Yoto=xona ishini tashkil etish va bosh=arish Yoto=xona ishini «namunali» tashkil etishdagi muammolar nimalardan iborat? Yoto=xona ishini «namunali» tashkil etishdagi muammolarning yechimlari nimalardan iborat? Yoto=xonada yashovchi talabalarning burchlari nimalardan iborat? Yoto=xonada yashovchi talabalarning xu=u=lari nimalardan iborat? Kasb-hunar kolleji talabalar turar joyi tarbiyachisi bilishi zarur: O'zbekiston Respublikasining «ta'lim turisida»gi, «Kadrlar tayyorlash milliy dasturi» turisidagi =onunlarni (Oliy majlisning IX sessiyasi 1997 yil 29 avgust, V =ism, 34 modda) Davlatning ichki va tash=i siyosatini, ta'lim va yoshlar turisida hukumat tomonidan =abul =ilingan =aror va farmonlarni, musta=il O'zbekiston ramzlarining mazmun va mohiyatini Inson va bola xu=u=lari xa=idagi konvensiyalarni, yoshlarning ta'lim-tarbiya masalasi bo'yicha me'yoriy hujjatlarni, pedagogika, psixologiya, yoshlar fiziologiyasi, tarbiyaviy ishlar uslubiyotini, sanitariya va gigiyena asoslarini «Solom avlod uchun», «Oltin meros», «Ekosan», «mahalla», «Kamolot» yoshlar jamarmalari, kasaba uyushma tashkilotlari, «ma'naviyat va ma'rifat» jamoatchilik markazlari faoliyatini ta'lim-tarbiya sohasidagi ilor tajribalarni, davlatning yoshlar masalasiga oid siyosatini, fu=arolik va mehnat =onunchiliklarini, mehnatni ilmiy asosda tashkil etishni U=uvchilarni badiiy, ilmiy-texnik, ijodkorlik, sport seksiyalariga =izi=ishi bo'yicha klublarga jalb =iladi. U=uvchilar orasida solom hayot tarzini taribot =iladi, ular bilan yakka tartibda ish olib boradi. Muntazam ravishda kasb-mahoratini va malakasini oshirib boradi. Kasb-hunar kolleji talabalar turar joyi tarbiyachisining lavozim vazifalari: ta'lim muassasasining biriktirilgan guruhi, talabalar turar joyida isti=omat =iluvchi u=uvchilar bilan olib boriladigan ta'lim-tarbiya ishlarini rejalashtiradi. U=ituvchi va ota-onalar bilan hamkorlikda u=uvchilarning darsdan tash=ari ta'lim-tarbiyaviy, ijtimoiy-foydali va madaniy xordi= chi=arish ishlarini tashkil etadi hamda o'tkazadi. U=uvchilarda yuksak madaniyatni, axlo=iy sifatlarni, u=ish, mehnat =ilish ko'nikmalarini shakllantiradi. Yosh avlodni ma'naviy-axlo=iy tarbiyalashda xal=ning boy milliy-madaniy-tarixiy an'analariga, urf-odatlariga tayanadi va ular xa=ida u=uvchilarga ma'lumotlar beradi. U=uvchilarni vatanparvarlik, insonparvarlik, demokratik ruxda tarbiyalaydi. Musta=il O'zbekiston ramzlarining mohiyatini tushuntiradi. U=uvchilarga amxurlik =iladi, ularning =obiliyatlari, =izi=ish va moyilligi, oilaviy ahvoli va uy-joy, maishiy sharoitlarini o'rganadi. Ota-onalar bilan turli xil shakllarda ishlar olib boradi. U=uvchilarni ta'lim muassasasining ichki tartib =oidalariga, madaniy xul= me'yorlariga rioya =ilishlariga erishadi. U=uvchilarning darslarga tayyorlanishlarini nazorat =iladi, madaniy xordi=, solomlashtirish va bosh=a tadbirlarni tashkil =iladi va o'tkazadi. U=uvchilarni badiiy, ilmiy-texnik, ijodkorlik, sport seksiyalariga =izi=ishi bo'yicha klublarga jalb =iladi. U=uvchilar orasida solom hayot tarzini taribot =iladi, ular bilan yakka tartibda ish olib boradi. Muntazam ravishda kasb-mahoratini va malakasini oshirib boradi. Kasb-hunar kollejlari talabalar turar joyi tarbiyachisining malaka talablari: 1-toifali tarbiyachi: ixtisosligi bo'yicha magistr, pedagogik yo'nalishi bo'yicha bakalavr yoki diplomli mutaxassis va 2-toifali tarbiyachi sifatida kamida 3 yil ish stajiga ega bo'lishi lozim; 2-toifali tarbiyachi: pedagogik yo'nalishi bo'yicha bakalavr yoki diplomli mutaxassis va tarbiyachi sifatida kamida 3 yil ish stajiga ega bo'lishi lozim, ixtisosligi bo'yicha magistr ish stajiga talab =uyilmaydi; ...

Joylangan
11 Oct 2024 | 13:51:28
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
154.38 KB
Ko'rishlar soni
33 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 19:32
Arxiv ichida: ppt
Joylangan
11 Oct 2024 [ 13:51 ]
Bo'lim
Pedagogika
Fayl formati
zip → ppt
Fayl hajmi
154.38 KB
Ko'rishlar soni
33 marta
Ko'chirishlar soni
3 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 19:32 ]
Arxiv ichida: ppt