Fizikadan test masalalari yechish

Fizikadan test masalalari yechish

O'quvchilarga / Fizika
Fizikadan test masalalari yechish - rasmi

Material tavsifi

Fizikadan test masalalari yechish Reja: 1.Testlarni yaratish va qo'llash. 2.Testlarni o'quv maqsadlariga muvofiqligi. 3.To'g'ri javobda qo'shimcha belgilarning mavjud bo'lmasligi. 4.Ixcham test topshiriqlari va belgilangan vaqt. 5.Test masalalaridan namunalar. 1. Testlarni yaratish va qo'llash. 19 asr oxiri 2O asr boshlarida test sinovlariga talabalarning o'quv qobiliyatlarini baholash vositasi sifatida qarash ancha kuchaydi.Test sinovlari 2 asosiy yo'nalish: aqliy ya'ni intellektual rivvojlanish darajasini aniqlash testlarini yaratish va qo'llash hamda o'quvchilarning o'qish qobiliyatlarini va bilimlarini baholashga mo'ljallangan pedagogik testlarni yaratish va qo'llash sohalari rivojlana boshladi. Test - inglizcha-sinov demakdir, birinchi bor 1864 yilda Britaniyada J.Fisher tomonidan o'quvchilarning bilim darajasini tekshirish uchun mo'ljallangan. Testning nazariy asoslarini ingliz psixologi F.Gamelton ishlab chiqdi. Pedagogik test sinovlari birinchi marta amerikalik psixolog E.Torndayk tomonidan ishlab chiqildi. Mustaqil O'zbekiston MDH davlatlari ichida 1993 yil martda birinchi bo'lib, rivojlangan mamlakatlar pedagogikasidagi ilg'or tajribalarni o'rganish imkonini yaratdi. Pedagogik testlarning miqiyosda birinchi marta o'rta ma'lumot yakunida, oliy o'quv yurtiga kiruvchilarni qabul qilishda qo'llanildi. 2. Testlarni o'quv maqsadiga muvofiqligi. Test topshiriqlari maazmunini o'quv maqsadiga qaratilishi lozim. O'quv maqsadlari majmui tuzilishiga ega. Shuning uchun nisbatan yaqin maqsadni amalga oshirmay turib, umumiy maqsadga erishib bo'lmaydi. Har bir test savoli maa'lum bir o'quv maqsadning ro'yobga chiqishini ta'minlashi zarur. 3. To'g'ri javobda qo'shimcha belgilarning mavjud bo'lmasligi. Test tuzishda tajribasiz kishi tushunarli bo'lsin degan maqsadda to'g'ri javobni boshqa javoblarga nisbatan kengroq va batafsilroq bayon qiladi.O'quvchilar bu farqni tez anglab oladilar va javobni ana shu belgiga qarab aniqlashadi.Bunga aslo yo'l qo'yib bo'lmaydi. 4. Ixchamlik va belgilangan vaqt. Test topshiriqlarining matni cho'zilib kemasligi lozim. Murakkab ko'lami o'quv savolini o'zlashtirishni aniqlash zarur bo'lgan hollarda ,uni bir qancha ixcham test topshiriqlariga bo'lib tuzilgani ma'qul. O'ylash uchun 2 daqiqadan ortiq vaqt talab etiladigan test savollari bo'lmasligi lozim. 5. Test masalalaridan namunalar. @?3 1 Gaz 1) izobarik, , 2) izoternik, 3) adiabatik ravishda bir xil xajimga kengayadi. Kaysi holda gazning bajargan ishi eng kichik bo'ladi? 1. 1 2. 2 3. 3 4. 2 va 3 5 uchchala holda ishlar bir xil @?1 2 Ventilyasiya kamerasi orqali tashqaridan metropoliten tunneliga yuborilgan havo -20gradus S dan 30 gradus S gacha isitilsa, havo xajmining necha marta o'zgarishini toping? 1. takriban 1,2 marta 2. takriban 3 marta 3. takriban 2 marta 4. takriban 4 marta 5. takriban 2,5 marta @?2 3 Berk idishdagi gazni 140 K ga kizdirilganda bosim 1,5 marta (R2G'R1) ortgan. Idishdagi dastlabki haroratni toping? 1. 140 K 2. 280 K 3. 360 K 4. 70 K 5. 160 K @?5 4 Yaxlit metaldan yasalgan silindrga elektr zaryad ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Fizika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 14.38 KB
Ko'rishlar soni 108 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 28.03.2025 | 14:21 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Fizika
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 14.38 KB
Ko'rishlar soni 108 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga