Shaxs axloqiy sifatlarini shaqillantirish bo'yicha psixologik mashqlar va treninglar Reja: 1. Psixologik mashqlar va treninglar 2. O'yin metodlari va ularning ijtimoiy psixologik xususiyatlari. 3. Rolli o'yinlarni tashkil etish texnologiyasi 4. Rolli o'yinlar jarayoni va uning shakllari. 5. Pertseptiv trening va uning ijtimoiy psixologik xususiyatlari 6. Ijtimoiy psixologik treningni tashkil 7. Etuvchi shaxs bilimdonligini oshirish muammosi. Psixologik mashqlar va treninglar 1.Trening guruh a'zolari tanihishi bo'yicha jiddiylikni yo'qotish bo'yicha psixologik mashqlar. 2.Shaxsning axloqiy sifatlarini shaqllantirish bo'yicha psixologik mashqlar va o'yinlar. Treningning boshlanishi. Qatnashuvchilarga savol berish kerak: Biz bu yerga nima uchun yig'ildik? guruhning har bir ishtirokchisi bu yerda qolishdan ko'zlagan maqsadini tushuntirib berish kerak. 1-mashq «Salomlahish» Boshqaruvchi ishtirokchilarini doira qilib o'takazib ularni guruhchalarga ajratadi va guruhchalar bir-biri bilan salomlashadi. 2-mashq «Tanishuv» Boshqaruvchi ko'rsatmasiga binoan o'ng yoki chap tomonida to'rgan ishtirokchilaridan birtasi o'z ismini aytadi. Ikkinchi ishtirokchi esa birinchining va ikkinchi va o'zining ismini aytadi. Oxirgi qatnashuvchi esa hammaning ismini aytadi. 3- mashq «Individuallik» Individuallik jadvaliga har bir qatnashuvchi o'zi haqidagi tasavvurlarni va trening davomida shaqllangan individual xususiyatlar yozadi. Bunga oldindan boshqaruvchi quyidagicha jadval to'zadi. Varaqani to'ldirish uchun 10 minut vaqt ajratiladi va bular trening oxirigacha saqlanadi. 4-mashq «Men kim?» qog'oz qalam olib, Men kim? Savoliga javob berish kerak. Yozilgan javoblar terib olinadi. Keyingi mashg'ulotda yana tarqatiladi. Chunki qatnashuvchi oldingi yozuvlariga o'zgartirish kiritishi mumkin. 5-mashq «Impulsni zanjir buyiga o'zatish» guruhning har bir qatnashuvchisi o'zining chap tomonidagi kushnisining o'ng qo'lini bilagidan ushlab oladi. Boshqaruvchi singnali bo'yicha qo'lni yengil harakat bilan biroz qisib qo'yadi. Asta sekin temp oshirilib boriladi va impuls berishda o'zilish ruy bergan ishtirokchilarni ajratib olinadi va ular bilan ham alohida ishlanadi. 6-mashq «Ko'rlar mashqi» Boshqaruvchi signaliga binoan hamma ishtirokchilar ko'zlarini yumadi va xona buylab harakat qilish mumkin. Maqsad: Boshqaruvchi qatnashuvchilarni ko'zatib borish, shuningdek qatnashuvchilar signal bo'yicha ko'zlarini ochadi va o'zlarining qaerda va kim bilan yonma-yon turib qolgan joyni belgilaydi. 7-mashq «Kechagi kun haqida suhbat» O'tilgan mashg'ulotlar haqida xoxlagan qatnashuvchi gapirishi mumkin. Unga ish jarayoniga nima yordam berdi va nima amalga oshdi? Sabab nima? guruh qatnashuvchilariga qanday talablar bor, rahbarga-chi? guruhga qo'llanilayotgan qoidalar hammaga tushunarlimi? Qanday tilak va istaqlar bor. Butun mashg'ulot davomida guruh tinglovchilari tinchlikni saqlashi va ochiqchasiga bahs yuritishga imkon yaratish lozim. Bu mashqning boshqa mashqlardan farqi sho'qi majburan xech kim gapirmaydi. 1-mashg'ulot. Mashg'ulot mavzusi: 1. «Do'stlik nima» Mashg'ulot maqsadi. Talablarning do'stlik haqidagi tushunchasi va tasavvurlarini oydinlashtirish. Kirish so'zi. Ko'rsatma: 1. Avval do'stlik haqida gapiramiz va har bir kishiga do'stlik haqida o'z fikrini berish imkoni beriladi. 2.Har birimiz qanday yaxshi va ...

Joylangan
12 Oct 2024 | 09:11:46
Bo'lim
Psixologiya
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
40.93 KB
Ko'rishlar soni
82 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirgan san'a:
30.03.2025 | 21:01
Arxiv ichida: doc
Joylangan
12 Oct 2024 [ 09:11 ]
Bo'lim
Psixologiya
Fayl formati
zip → doc
Fayl hajmi
40.93 KB
Ko'rishlar soni
82 marta
Ko'chirishlar soni
4 marta
Virus yo'q.
VirusTotal da tekshirish
O'zgartirish kiritilgan:
30.03.2025 [ 21:01 ]
Arxiv ichida: doc