Psixologiya fanini o'qitishda pedagogik va axborot texnologiyalaridan foydalanish

Psixologiya fanini o'qitishda pedagogik va axborot texnologiyalaridan foydalanish

O'quvchilarga / Psixologiya
Psixologiya fanini o'qitishda pedagogik va axborot texnologiyalaridan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

Psixologiya fanini o'qitishda pedagogik va axborot texnologiyalaridan foydalanish Reja: 1. Fanni uzlashtirgan tinglovchining malakaviy darajalari 2. Fanning o'quv rejasidagi fanlar bilan bog'liqligi. 3. Psixologiya fanini o'qitishda pedagogik va axborot texnologiyalaridan foydalanish. 4. Psixologiya fani haqida umumiy tushuncha. Dolzarb muammolar 5. Mtm psixologik xizmatni tashkil etish. Fanning maqsadi va vazifalari Inson yaratilishi, paydo bo'lishi zaxotiyok ilm va tarbiyaviy sifatlar uning yashashi, hayot kechirishi uchun eng zaruriy shart va vositalar ekanligini anglab boradi. Shuning uchun insoniyat jamiyatning ilk ko'rinishlaridayok tarbiya bilan shug'ullanuvchi mutaxassislarga ehtiyoj tug'ildi desak, biz tarbiyani fakat bir tomonini, agar fakat yoshlarni tarbiyalash yoki tarbiyachi uzidan boshqalarni tarbiyalovchi desak tarbiya yana xam tor karalgan bo'ladi. Chunki tarbiya eng avvalo milliy g'oya, milliy mafkuraga tayanib xar bir insonning uziga qaratilgandir. +ar bir kishi doimo xam aqliy-tarbiyaviy, xam jismonan takomillashib, komillashib boradi. Ayrim kishilar bu fikrga kushilmasliklari mumkin. Chunki bunda jamiyatdagi o'rta, katta avlodning tarbiyasida kamchiliklar, yetishmovchiliklar bor ekanda, degan xulosa chikmasligi kerak. Chunki olamning moddiy-ma'naviy tuzilishi, qurilishi, uning rivoji, insonning moddiy-ma'naviy yashash sharoiti, imkoniyatlari, uning aqliy, axloqiy, jismoniy holati, imkoniyati bilan uzviy bog'lik. Shuning uchun tabiatning inson yashashi, mavjudligi, baxtiyorligini ta'minlash imkoniyatlari, uning aqliy - axloqiy, jismoniy rivoji o'sishga tug'ridan - tug'ri bog'likdir. Tabiatdagi, jamiyatdagi muammolar insoniyatni ma'naviy - aqliy rivojlanishiga yunaltirib, unga uzining yangidan - yangi xazinalarini ochib beraveradi. Tarbiyani eng avvalo insonning uziga qaratilganligi Prezidentimiz I.A. Karimov tomonidan ishlab chiqilgan butun dunyo hamjamiyati tan olgan, kadam - bakadam amalga oshirilayotgan O'zbek modelida juda tug'ri belgilanadi. Dunyoda birinchi insonni diqqat - etibori uni uzligi anglashga karatildi. Uzligini anglash, birinchidan, uning ozod, erkin, nodir, ulug' siymoligini anglash va uzida unga amal qilish sifatlarini shakllantira borish bulsa, ikkinchidan, uning o'ziga xos milliy-insoniy sifatlarini ochib beruvchi etnik, ma'naviy-insoniy asoslarini anglash va ularga amal qilishdan iboratdir. yuqorida sanab utilgan ikki sifat komil inson sifatining asosini tashkil kiliadi. Chunki komil inson sifatlari haqida tarbiya sohasidagi ilmlarni xulosalab, mujassamlashtirilsa, ular asosan uchta: Ezgu niyat, fikr; Ezgu so'z, xushmuomila; Ezgu ish, ezgu faoliyatidan iborat. Shu yuqoridagi uch sifat milliy istiqlol g'oyasi, mafkuramizning axloqiy - amaliy negizidan iborat bo'lib, o'qitishning, ta'lim - tarbiyaning bosh maqsadidan iborat. Bu bosh maqsad insonlarda, yoshlarda, mutaxassislarda komillik sifatlarini takomillashtirish, yoshlarni zamonaviy, axloqiy - amaliy o'quv, malaka, ko'nikmalar bilan qurollantira borish, mutaxassislarda xar bir sohaga mos ilm, bilim, ko'nikmalar, mahorat hosil qilishdan iborat bo'lgan pedagogika fanining zamonaviy fan asoslarini kengayganligini kursatadi. Psixologiya fani o'qitishning, ta'lim - tarbiyaning zamonaviy qonuniyatlari, mazmuni, usullari, vositalari bilan kishilarni, yoshlarni, mutaxassislarni qurollantiruvchi fan bo'lganligi uchun uning metodologik asoslari, ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 17.16 KB
Ko'rishlar soni 44 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 20:57 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 17.16 KB
Ko'rishlar soni 44 marta
Ko'chirishlar soni 4 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga