Psixologik-pedagogik trening mashqi va o'yin orasidagi komunikativ va tarkibiy aloqalari

Psixologik-pedagogik trening mashqi va o'yin orasidagi komunikativ va tarkibiy aloqalari

O'quvchilarga / Psixologiya
Psixologik-pedagogik trening mashqi va o'yin orasidagi komunikativ va tarkibiy aloqalari - rasmi

Material tavsifi

Psixologik-pedagogik trening mashqi va o'yin orasidagi komunikativ va tarkibiy aloqalari Reja: 1. guruhiy treningda sukunat 2. Psixologning o'z ishidan konikish darajasi 3. o'quvchi maktab sikli Xoxlayman - kila olaman-kerak mashqi o'quvchilar bilan guruhiy psixologik mashg'ulotlar odatda 4-6 ta mashq va o'yinlardan tashkil topgan. Ularning tanlanishi va ketma-ketligi mashg'ulot mavzusiga mos bo'lib, yagona mantikiy buysunadilar, trening foydali va tashkillashtirilgan chiqishi uchun u yoki bu epizodlar orasidagi munosabatlarning aloqasi va tarkibiy tomonlarni xam uylash kerak. Misol uchun, bu quyidagi normalar bo'lishi mumkin: -Sizga kizik buldimi? Juda yaxshi! Men yana bir mashg'ulot taklif kilaman Keling sinab kuramiz? -«Bizda juda yaxshi! Keling davom ettiramiz? -«Kishi yana uynashni xoxlaydi? Marxamat! Xar bir psixotrening uzining malum bir so'z va ifodalar to'plamiga ega bo'ladi, asosiysi, bu xayoliy so'zlar guruh boshqaruvchisi tomonidan o'z vaqtida va o'z joyida talaffuz qilinishi kerak, aks holda ular sun'iy yordam bo'lib qolishlari mumkin. Ular bir mashqdan ikkinchisiga utishganida tabiiy utishni hosil qilishlari kerak. guruhiy mashg'ulotlar dinamikasi guruhiy mashg'ulot uzining qonun qoidalariga ega, trening dasturi va saxnaisni ishlab chikarilishi o'yin faoliyatining malum bir dinamikasini tashkillashtirish xissobiga o'tkazilish kerak, qandaydir darajada bunday dinamik mashg'ulot va uning senariysini tashkillashtirishda namoyon buldi. Treningni Amaliy o'tkazishda ruxshunos tomonidan bular maxsus kiritilishi kerak. Shunday qilib, birinchi bosqichda, ruhiy mashq davomida o'yin fitnalar yuzaga keladi, sung ikkinchi bosqichda psixolog tomonidan mashq va o'yinlar individual olib borilishi kerak, bunda eng yuqori kulminatsion nuqtaga erishish maqsadida trening «ruhiy vaqt» asta - sekin tezlashishi kerak. U xar-xil shakllarda ifodalanishi mumkin: muhim muammoni yechish, o'zini yengil sezish konikish, guruhning faolligini kuchayishi, yoki nizo yuzaga kelishi va uni xal qilish, guruhning qandaydir azosini o'rganish uning tomonidan ruhiy kullab kuvatlashishiga erishish. Psixolog yuqori chukkiga psixotrening asta-sekinlik bilan olib kelinishi kerak agar mashg'ulotning umumiy davomiyligi 3 soat bulsa, odatda kulminatsion nuqta mashg'ulotning ikkinchi soat oxirida yuzaga keladi. Dinamikaning o'sishini va kulminatsiyaga erishish muvoffakiyat utishi uchun psixolog guruh faolligining sunishiga. guruhning zerikishiga yul kuymasligi kerak. ruhiy tahlili va o'z-o'zini tahlilini sinchklab o'rganish davolshgan guruhda omadli kullanadigan texnikalardir. Istash kasbiy texnikadagi kabi pedagogik tireningda kabi pe6dagogik treningda xam psixolog mutaxasis sifatida uziga kizikarli bo'lgan taklidni xaddan tashqari kilmasligi kerak. Kulminatsiyaga erishalgandan sung guruhda faollik tushub ketadi, bo'linish tinchlanish vakonikish paydo bo'ladi. Sekin-astalik bilan guruh faolligi darajasi mashg'ulot boshlang vaqtdagi boshlang'ich holatga qayta boshlaydi. mashg'ulotning uchinchi bosqichi. Bu bosqich mashg'ulotning tugallanishdir. guruhiy ishlar natijalarining muxokamasi bo'lib utadi. Trening guruh a'zolari uzlarinig fikrlarini bayon qilishlarini taklif qilish mumkin. Psixolog treningni ana shunday 3 soat mobaynida o'tkazish jarayonida o'zi xam Xaar xil ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 37.62 KB
Ko'rishlar soni 46 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 20:57 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 37.62 KB
Ko'rishlar soni 46 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga