Shaxs va jamiyat kursini o'rganishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

Shaxs va jamiyat kursini o'rganishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

O'quvchilarga / Sotsiologiya
Shaxs va jamiyat kursini o'rganishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish - rasmi

Material tavsifi

Shaxs va jamiyat kursini o'rganishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish Reja: 1. Shaxs va jamiyat darslarida pedagogik texnologiyalarni tutgan o'rni 2. Tanqidiy fikrlash metodlari. 3. O'qitishning interaktiv metodlar Pedagogikada dars jarayoniga yangicha yondashuvlarning (innovatsiyalarning) maqsad va vazifalari. Texnologiya tushunchasi. Texnologiya va metodika. ta'lim texnologiyasi va o'qituvchi. Darsning texnologik kartasi. ta'lim jarayonida interfaol usullar. Interfaol usullar - o'quvchilarning o'zaro va o'qituvchi bilan faol muloqoti sifatida. Bunday pedagogik usullarni qo'llash shartlari. Psixologik vaziyat yaratish. Guruhlarda ishlash, Muayyan pozitsiyani egallash, Aql-idrok hujumi (Mozgovoy shturm), Hamma bir-birini o'qitadi, Davra suhbati, Senektika usuli va boshqa interfaol usullar. Sotsiologik tadqiqotlar o'tkazish, muammoviy anjumanlar tashkil qilish, ilmiy ishlar yozish o'quvchilarni ilmiy izlanishga yo'naltirish shakllari sifatida. Deyarli barcha darslarni har xil turdagi interfaol usullardan foydalangan holda o'tkazish mumkin. Ular kompleks ravishda ham (masalan, bahsda zarur element - dalil keltirish), malum bir ketma-ketlikda ham (masalan, topshiriqlarni muhokama qilishda har bir kishi boshqa kishini o'qitadi, pozitsiyani tanla, aqliy hujum usullari qo'llanishi mumkin, undan tashqari, usullarni almashishda qor uyumi g'oyasi qo'lanilishi mumkin) ishlatilishi mumkin. Agar pedagog darslarni interfaol usullarda o'tkazishga ahd qilsa, unda o'quvchilarni bunday ta'lim uslubiyati bilan tanishtirishi zarur. Guruhlarga bo'lib ishlash. Pedagogda quyidagicha asosli savol tug'ilishi mumkin: dars vaqti cheklangan bo'lsa, qanday qilib barcha o'quvchilarga o'z fikrini bildirish imkoniyatini berish mumkin? Fikrimizcha, agar darsda ish malum tarzda uyushtirilsa, buni amalga oshirsa bo'ladi. Kichik guruhlarga bo'lib ishlash munozara o'tkazish va o'quvchilarni bahsga jalb etishning eng samarali shakllaridan biridir. U hatto eng uyatchan va juratsiz o'quvchilarga ham faollashish imkonini beradi. Guruh 4-5 kishidan ortiq bo'lmasligi lozim. Bunday tarkibda har bir ishtirokchi qo'yilgan masalani ...


Ochish
Joylangan
Bo'lim Sotsiologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 31.76 KB
Ko'rishlar soni 46 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirgan san'a: 31.03.2025 | 21:28 Arxiv ichida: doc
Joylangan
Bo'lim Sotsiologiya
Fayl formati zip → doc
Fayl hajmi 31.76 KB
Ko'rishlar soni 46 marta
Ko'chirishlar soni 1 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: doc
Tepaga