« Kasb hunar kollejlarida kavnt optik elementlari bo'limini o'qitishda muammoli vaziyat hosil qilish usulidan foydalanish » MAVZUSIDAGI BITIRUV MALAKAVIY ISHI Mundarija KIRISH I-BOB. KHK larda fizikaning o'quv me'yoriy hujjatlar tahlili va pedagogik tehnologiyalar §1.1 KHK larda fizika fanining DTS, fan dasturlari tahlili §1.2 Fizikani o'qitishda noan'anaviy usullar vaulardan foydalanish §1.3 Fizika fanini o'qitishda muammoli vaziyat hosil qilish usulidan foydalanish 2-BOB. KHK larda Kvant optikasi elementlari bo'limini o'qitishda muammoli vaziyat yaratish, hosil qilish usulidan foydalanish § 2.1 Kvant fizikasining paydo bo'lish tarixi. Plank gipotezasi. Yorug'lik kvantlari. Fotoeffekt va uning qonunlari. Fotoeffekt tenglamasi mavzularini o'qitishda muammoli vaziyat hosil qilish usulidan foydalanish § 2.2 Bobga amaliy mashg'ulotlarni tashkil etishda muammoli vaziyat hosil qilish usulidan foydalanish. XULOSALAR FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR INTERNET MA'LUMOTLARI ILOVALAR BMIning dolzarbligi: Ta'lim jarayonida o'qitishning noan'anaviy usullaridan foydalanish va bu usullarni samarali natijalar brish to'g'risida bir qator ishlar amalga oshirilmoqda shuning uchun tanlangan BMI dolzarb hisoblanadi BMIning maqsadi: Kasb hunar kollejlarida fizika fanini o'qitishda ta'lim samaradorligini oshirishda muammoli vaziyat hosil qilish usulidan foydalanish, texnologiyalarni o'rganish hamda mashg'ulotlar tashkil qilishga uslubiy tavsiyalar tayyorlash I-BOB. KHK larda fizikaning o'quv me'yoriy hujjatlar tahlili va pedagogik tehnologiyalar 1.1 Kasb hunar kollejlarida fizika fanining DTS fan dasturlar tahlili. Kasb hunar kollejlarida fizika fanining DTSi Oliy o'rta maxsus ta'lim vazirligining 2004 yildagi sonli va fan dasturi 2012 yil 15 avgustdagi 3321 sonli buyrug'i bilan tasdiqlangan. DTSda o'quvchilarning fandan egallashlari lozim bo'lgan minimal bilim darajalari belgilangan. Xuddi shuningdek KHK talabalarining Kvant optikasi elementlari bobi bo'yicha egallashlari lozim bo'lgan bilim, malaka va ko'nikmalar ko'rsatilgan. Namunaviy o'quv dasturida fizika fanining KHK larda fizika faniga ajratilgan soat miqdori va dars turlari bo'yicha taqsimoti berilgan Yangi tasdiqlangan dastur bo'yicha fizika faniga jami 154 soat ajratilgan bo'lib, bundan nazariy ya'ni ma'ruza uchun 122 soat, labaratoriya mashg'ulotlari uchun 32 soat va mustaqil ta'lim uchun 67 soat belgilangan. Kvant fizikasi elementlari bobiga jami 8 soat, undan 4 soat ma'ruza, 4 soat labaratoriya ishi uchun ajratilgan. Kvant fizikasi elementlari bobi bo'yicha ishchi dastur loyihasi 1.2 Fizikani o'qitishda noan'anaviy usullar va ulardan foydalanish Pedagogik texnologiya: Pedagogik hodisa va ta'limni texnologiyalashtirish sohasidagi jarayonda qo'llaniladigan tushuncha Ta'lim texnologiyasi: Bu mavjud sharoit va o'rnatilgan vaqtda belgilangan ta'limiy maqsad va ko'zlanayotgan natijalarga kafolatli erishishni vositali ta'minlovchi muloqot, axborot va boshqaruvning eng qulay yo'l va o'qitish vositalarining tartibli yig'indisi Bu mavjud yuzaga kelgan ta'limiy jarayon subyektlarining hamkoriy harakatlari haqiqiy jarayoni KHK larda zamonaviy ta'lim texnologiyalarining quyidagi interfaol metodlari keng qo'llanilmoqda Aqliy hujum, 6*6, Fikriy hujum, Klaster Blits savollar Muammoli vaziyat hosil qilish ...

Joylangan
08 May 2024 | 18:03:16
Bo'lim
Fizika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
283 KB
Ko'rishlar soni
151 marta
Ko'chirishlar soni
7 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
28.03.2025 | 14:34
Arxiv ichida: pptx
Joylangan
08 May 2024 [ 18:03 ]
Bo'lim
Fizika
Fayl formati
zip → pptx
Fayl hajmi
283 KB
Ko'rishlar soni
151 marta
Ko'chirishlar soni
7 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
28.03.2025 [ 14:34 ]
Arxiv ichida: pptx