida nazariy va emparik bilimlarga asoslangan tafakkurdan tabora foydali natijaga ega bo'lgan, aniq yakunga ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 23.49 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 19:31 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Pedagogika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 23.49 KB
Ko'rishlar soni 40 marta
Ko'chirishlar soni 3 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga