Psixologiya kursidan amaliy mashg'ulotlar tashkil etish metodikasi R e j a: Psixologiyadan amaliy mashg'ulotlar o'tkazishning ahamiyati. Amaliy mushgulotlar o'tkazishga qo'yiladigan asosiy talablar. Amaliy mashg'ulotlarni tashkil etish turlari. Amaliy mashg'ulotlar samaradorligini oshirish. Kelajagi buyuk bo'lgan mustaqil O'zbekistonning bugungi va ertangi kunini ta'minlaydigan shaxsni-mutaxassisni jahon standartlari talabiga javob beradigan tarzda tayyorlash ko'p jihatdan uni qanday o'qitish va muhimi nima bilan o'qitishga bog'liq. Yani eng asosiy omil ta'lim mazmuni va vsitasidir. o'quv tarbiya ishlarining asosiy shakllaridan biri talabalar bilan seminar mashg'ulotlar o'tkazishdir. Psixologiya fanini o'qitish jarayonida seminar mashg'ulotlaridan foydalanish talabalarni mantikiy fikrlash, psixologik faktlarni tahlil qilish va umumlashtirishga bu fan bo'yicha olgan bilimlarini kengaytirish va chuqurlashtirishga yordam beradi. Seminar mashg'ulotlarida asosiy olingan nazariy bilimlarni kengaytirish va chuqurlashtirishga yordam beradi. Seminar mashg'ulotlaridan asosiy maqsad psixologiya kursidan olingan nazariy bilimlarni mustaqil ish bilan mustahkamlashdir. o'quv rejasiga asosan kunduzgi bo'limlarda umumiy psixologiya kursi bo'yicha jami olti soat «Yosh psixologiyasi va pedagogik psixologiya» bo'yicha un soat ikkinchi bosqich talabalari uchun seminar mashg'ulotlari qo'yilgan. Shunga asosan kafedrada seminar mavzulari ishlab chiqilgan va ularda talabalarning savollari yanada kengrok, hamda chuqurrok yoritishlari uchun yullanma beruvchi adabiyotlar ruyxati ko'rsatilgan. Seminar mashg'ulotlarning mavzu rejasini tuzishda, talabalar kurs bo'yicha ma'ruzalarda tinglangan nazariy va uslubiy bilimlarini yanada tularok ochishga, psixologiya bo'yicha ilmiy adabiyotlar bilan mustaqil ishlashga imkoniyat yaratishga harakat kilinadi. Kafedra o'qituvchilari talabalarni seminar mashg'ulotlariga tayyorlashda, talabalarni o'z javoblarida bazi bahsli, munozarali savollar bilan ilmiy asoslangan va o'z isbotini bera oladigan fikrlarga tayangan holda javob berishga urgatadilar. Seminar magulotlarning samaraligi kupincha darsning qanday utganligiga bog'liq. Eng assiysi fanni puxta uzlashtirish: unga kizikish va talabalarning darsdagi faolligidir. Seminar mashg'ulotlarini turli xil shaklda o'tkazish mo'ljallangan. Ular: faol o'yinlar, aralash diskussiya va referat shakllaridir. Uslubiy tomondan to'g'ri tashkil etilgan seminarda talabalar javoblariga ijodiy yondashib, munozara-bahs ko'rinishida utadi. Munozara vaqtida talabalar javob berayotgan urtoklarning fikrini tinglash, o'z javoblari bilan solishtirish va bilimlarini tuldirishlari, kamchiliklarini to'g'rilashlari, bahsda o'z fikrlarini bayon qilishlari mumkin. Ijodiy tusda o'tkaziladigan seminarlarda talabalar fanga bo'lgan kizikishlarining ortishi, o'z dunyo qarashlari kengayishiga ishonch hosil qilishlari, bilimlari o'sishiga erishishlari mumkin. Kafedra o'qituvchilari talabalarni seminar mashg'ulotlari orqali uylashga urgatadilar, ilmiy asoslangan bilimlarni egallashlari uchun yullanma beradilar. Mavzuni mustaqil o'rganishda chuqur kizikish uygotadilar. ma'ruza, referat, so'zga chiqish, bahsli munozaralarda ishtirok etish talabalardan o'z fikrini aniq, lunda, mantikan asoslangan, yuqori darajada savodli bo'lish imkoniyatini yaratadi. Seminar mashg'ulotlari muxokamasida fakat ma'ruzachi, balki barchaning faol ishtirok etishiga etibor qilish muhimdir. Seminar faol utishi o'quv- tarbiya ishlarida alohida ahamiyatga egadir. Seminarning referat shaklida ma'ruzachi va tuldiruvchining avvaldan talabalar orasidan tayinlab kuyilishi, ular o'z ...

Joylangan
12 Oct 2024 | 09:08:00
Bo'lim
Psixologiya
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
16.88 KB
Ko'rishlar soni
66 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 20:58
Arxiv ichida: doc
Joylangan
12 Oct 2024 [ 09:08 ]
Bo'lim
Psixologiya
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
16.88 KB
Ko'rishlar soni
66 marta
Ko'chirishlar soni
2 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 20:58 ]
Arxiv ichida: doc