Baliq skeleti grafik organayzerini psixika taraqqiyoti mavzusida qo'llash

Baliq skeleti grafik organayzerini psixika taraqqiyoti mavzusida qo'llash

O'quvchilarga / Psixologiya
Baliq skeleti grafik organayzerini psixika taraqqiyoti mavzusida qo'llash - rasmi

Material tavsifi

Mavzu: Baliq skeleti grafik organayzerini Psixika taraqqiyoti mavzusida qo'llash Adabiyotlar: 1.Karimov I.A. Barkamol avlod O'zbekiston taraqqiyotining poydevori.Toshkent.O'zbekiston», 1997 yil. 2.O'zbekiston Respublikasining ta'lim to'g'risida»gi qonuni,1997 yil 29 avgust.20-29 b. Jo'raev A.S. ta'lim texnologiyalari. Buxoro 2005 y. Baliq skeleti grafik organayzeri (GO) talabalarda mavzu yuzasidan muayyan masala mohiyatini tasvirlash va yechish qobiliyatini shakllantiradi. Uni qo'llashda talabalarda mantiqiy fikrlash, mavzu mohiyatini yorituvchi tayanch tushuncha, ma'lumotlarni muayyan tizimga keltirish, ularni tahlil qilish ko'nikmalari rivojlanadi. Undan foydalanish quyidagicha amalga oshiriladi: 1) o'qituvchi o'quvchi (talaba)larni GOni qo'llash sharti bilan tanishtiradi; 2) o'quvchi (talaba)lar kichik guruhlarga biriktiriladi; 3) guruhlar topshiriqlarni bajaradi; 4) guruhlar o'z yechimlarini jamoaga taqdim etadi; 5) jamoa guruhlarning yechimlari yuzasidan muhokama uyushtiradi 1) o'qituvchi o'quvchi (talaba)larni GOni qo'llash sharti bilan tanishtiradi. O'qituvchi o'quvchilarga grafik organayzer haqida batafsil tushuncha beradi.GOning muammoni yechishdagi shartlari va uning afzalliklarini kursatib beradi.Shundan keyin o'qituvchi o'quvchilarning muammoni yechishga taergarligini bilib oladi. 2) o'quvchi (talaba)lar kichik guruhlarga biriktiriladi. o'qituvchi rahbarligida talabalar kichik guruhlarga ajratiladi.guruhlarga birlashtirishda talabalarning xoxish istaklarini inobatga olinadi.Chunki bunday holatda talabalar uzlari doimo faol tortishuvlar olib boradigan guruhdoshlari erdamida unumli yechimga erishadilar. 3) guruhlar topshiriqlarni bajaradi. guruhga birlashgan talabalar faol tarzda topshiriqlarni anglab etishga harakat kiladilar va muammo haqida munozarani boshlaydilar.Talabalar topshiriqni yechishning xar yo'llari haqida o'z fikrlarini bildiradilar,eng to'g'ri deb topilgan yechim kabul kilinadi. 4) guruhlar o'z yechimlarini jamoaga taqdim etadi. o'qituvchi xar bir guruhning topshiriq yechimlariga murojat qiladi.guruhlarga birlashgan talabalar muammoni yechish bo'yicha uzlarining fikrlarini jamoaga takdim etadi.Barcha jamoa a'zolari uktuvchi rahbarligida muammoning eng to'g'ri yechimini kabul qiladi. 5) jamoa guruhlarning yechimlari yuzasidan muhokama uyushtiradi Jamoa a'zolari kabul qilingan yechimning to'g'riligini boshqa yechimlardan afzalliklarini muxokama kiladilar.Jamoa a'zolarining xar birining mustaqil fikrlashiga imkoniyat yaratiladi,natijada talabalarning erkin tafakkur qilishlari,tizimli fikrlashlari muxokamani jonlantiradi. Baliq skeleti chizmasi «Baliq skeleti» sxemasi Mavzu: Psixika taraqqiyoti Talabalar topshiriqlarni quyidagi tasvir asosida bajaradi: Tahlil qilinadigan muammo 1-yechim seskanuvchanlik 2-yechim sezuvchanlik 3-yechim tropizmlar 4-yechim taksislar 5-yechim inson psixikasi tarakkieti Xulosa Biz ta'lim jaraenida grafik orgayzerlardan biri balik skletini kullab psixika tarakkieti mavzusini eritib berishga muaffak buldik.Bu GOni kullaganimizda talabalar guruhlarga bulinib mustaqil,tizimli ravishda fikr yuritib muammoning yechimini topishga harakat qilishdi.Xar bir guruh o'z yechimiga ega bo'lib,oxirida jamoaviy muxokama natijasida muammo yechimi topildi.Bunda talabalarda mustaqil,tizimli fikrlashga imkoniyat yaratildi. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 1.48 MB
Ko'rishlar soni 60 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 20:30 Arxiv ichida: ppt
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → ppt
Fayl hajmi 1.48 MB
Ko'rishlar soni 60 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: ppt
Tepaga