Yoshlarga oid siyosat - O'zbekiston Respublikasi davlat siyosatining ustuvor yo'nalishi bo'lib, uning maqsadi yoshlarning ijtimoiy shakllanishi va kamol topishi, ijodiy iqtidori jamiyat manfaatlari yo'lida imkoni boricha to'la-to'kis ro'yobga chiqishi uchun ijtimoiy-iqtisodiy, huquqiy, tashkiliy jihatdan shart-sharoit yaratish hamda ularni kafolatlashdan iboratdir. YoShLARGA OID DAVLAT SIYoSATINING HUQUQIY ASOSLARI YoShLARGA OID DAVLAT DASTURLARI YoShLARGA OID DAVLAT SIYoSATINI AMALGA OShIRISh BO'YIChA QARATILAYoTGAN E'TIBOR Qabul qilinayotgan dasturlarda yoshlar sohasida amalga oshirilayotgan ishlar har yilgidan ortib bormoqda. Bugungi kunda mamlakatimizda yoshlarga oid davlat siyosatini amalga oshirishda ijtimoiy hamkorlik 2010 yil 12 noyabr kuni Prezidentimiz I.Karimov tomonidan Mamlakatimizda demokratik islohotlarni yanada chuqurlashtirish va fuqarolik jamiyatini rivojlantirish konsepsiyasi elon qilindi. Ushbu hujjat yoshlarga oid davlat siyosatini amalga oshirishda davlat va nodavlat tashkilotlarining ijtimoiy hamkorligini samarali tashkil etishga asos bo'lib xizmat qilmoqda. Farzandlarimiz bizdan ko'ra kuchli, bilimli, dono va albatta baxtli bo'lishlari shart Mustaqil fikrlaydigan, zamonaviy ilm-fan, kasb-hunarlarni puxta egallagan, o'z yurti, o'z xalqiga fidoiy, biz boshlagan ishlarni davom ettirishga qodir bo'lgan, har tomonlama sog'lom avlodni engib bo'ladimi? Bugun biz oldimizga qo'ygan yuksak maqsadlarga etishda ana shu navqiron avlodimiz hal qiluvchi kuch bo'lib maydonga chiqayotgani barchamizga g'urur va iftixor bag'ishlaydi. Islom Karimov Tolibonlar Pokistonning Svat vodiysining o'zida 200 dan ziyod maktabni yoqib yuborishdi. GLOBAL MUAMMOLAR VA TAHDIDLAR ta'lim sohasida o'quv muassasalarini qurish, rekonstruksiya qilish va kapital ta'mirlash borasidagi ishlar izchil davom etmoqda. 2014 yilda 540 dan ziyod obyekt tubdan yangilandi. bugungi kunda 100 milliondan ortiq bolalar maktabga qatnash imkoniyatidan mahrum 1 milliard nafardan ortiq odamlar savodsiz, shundan, aksariyatini bolalar tashkil qiladi GLOBAL MUAMMOLAR VA TAHDIDLAR 2011-2016 yillarda oliy ta'lim muassasalarining moddiy-texnik bazasini modernizatsiya qilish dasturi doirasida 19 ta oliy ta'lim muassasasida qurilish, rekonstruksiya qilish va kapital ta'mirlash va jihozlash bo'yicha qiymati 230 milliard so'mlik ishlar bajarildi. 2014 yilda yangi institut va fakultetlar, o'quv-ilmiy markazlar ochildi. ta'lim-tarbiya va tibbiyot muassasalarini yanada rivojlantirish uchun 2015 yilda davlat byudjeti jami xarajatlarining qariyb 60 foizi yo'naltirildi. Bu o'tgan yilgidan 4 trillion 100 million so'm yoki 22,5 foiz ko'p. Jumladan , ta'lim va ilm-fan sohasini rivojlantirishga 34,3foiz mablag' sarflandi Hozirgi kunda yurtimizning qaysi shahar yoki qishlog'iga bormang, eng muhtasham, eng ko'rkam binolar bu maktablar, litsey va kollejlar, madaniyat, san'at va sport maskanlari emasmi? Ilgari bunday imoratlar qaerda edi? Biz, aytaylik, kimnidir hayratda qoldirmoqchi bo'lsak, mehmonlarni qaerga olib borar edik? Qoramollar boqiladigan fermaga. Shuncha sigirimiz bor va ulardan yiliga buncha sut olinadi, deb maqtanar edik. Bugun biz nima bilan maqtaniyapmiz, maqtanish obyekti va subyekti kim bo'ldi? Bizning ta'lim-tarbiya maskanlarimiz va ularda o'qiyotgan bolalarimiz emasmi? Yoshlar ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:51:28
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
7.18 MB
Ko'rishlar soni
35 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 19:32
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:51 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
7.18 MB
Ko'rishlar soni
35 marta
Ko'chirishlar soni
0 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 19:32 ]
Arxiv ichida: pptx