Rivojlanishda orqada qolishning turli shakl diagnostikasi va ularning korreksiyasi

Rivojlanishda orqada qolishning turli shakl diagnostikasi va ularning korreksiyasi

O'quvchilarga / Psixologiya
Rivojlanishda orqada qolishning turli shakl diagnostikasi va ularning korreksiyasi - rasmi

Material tavsifi

Rivojlanishda orqada qolishning turli shakl diagnostikasi va ularning korreksiyasi Reja: 1. E.Erikson bo'yicha hayotni davrlashtirish nazariyasi. 2. Rivojlanishda orqada qolishning turli shakllari va ularni o'rganish 3. Rivojlanishda orqada qolishning shakllarini korreksiya qilish 4. Interfaol metodlardan foydalanish Malumki, mustaqil O'zbekiston buyuk kelajak sari yuz tutgan ekan, shubxasiz dunyoning rivojlangan davlatlari tajribalaridan foydalanib, u erlarda amalga oshirilgan va oshiralayotgan tadbirlarni uzimizda xam joriy qilishga olib keladi. Shunday tadbirlardan biri psixologik xizmatni keng tadbiq qilishdir. Bunday xizmatga bugungi kunda xamma sohalarda bo'lgani kabi xalq ta'limi tizimida xam kuchli ehtiyoj sezilmokda. ayniqsa, hozirgi kundagi o'smir yoshdagi bolalarning psixologik tomonidan tarkib topishlari turlichadir. Ozod O'zbektistonimiz mustaqilligi yillarida o'zbek xalqi o'z sohasini xamma jabhalarida xam yorkin bir tarzda namoyon kila oladi. O'zbekiston o'z gerbi bayrogi, madxiyasiga ega. mustaqil O'zbekiston Davlati dunyoda o'z nufuzi va makonini egalladi. yuqoridagilar bilan bir katorda maorif sohasida, jumladan maktab sohasida jiddiy siljishlar yuzaga keldi. Kizikishlar ancha oldin sezila boshladi. Maktab dargoxlarida yosh avlodni mustaqil Respublikamizning munosib fukorolari qilib tarbiyalashda muhim bosqich ekanligini hisobga olib, keyingi davrlarda ta'lim- tarbiyani milliylashtirish, malum ta'lim-tarbiya sifatini oshirish maqsadida. xalq ta'limi vazirligi tomonidan «Konferensiyalar», o'quv, ta'lim-tarbiya dasturi va yangi bir kancha fanlarga sharoitlar yaratildi. O'zbekiston Respublikasining «ta'lim to'g'risida» gi qonunida shunday deb yoritilgan. Endilikda bizga fakatgina xar tomonlama rivojlangan bola bulibgina kolmasdan, balki xar tomonlama uygun, sog'lom bolani, rivojlangan bolani tarbiyalashda va unga bilim berish va kamolga etkazishda xar insonning asosiy burchi ekanligi zarurligi uktirib utilgandir. mehnat bozorining, eng avvalo qishloq joylarda mehnat bozorini shakllantirishning hududiy xususiyatlarini hisobga olgan holda hunar-texnika ta'limini qayta tashkil etishga kirishildi. Lekin bu borada muammo kamchiliklarimiz juda ko'p. Majburiy tukkiz yillik ta'limga asoslangan un bir yillik umumiy o'rta ta'lim ilmiy asoslanmagandir. U o'quvchilarda kasbga yo'naltirish va ta'limning amaliy yunalganligi etarli darajada bo'lishini ta'minlamyapti. Tayanch va o'rta bituruvchilarda kasbga yo'naltirilganlik va mehnat faoliyati kolyapti. Natijada yigit va kizlar o'z qobiliyatlari, istaklari ijodiy mehnat moyilliklariga monand hayot yo'lini belgilay olishda jiddiy qiyinchiliklar sezmokdalar. Xar qanday alohida qobiliyatni talab qiladi. Ularni qanday qilib topish, ajratish va aniqlash kerak? Bunday nozik paytda xar bir yosh uzining haqiqiy kizikish va qobiliyatlarini bilib olish kerak. M:o'smir yigit vrach bo'lishni orzu qiladi. U azbaroyi bemorlarga yordam berish uchun emas, balki shu kasbni ozoda va ommaviylashgani uchun tanlagan. o'smir bola o'zi uchun eng kerakli bo'lgan hunarlardan biri tikuvchilikni tanladi. Lekin buni sinfidagi o'quvchilarga aytishga uyaladi. Chunki bu zamonaviy kasb emas, deb uylaydi. Shunaka zamonaviy kasblar bo'ladi, ammo bu kasblarga jamiyatda hozircha ehtiyoj yuk. Tanlangan xar bir kasb uchun talant ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 39.16 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 30.03.2025 | 21:01 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Psixologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 39.16 KB
Ko'rishlar soni 42 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga