O'zbekiston RespublikaSI OLIY VA O'RTA MAXSUS TA'LIM VAZIRLIGI MIRZO ULUG'BYeK NOMIDAGI O'zbekiston MILLIY UNIVYeRSITYeTI Fizika fakulteti KURS IShI KYeYS-TYeXNOLOGIYa Mavzu: Elektromagnit induksiya hodisasi Bajardi: Boymurodov F. Qabul qildi: dots.D.Begmatova Toshkent - 2013 R e j a Keys-stadi haqida umumiy tushunchalar Keys-stadi tarixi haqida Pedagogik annotatsiya Elektromagnit induksiya hodisasi mavzusiga keys ishlab chiqish usullari Asosiy tushunchalar Keys-stadi (inglizcha sase - to'plam, aniq vaziyat, stadi -ta'lim) - keysda bayon qilingan va ta'lim oluvchilarni muammoni ifodalash hamda uning maqsadga muvofiq tarzdagi yechimi variantlarini izlashga yo'naltiradigan aniq real yoki sun'iy ravishda yaratilgan vaziyatning muammoli-vaziyatli tahlil etilishiga asoslanadigan ta'lim uslubidir. Keys-stadi - ta'lim, axborotlar, kommunikatsiya va boshqaruvning qo'yilgan ta'lim maqsadini amalga oshirish va keysda bayon qilingan amaliy muammoli vaziyatni hal qilish jarayonida prognoz qilinadigan o'quv natijalariga kafolatli etishishni vositali tarzda ta'minlaydigan bir tartibga keltirilgan optimal usullari va vositalari majmuidan iborat bo'lgan ta'lim texnologiyasidir Keys-stadining maktablari Keysning pedagogik pasporti Pedagogik annotatsiya Keys Talabaga uslubiy ko'rsatmalar O'qituvchi keysalogning keysni hal etish varianti Auditoriyadan tashqarida bajariladigan murakkab ilmiy-tadqiqotchilik, uslubiy va konstruksiyalash faoliyatini o'z ichiga olib, o'qituvchi harakatlarining quyidagi izchilligi bilan bog'liq bo'ladi: keysni yaratadi (agar tayyor keysdan foydalanilmasa); ta'lim texnologiyasini loyihalashtiradi va rejalashtiradi; talabalarni tayyorlaydi, ularning keys bilan mustaqil ishlashi uchun o'quv va uslubiy ta'minotni ishlab chiqadi. O'qituvchi harakatlarining izchilligi: Ishchi dasturi asosida o'quv mashg'uloti shakli, turi va vaqtini belgilaydi (seminaramaliy mashg'ulot). O'quv mashg'uloti maqsadini ifodalaydi, o'quv mashg'ulotidan kutiladigan natijalar va pedagogik vazifalarni belgilaydi. ta'limning optimal modelini (belgilangan vaqtda va qaror topgan sharoitlarda qo'yilgan maqsadning amalga oshirilishini va prognoz qilinadigan o'quv natijalariga erishishni kafolatlaydigan optimal ta'lim uslublari, shakllari va vositalari majmui)ni tanlaydi. Talabalarning o'quv mavzusikursi bo'yicha bilimlarini dolzarblashtirish ishidan boshlanadi va bu ish blits-so'rovnoma yoki savol-javob shaklida o'tkaziladi. Talabalarning auditoriyadagi keys bilan ishini tashkil etishga kirishishda o'qituvchi keys mavzusi bo'yicha adabiy manbalardan parchalarni o'qib berishi, korxona - amaliy vaziyat obyekti - mahsulotlarini namoyish qilishi mumkin - bu vaziyatga oid mashq muammosiga qiziqish uyg'otish yoki yangi g'oyalarni qo'shishning muayyan usulidir. Keys bilan shundan keyingi ish quyidagilarga bog'liq bo'ladi: ish o'quv rejasiga ko'ra ajratilgan vaqtga , keys o'lchami va uning maqsadlari , tanlangan ta'lim modeliga , o'quv mashg'ulotining loyihalashtirilgan texnologik chizmasiga rejalashtirilgan ta'lim texnologiyasi bilan belgilanadi. Ushbu bosqichdagi o'quv mashg'uloti texnologik chizmasining bir necha variantlarini keltiramiz : 1-variant 1. Keys bilan yakka tartibda ishlashni tashkil qiladi. 2. Keys bilan jamoa bo'lib ishlashni tashkil qiladi: talabalarga aqliy hujum o'tkazishni taklif qiladi - keysda taqdim etilgan muammoli vaziyatni hal etish g'oyalari generatsiyasi. 2-variant 1. Keys bilan yakka tartibda ishlashni tashkil qiladi. Shu ...

Joylangan
25 Jul 2022 | 02:53:06
Bo'lim
Fizika
Fayl formati
zip → docx
Fayl hajmi
38.76 KB
Ko'rishlar soni
280 marta
Ko'chirishlar soni
26 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
28.03.2025 | 14:11
Arxiv ichida: docx
Joylangan
25 Jul 2022 [ 02:53 ]
Bo'lim
Fizika
Fayl formati
zip → docx
Fayl hajmi
38.76 KB
Ko'rishlar soni
280 marta
Ko'chirishlar soni
26 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
28.03.2025 [ 14:11 ]
Arxiv ichida: docx