Bog'cha yoshidagi bolalar bilan amalga oshiriladigan pedagogik va psixologik korreksion ishlar

Bog'cha yoshidagi bolalar bilan amalga oshiriladigan pedagogik va psixologik korreksion ishlar

O'quvchilarga / Psixologiya
Bog'cha yoshidagi bolalar bilan amalga oshiriladigan pedagogik va psixologik korreksion ishlar - rasmi

Material tavsifi

bog'cha yoshidagi bolalar bilan amalga oshiriladigan pedagogik va psixologik korreksion ishlar R e j a: 1. bog'cha yoshidagi bolalarning psixologik qiyinchiliklarini tuzatish yo'llari 2. Bolalarning maktabga o'qishga yetuklik darajasini aniqlash psixokorreksiya va diagnostikasi va korreksion ishlari. bog'cha yoshidagi bolalarning keng tarkalgan muammolari kuyidagilardir. 1. Bola psixik tarakkieti darajasining esh normasiga mosligi, yani nuqtai rivojlanshdagi qiyinchiliklar xotira, diqqatningemonligi va boshqalar. 2. Maktabda o'qishda tayergarlik. Bu yerda muammo ota - onaning bolani 6 eshdan o'qitishga karor kilinganligi va bu Bilan bog'liq bola maktabda yaxshi ukib, keta oladimi eki yukmi. 3. Shaxsiy rivojlanishning salbiy ko'rinishlari va odamlarga kirishib, ketishlik muammolari. 4. Bolaning o'z harakatlarini rejalashtira boshqara va baholay olmasligi. Ota -onaning bola bilan nizolashishi. 5. Bolaning bolalar muassasasiga kunikishi. yuqoridagi keng tarkalgan muammolarni tuzatish masalalariga tuxtalsak agar, unda bog'cha yoshidagi shaxsni mukammal o'rganishimiz kerak. Chunki bog'cha yoshidagi bolalarning aqliy tarakkietini korreksiya qilish sezgi va idrok qobiliyatlarini rivojlantirish vazifalarini o'z ichiga oladi. Bolalarning sezish qobiliyatlarini tuzatishda idrok operatsiyalarini rivojlantirish va sezgantn namunala- rini uzlashtirish sifatida amalga oshiriladi. Barcha bolalar uchun rasm chizish, plastilindan har xil narsalar yasash, aplekatsiya va qurilish faoliyatlari keng kullaniladi. bog'cha yoshidagi bolalarning tafakkurini tuzatishda bilish motivlarini rivojlantirish, obrazli tafakkurini rivojlantirishda esa syujetli rrolli o'yinlar, qoidali o'yinlar muhim rol uynaydi. Bolaning maktabda yetuklik darajasini aniqlash, yani ta'lim olishda tayermi eki yukmi bilish lozim. U uchun alohida metodikalar mavjud. Bolalar bilan dastlabki tanishish uchun Keri Yirasik testi , Uycha , Grafik diktant, Torens metodikalari va boshqa testlar kulaydir. Masalan, Kerin Yiratik testiga tuxtalib utamiz. Bu test 3 ta topshiriqdan iborat. 1. Erkak kishilarning rasmini chizish 2.Gapni kuchirish 3. nuqtalarni kuchirish. Xar bir topshiriq 5 baholi sistema bilan baholanadi. atopshiriq natijalari kushilib umumiy baho3-15 ballgacha tuplagan bolalarning tarakkieti yuqori hisoblanadi.0-13 ballgacha o'rtacha 9-6 ballgacha normadan past deb hisoblanadi. 5 balldan olgan bolalarni chuqur o'rganish, tekshirish zarur. Ular orasida nosog'lom bolalar bo'lishi mumkin. Shu bilan bir vaqtda shuni nazarda tutish kerakki ushbu guruhdagi bolalarni keyinchalik chuqur tekshirmasdan turib, ularni past kuyi rivojlangan. Maktabga tayermas guruhga qo'shish kerak emas. Yirasikning fikri bo'yicha, test bo'yicha yaxshi natija olish bu maktabdan yaxshi uzlashtirishning nisbattan ishonchli asosidir, lekin emon natija maktabga tayer emaslik, emon uzlashtirish haqida xulosa chiqarish ishonchli asos bo'lib, xizmat qilishi mumkin emas va xoka'zolar ( sungra testdan foydalanish bo'yicha qo'llanma beriladi. Bolaga test varakalari beriladi). Agar bola chapakay bulsa ezib kuyiladi. Adabiyotlar ruyxati 1.Prakticheskaya psixologiya obrazovaniya: Uchebnik dlya studentov visshix i srednix uchebnix zavedeniyPod red. I.V.Dubrovinoy. - 2-e izdanie. - M.: TTs «Sfera», 1998. ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 9.66 KB
Ko'rishlar soni 59 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 20:31 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 9.66 KB
Ko'rishlar soni 59 marta
Ko'chirishlar soni 5 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga