2-sinf Matematika fanidan ochiq dars ishlanma. O'tilganlarni takrorlash

2-sinf Matematika fanidan ochiq dars ishlanma. O'tilganlarni takrorlash

O'qituvchilarga / 1-5 Sinf Dars ishlanmalar
2-sinf Matematika fanidan ochiq dars ishlanma. O'tilganlarni takrorlash - rasmi

Material tavsifi

O'zbekiston RespublikaSI XALQ TA'LIMI VAZIRLIGI SURXONDARYO VILOYATI XALQ TA'LIMI BOSHQARMASI BANDIXON TUMAN XALQ TA'LIMI BO'LIMI Bandixon tumani 17-sonli matematika fani chuqur o'rganiladigan maktabining Boshlang'ich fani o'qituvchisi Karimova Nodira Jo'raqulovnaning Takrorlash mavzusida 2-Esinfda Matematika fanidan o'tkazilgan 1 soatlik MAHORAT DARS ISHLANMASI Boshlang'ich fanlar metod birlashmasining 2022-2023 o'quv yilidagi ushbu dars ishlanmasi 2023 yil 6-yanvardagi yi'g'ilishida ko'rib chiqldi va maktab pedagogik kengashiga tavsiya etildi. Mavzu: O'tilganlarni takrorlash Maqsad: Ta'limiy: Misol va masalalar ishlashdagi ko'nikmalarini mustahkamlash. Tarbiyaviy: O'quvchilar bilan mustaqillik oliy ne'mat ekanligi hamda uni qadriga yetish haqida suhbat o'tkazish. O'quvchilarni bilim olish bilan birga yuksak insoniy komillik mohiyatini tushunib amal qilishga o'rgatish. ekologik nochorlikka olib keladigan sabablarni anglash va baholash bo'yicha bilimlarni berish. Rivojlantiruvchi: O'quvchilarni og'zaki va yozma hisoblash malakalarini o'stirish. O'quv jarayoniga oid kompetensiya: TK-1: matematik qoidalarni yoddan ifodali ayta olish Tk-3. o'rganilgan mavzu doirasida o'qituvchi bilan birgalikda o'quv masalasini (maqsadini) topa olish va ifodalay olish Fk -2.o'rganilgan matematik tushunchalar, faktlar va algoritmlarni o'quv va kundalik vaziyatlarda qo'llay oladi va yangi bilimlar hosil qila oladi; Dars turi: Yangi tushuncha berish. Metodi: Men do'stimga isxonaman metodik o'yini , mustaqil ish, Quvnoq quyoshcha o'yini, Kichik guruhlarda ishlash metodi, Kim chaqqon metodik o'yini, Kim bilag'on? o'yini, Mohir hisobchimetodik o'yini. Dars jihozi: Mavzuga oid ko'rgazma, tarqatmalar, test savollari. Darsning borishi. tashkiliy qism: Salomlashish; Barcha sog' omonmi? Darsimizga tayyormi? O'quvchilar: Biz tayyormiz saboqqa hamda bilim olmoqqa Davomotni aniqlash; Bugun kim navbatchi Ustoziga ko'makchi O'quvchi: Bugun menman navbatchi, Ustozimga ko'makchi, Sinfxonani toza tutaman. Yo'qlamani qilaman. Sinfimizda o'quvchi bo'lib, Ularni bari darsga tayyor. Hozir darsimiz qaysi? ...


Ochish
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 18.3 MB
Ko'rishlar soni 1624 marta
Ko'chirishlar soni 981 marta
O'zgartirgan san'a: 10.04.2025 | 17:24 Arxiv ichida: docx
Joylangan
Fayl formati zip → docx
Fayl hajmi 18.3 MB
Ko'rishlar soni 1624 marta
Ko'chirishlar soni 981 marta
O'zgartirish kiritilgan: Arxiv ichida: docx
Tepaga