2-sinf Tabiiy fan (Science) Yashash joyiga xos o'simlik va hayvonlarni mos ravishda joylashtirish

2-sinf Tabiiy fan (Science) Yashash joyiga xos o'simlik va hayvonlarni mos ravishda joylashtirish

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Tabiiy fan (Science) Yashash joyiga xos o'simlik va hayvonlarni mos ravishda joylashtirish - rasmi

Material tavsifi

viloyati tumani Xalq ta'limi bo'limi tasarrufidagi -umumiy o'rta ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf o'qituvchisi ning 2-sinflar uchun Tabiiy fanidan mavzusida dars ishlanmasi Sana: Mavzu: Amaliy mashg'ulot. Yashash joyiga xos o'simlik va hayvonlarni mos ravishda joylashtirish Maqsad Ta'limiy: O'quvchilarning tabiatdagi narsa va hodisalar haqidagi tasavvurini boyitish. Atrofdagi o'simlik va hayvonot dunyosi bilan tanishtirish. Tarbiyaviy: Ona tabiatga mehr-muhabbatini oshirish. Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni so'z boyligini o'stirish. Uning og'zaki nutqini o'stirish. Ilmiy xabardorlik kompetensiyasi: nazariy bilimlar asosida turli tabiiy obyektlar, hodisa va jarayonlarning o'ziga xos xususiyatlarini biladi, tasavvur qiladi va mohiyatini tushunadi; kundalik hayotda kuzatadigan tabiiy hodisa va jarayonlarni tabiiy fanlarga oid atamalar, tushunchalar hamda umumiy qonuniyatlarni olgan bilim, ko'nikma va malakalariga tayanib tushuntiradi, amalda qo'llaydi; Amaliy kompetensiya: tabiiy fanlardan egallagan bilim, ko'nikma va malakalaridan shaxsiy, kasbiy va ijtimoiy faoliyatlarida vujudga keladigan muammolarni hal etishda qo'llay oladi;tabiiy fanlarga oid tadqiqotlarni amalga oshirish usullaridan foydalanadi; hodisalarni kuzatadi, taqdimotlar, tajribalar o'tkazadi va zaruriy kattaliklarni asboblar (sekundomer, tarozi, o'lchov tasmasi, termometr va h.k) yordamida o'lchaydi, hisoblash ishlarini bajaradi; turli jihozlarni ishlatishda xavfsizlik qoidalariga rioya qiladi va oqilona foydalanadi; Turmush sharoiti va yashash hududining tabiiy rivojlanishiga amaliy ko'nikmalarini safarbar etadi; Dars turi:yangi bilim beruvchi Dars jihozi: ko'rgazma,mehnat qurollari,slaydlar Dars tipi: aralash,savol-javob Darsning borishi. I.tashkiliy qism. 1.O'quvchilar bilan 2.Salomlashish . 3.Davomatni aniqlash . II .O'tgan mavzuni mustahkamlash: O'tgan mavzu yuzasidan savol javob orqali guruhlar bilan ishlab mavzu haqidagi fikrlar va umumiy hulosalar mustahkamlanadi. O'quvchilarni qiziqtirgan mavzuga doir qo'shimcha savollarga javob beriladi. II. Yangi mavzu bayoni. Hayvonlarni yashash joyiga mos holda ajrating. Barglarni taqqoslang. Qanday farqlarni ko'ryapsiz? IV .Yangi ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 6.54 MB
Ko'rishlar soni 230 marta
Ko'chirishlar soni 26 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:27 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 6.54 MB
Ko'rishlar soni 230 marta
Ko'chirishlar soni 26 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga